در روزهایی که اکثر شرکت های تولید کننده هدفون تمرکز خود را بر روی ساخت هدفون های وایرلس گذاشته اند، هنوز بسیاری از کاربران هستند که از هدفون های کابلی استفاده می کنند. به همین دلیل بازار این نوع از هدفون ها همچنان بسیار داغ است! با وجود اینکه هدفون های بلوتوثی کارایی بالایی دارند، اما استفاده از آنها با مشکلاتی مانند قطع ارتباط وایرلس با دستگاه یا تمام شدن شارژ همراه است. اگر می خواهید تا این دغدغه ها را نداشته باشید، می توانید از هدفون های USB-C استفاده کنید. تنها کافیست تا رابط آن را به گوشی یا تبلت خود متصل کرده و استفاده از آن را آغاز نمایید! در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، برخی از هدفون های USB-C پرفروش در سال 2021 را به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید سایر مدل های این هدفون ها را در مقاله «قصد خرید هدفون USB-C دارید؟ این لیست برای شما است! (بخش دوم)» بر روی سایت ایده برتر مشاهده کنید.

هدفون ریزر Hammerhead – خاص و جذاب

هدفون ریزر Hammerhead – خاص و جذاب

کابل این هدفون دارای رنگ سبز نئونی است و ظاهری شاداب و جذاب دارد! اما علاوه بر ویژگی های ظاهری، هدفون ریزر Hammerhead از لحاظ کیفیت صدا نیز انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. از دیگر ویژگی های این هدفون باید به قابلیت حذف نویز (ANC) آن اشاره کنیم که باعث می شود تا صدای شما در هنگام مکالمه با بالاترین کیفیت به طرف مقابل منتقل شود. گوشی های هدفون ریزر Hammerhead کاملاً نرم و راحت هستند و به شکلی محکم داخل گوش قرار می گیرند. بنابراین می توانید بر روی آن برای استفاده های طولانی مدت در طی روز حساب باز کنید.

هدفون سنهایزر Momentum 3 – یک هدفون وایرلس با قابلیت اتصال USB-C

هدفون سنهایزر Momentum 3 – یک هدفون وایرلس با قابلیت اتصال USB-C

با وجود اینکه هدفون سنهایزر Momentum 3 ابتدا به عنوان یک هدفون بلوتوثی شناخته می شود، اما می توان آن را از طریق کابل USB-C نیز به دستگاه متصل کرد. حتی شما می توانید نوع اتصال این مدل هدفون سنهایزر به گوشی خود را در حین پخش موزیک از بلوتوثی به کابلی یا بالعکس تغییر دهید؛ بدون اینکه خللی در عملکرد آن ایجاد شود. هدفون سنهایزر Momentum 3 کیفیت صدایی عالی را نیز به ارمغان می آورد و از قابلیت حذف نویز (ANC) بهره می برد. همچنین این هدفون از طراحی ظاهری جذاب و شیکی نیز بهره می برد و تمام انتظارات شما از یک هدفون با کیفیت را به خوبی برآورده می کند.

هدفون سامسونگ AKG – امضای سامسونگ!

هدفون سامسونگ AKG – امضای سامسونگ!

سامسونگ هدفون AKG را همراه با یک گوشی یا تبلت عرضه نکرده و آن را به صورت مستقل روانه بازار کرده است. اما شما می توانید این هدفون را به انواع گوشی ها و تبلت های سامسونگ و دیگر گوشی های دارای درگاه USB-C متصل کرده و از کیفیت صدای عالی آن لذت ببرید! هدفون AKG از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است و اغلب کاربران مشکلی برای تهیه آن ندارند.

هدفون CKLYYL – ارزش خرید بالا

هدفون CKLYYL – ارزش خرید بالا

اگر به دنبال یک هدفون USB-C خوش ساخت و با دوام هستید اما قصد ندارید تا هزینه زیادی برای خرید آن صرف کنید، هدفون CKLYYL یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. این هدفون دارای طراحی ساده و پایه ای است؛ اما در عین سادگی نیازهای شما را به خوبی برطرف می کند. برای این هدفون میکروفون داخلی و دکمه های کنترلی نیز در نظر گرفته شده که به شما در کار آسان تر با آن کمک زیادی می کند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی های هدفون CKLYYL کاملاً نرم و راحت هستند و در هنگام استفاده طولانی مدت از هدفون، باعث ناراحتی گوش های شما نمی شوند.

هدفون Creative SXFI Trio – مناسب برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی

هدفون Creative SXFI Trio – مناسب برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی

در این هدفون USB-C از تکنولوژی Super X-Fi (SXFI) برند کریتیو استفاده شده که باعث ارائه صدایی طبیعی می شود. این هدفون از صدای فراگیر 7.1 کاناله پشتیبانی می کند و کیفیتی عالی در هنگام تماشای فیلم، پخش موسیقی و حتی انجام بازی را به ارمغان می آورد. بنابراین هدفون Creative SXFI Trio علاوه بر مصارف روزمره، برای کاربری مالتی مدیا نیز کاربرد بالایی دارد. این هدفون با اپلیکیشن SXFI نیز سازگار است و شما می توانید از طریق این اپلیکیشن تنظیمات مورد نظر خود را بر روی آن اعمال کنید.

چنانچه قصد خرید هدفون های موجود در بازار با بهترین قیمت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت ایده برتر اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند. همچنین می توانید از مدل های موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

منبع: androidcentral