استریم ویدئو و بازی روز به روز در حال محبوب تر شدن است و در همین راستا تجهیزات مورد نیاز برای آن نیز کاربرد بیشتری پیدا کرده اند. درست است که ایجاد ویدئو و استریم گیم تا حد بسیار زیادی به اعتماد به نفس شما بستگی دارد، اما برای این منظور باید از تجهیزات با کیفیت نیز استفاده کنید! به عنوان مثال میکروفون های متوسط و معمولی خیلی زود باعث ریزش مخاطب های شما خواهند شد. بنابراین حتماً باید در انتخاب میکروفون برای استریم گیم توجه داشته باشید. در این مقاله برخی مدل های میکروفون های USB را به شما معرفی می کنیم که با کنسول های بازی PS4 و PS5 سازگاری کامل دارند و کیفیتی عالی در انتقال صدا را ارائه می دهند. با ما همراه باشید!

میکروفون Blue Yeti  - یک میکروفون USB چند منظوره!

بهترین میکروفون های USB برای کنسول های PS4 و PS5

شاید برای استریمرها انتخابی بهتر از میکروفون Blue Yeti وجود نداشته باشد. این میکروفون هم مقرون به صرفه است و هم بالاترین کیفیت صدا را با چهار الگوی ضبط مختلف به ارمغان می آورد. همچنین این میکروفن از زمان تأخیر صفر در هنگام اتصال به هدفون برخوردار است و به این ترتیب شما می توانید به صورت هم زمان و دقیق، آنچه را که ضبط می کنید بشنوید! برای اتصال میکروفون Blue Yeti به هدفون می توانید از جک 3.5 میلی متری موجود بر روی بدنه آن استفاده کنید. دست یابی به بالاترین کیفیت صدا همراه با قابلیت های کنترلی بی عیب و نقص، کار آسانی نیست؛ اما میکروفون Blue Yeti به خوبی از عهده آن برآمده است!

میکروفون Blue Snowball – انتخابی ایده آل برای تازه کارها

میکروفون Blue Snowball – انتخابی ایده آل برای تازه کارها

میکروفون Blue Snowball را می توان برادر کوچکتر مدل Yeti دانست. این میکروفون قیمت کمتری دارد و در عین صدایی با کیفیت را به ارمغان می آورد. از این جهت می توان آن را یک انتخاب مناسب برای استریم بازی های PS4 دانست. میکروفون Snowball در مقایسه با مدل Yeti از الگوهای ضبط کمتری پشتیبانی می کند و از انعطاف پایین تری برای استفاده برای مقاصد متنوع برخوردار است. با این وجود این میکروفون برای تازه کارها گزینه ای عالی است.

میکروفون Razer Seiren X – هرآنچه برای استریم گیم نیاز دارید

میکروفون Razer Seiren X – هرآنچه برای استریم گیم نیاز دارید

برند ریزر با تجهیزات گیمینگ کارآمد خود شناخته می شود و میکروفون Razer Seiren X نیز از این قاعده مستثنی نیست. این میکروفون به طور خاص برای استریم گیم طراحی شده و از زمان تأخیر صفر بین ضبط و پخش صدا (مانند میکروفون Blue Yeti) بهره می برد. همچنین در این میکروفون از سنسور ضد شوک استفاده شده که مانع از اثرگذاری لرزش های احتمالی میکروفون بر روی کیفیت صدا می شود. به این ترتیب اگر در هنگام بازی میز به هر دلیلی تکان بخورد، اختلالی در فرآیند ضبط صدا و استریم ایجاد نخواهد شد.

میکروفون Samson G-Track Pro – مجهز به میکسر در پنل جلویی

میکروفون Samson G-Track Pro – مجهز به میکسر در پنل جلویی

میکروفون Samson G-Track Pro درست است که قیمت بالایی دارد، اما این دستگاه فقط یک میکروفون ساده نیست. این میکروفون سه الگوی ضبط مختلف را در اختیار شما قرار می دهد و بر روی پنل جلویی به میکسر مجهز است. به این ترتیب شما می توانید بر روی میزان ولوم و سطح صدای در حال ضبط احاطه کامل داشته باشید و از خود میکروفون برای تنظیم صدای خود استفاده کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به خرید میکسر به صورت جداگانه نخواهید داشت.

میکروفون Audio-Technica ATR2500x – یک الگوی ضبط

میکروفون Audio-Technica ATR2500x – یک الگوی ضبط

این میکروفون USB شاید کمترین میزان انعطاف پذیری را در میان مدل های موجود در لیست ما داشته باشد. برای این میکروفون فقط یک الگوی ضبط صدا در نظر گرفته شده (cardioid) است؛ با این وجود می توان آن را یک انتخاب ایده آل برای استریم از پلی استیشن 4 دانست. علاوه بر این، میکروفون ATR2500x از قابلیت کاهش سروصداهای ناخواسته که ممکن است در محیط ایجاد شوند، برخوردار است.

میکروفون HyperX Quadcast – مجهز به فیلتر داخلی

میکروفون HyperX Quadcast – مجهز به فیلتر داخلی

میکروفون Quadcast یکی از اولین میکروفون های گیمینگ عرضه شده توسط برند HyperX است. با این وجود می توان از کیفیت عملکرد آن اطمینان کامل داشت. این میکروفون از قابلیت نورپردازی LED با رنگ قرمز بهره می برد و هیجان انجام بازی را برای شما بیش از پیش می کند. از جمله ویژگی های این میکروفون می توان به مجهز بودن به فیلتر داخلی، سنسور ضد شوک و ضد لرزش و چهار الگوی ضبط اشاره کرد.

شما می توانید برای کسب مشاوره در زمینه خرید انواع میکروفون گیمینگ و دریافت قیمت آنها، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید.

منبع: androidcentral