سال ها قبل کسی به این موضوع فکر نمی کرد که ممکن است فضای داخلی کامپیوتر پاسخگوی نیاز او نباشد و به حافظه های ذخیره سازی خارجی نیاز پیدا کند! اما امروزه تقریباً همه کاربران به حافظه های ذخیره سازی خارجی نیاز دارند و شما می توانید به هر میزان که خواستید، حافظه دستگاه خود را ارتقا دهید. همان طور که می دانید حافظه ذخیره سازی برای تمام دستگاه ها از گوشی موبایل و تبلت گرفته تا کنسول بازی اهمیت بالایی دارد و روز به روز به اهمیت آن نیز اضافه می شود. برخی دستگاه ها مانند کروم بوک به گونه ای طراحی شده اند که با سرویس های ابری سازگاری کامل دارند و بدون نیاز به حافظه های فیزیکی می توانید فایل های خود را بین دستگاه های مختلف منتقل کنید. اما برای دستگاه هایی که با سرویس ابری سازگار نیستند، می توانید از فلش مموری برای انتقال فایل میان آنها بهره ببرید.

فلش مموری های خوش ساخت بسیاری در بازار موجود است که هم باعث ارتقای حافظه ذخیره سازی سیستم شما می شوند هم امکان جابجایی دیتا را به شما می دهند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا یک یا دو فلش مموری در کوله پشتی یا کیف خود داشته باشند و اطلاعات مهمشان را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشند. اگر شما هم قصد خرید فلش مموری دارید، ممکن است تنوع بالای این بازار شما را دچار سردرگمی کند. به همین دلیل در این بخش برخی از مدل های پرطرفدار فلش مموری را به شما معرفی می کنیم تا در هنگام خرید به شما کمک شود.

فلش مموری WD Easystore 64GB USB 3.0

فلش مموری WD Easystore 64GB USB 3.0

یک فلش کاربردی با ساختاری ساده که قیمت بسیاری مناسبی نیز دارد. اگر به دنبال یک فلش مموری ساده هستید تا بتوانید به فایل های خود در تمام طول روز دسترسی داشته باشید، فلش مموری WD Easystore انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این مدل فلش مموری WD از استاندارد USB 3.0 پشتیبانی می کند و با رابط های USB 2.0 هم سازگار است. از این جهت می توان آن را به انواع کامپیوترها و لپ تاپ های جدید و قدیمی متصل کرد. ضمن اینکه این فلش مموری دارای عرض بسیار کمی است و شما می توانید دو عدد از آن را به دو پورت USB که در کنار هم قرار دارند، به راحتی اتصال داد.

فلش مموری SanDisk Ultra Dual Drive Go 128GB

فلش مموری SanDisk Ultra Dual Drive Go 128GB

این فلش مموری دارای هر دو نوع رابط USB-A و USB-C است و یک انتخاب ایده آل برای انتقال اطلاعات از دستگاه هایی است فقط به یک پورت USB-C مجهز هستند (مانند گوشی هوشمند) به دستگاه هایی که فقط پورت USB-A دارند (مانند کامپیوترهای رومیزی). شما می توانید با استفاده از این فلش مموری 128 گیگابایتی فضای داخلی گوشی هوشمند، تبلت یا لپ تاپ خود را خالی کنید و فایل های مهمتان را بر روی آن ذخیره نمایید. لازم به ذکر است که فلش مموری سن دیسک Ultra Dual Drive Go از رابط USB 3.1 Gen 1 پشتیبانی می کند و سرعتی عالی در انتقال اطلاعات را برایتان به ارمغان می آورد.

فلش مموری SanDisk Ultra 256GB USB 3.0

فلش مموری SanDisk Ultra 256GB USB 3.0

یک فلش مموری کلاسیک از برند سن دیسک که از رابط USB 3.0 پشتیبانی می کند و سرعتی ایده آل در انتقال اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. این فلش مموری دارای ظرفیت عالی 256 گیگابایت است و شما با استفاده از آن می توانید حجم زیادی از فایل های مختلف را با خود حمل نمایید. این فایل ها می تواند شامل ویدئو، عکس، فایل PDF و دیگر فرمت های مختلف فایل های کامپیوتری باشد. لازم به ذکر است که فلش مموری سن دیسک Ultra با نرم افزار اختصاصی SanDisk SecureAccess سازگاری کامل دارد و ایمنی فایل های ذخیره شده بر روی آن را تضمین می کند.

فلش مموری SanDisk Ultra Fit 256GB USB 3.1

فلش مموری SanDisk Ultra Fit 256GB USB 3.1

یک فلش مموری کوچک و جمع و جور که نه تنها حمل و جابجایی آن فوق العاده آسان است، بلکه به شما اجازه می دهد تا با استفاده از آن حافظه داخلی لپ تاپ خود را نیز افزایش دهید. چرا که ابعاد این فلش به اندازه ای است که می توانید آن را به طور دائم و بدون وقفه به لپ تاپ متصل کنید. حتی شما می توانید لپ تاپ خود را در حالی که این فلش به آن متصل است، به سادگی درون کیف گذاشته و با خود حمل نمایید. فلش مموری SanDisk Ultra Fit با ظرفیت 256 گیگابایت عرضه شده و فضای کافی برای ذخیره انواع فایل را در اختیار شما می گذارد.

فلش مموری PNY Pro Elite 512GB USB 3.0

فلش مموری PNY Pro Elite 512GB USB 3.0

فلش مموری PNY Pro Elite با کامپیوترهای رومیزی و سیستم Mac سازگاری دارد و از رابط USB 2.0 هم پشتیبانی می کند. این فلش مموری از سرعت خواندن 400 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن 250 مگابایت در ثانیه برخوردار است که سرعت مناسبی برای مصارف روزمره به شمار می آید. ظرفیت 512 گیگابایتی این فلش مموری امکان ذخیره سازی 100 هزار عکس یا 29.5 ساعت ویدئوی 4K را به شما می دهد.

چنانچه قصد خرید فلش مموری با بهترین قیمت بازار را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این رابطه را به شما بدهند.

منبع: windowscentral