در روزهایی که اکثر شرکت های تولید کننده هدفون تمرکز خود را بر روی ساخت هدفون های وایرلس گذاشته اند، هنوز بسیاری از کاربران هستند که از هدفون های کابلی استفاده می کنند. به همین دلیل بازار این نوع از هدفون ها همچنان بسیار داغ است! با وجود اینکه هدفون های بلوتوثی کارایی بالایی دارند، اما استفاده از آنها با مشکلاتی مانند قطع ارتباط وایرلس با دستگاه یا تمام شدن شارژ همراه است. اگر می خواهید تا این دغدغه ها را نداشته باشید، می توانید از هدفون های USB-C استفاده کنید. تنها کافیست تا رابط آن را به گوشی موبایل یا تبلت خود متصل کرده و استفاده از آن را آغاز نمایید! در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، برخی از هدفون های USB-C پرفروش در سال 2021 را به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید سایر مدل های این هدفون ها را در مقاله «قصد خرید هدفون USB-C دارید؟ این لیست برای شما است! (بخش اول)» بر روی سایت ایده برتر مشاهده کنید.

هدفون Google Pixel USB-C – محصولی با کیفیت از گوگل

هدفون Google Pixel USB-C – محصولی با کیفیت از گوگل

گوگل تولید هدفون های اختصاصی گوشی های Pixel 4 و Pixel 4 XL را متوقف کرده است، اما شما می توانید از هدفون Google Pixel USB-C برای اتصال به این گوشی ها استفاده کنید. این هدفون از لحاظ کیفیت صدا به خوبی انتظارات شما را برآورده می کند و از کیفیت ساخت بالایی نیز بهره می برد. گوشی های این هدفون دارای حلقه قابل تنظیم هستند که باعث می شود تا هدفون به صورت کاملاً محکم و ثابت در گوش قرار بگیرد. همچنین شما می توانید تنها با فشار دادن یک دکمه، دستیار صوتی Google Assistant را فعال کرده و از آن برای کنترل هدفون بهره ببرید.

هدفون شیائومی Mi ANC – دارای استاندارد صدای Hi-Res

هدفون شیائومی Mi ANC – دارای استاندارد صدای Hi-Res

هدفون شیائومی Mi ANC برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که به دنبال بالاترین کیفیت صدا هستند. شیائومی در ساخت این هدفون بر روی ارتقای کیفیت صدا تمرکز کرده است. به طوری که این هدفون موفق به اخذ استاندارد صدای Hi-Res شده و تمام انتظارات شما از لحاظ کیفیت صدا را به خوبی برآورده می کند. از دیگر ویژگی های هدفون شیائومی Mi ANC باید به مجهز بودن به میکروفون MEMS با قابلیت حذف نویز اشاره کرد که کیفیتی عالی در هنگام مکالمه تلفنی را به ارمغان می آورد.

هدفون 1More Dual Driver ANC Pro – پشتیبانی هم زمان از اتصال باسیم و بی سیم

هدفون 1More Dual Driver ANC Pro – پشتیبانی هم زمان از اتصال باسیم و بی سیم

هدفون های گردنی به اندازه سایر انواع هدفون ها چندان رایج نیستند. اما اگر قصد خرید این نوع محصولات را دارید، هدفون گردنی برند 1More انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود. این هدفون از کیفیت صدای ایده آل و قابلیت حذف نویز (ANC) بهره می برد و از استاندارد Hi-Res پشتیبانی می کند. شما می توانید از هدفون 1More Dual Driver ANC Pro هم به صورت بلوتوثی و هم به صورت اتصال از طریق کابل USB-C استفاده کنید. لازم به ذکر است که باتری به کار رفته در این هدفون توانایی شارژدهی به میزان 20 ساعت را دارد.

هدفون Creative SXFI Gamer – مناسب برای گیمینگ

هدفون Creative SXFI Gamer – مناسب برای گیمینگ

در این هدفون از تلفیقی از تکنولوژی های SXFI کریتیو و صدای فراگیر مجازی استفاده شده است که باعث شده تا صدای ارائه شده توسط این هدفون کاملاً طبیعی و با کیفیت باشد. به طوری که می توان هدفون کریتیو SXFI Gamer را برای گیمینگ و انجام بازی کاملاً مناسب دانست. این هدفون به میکروفون حساس و قدرتمندی نیز مجهز است. شما می توانید این هدفون را به کنسول بازی، کامپیوتر یا گوشی و تبلت خود متصل کرده و از کیفیت صدای عالی آن لذت ببرید!

چنانچه قصد خرید هدفون های موجود در بازار با بهترین قیمت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید از مدل های موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

منبع: androidcentral