یک تبلت با کیفیت و جذاب می تواند راه مناسبی برای سرگرم کردن کودک شما و آشنا کردن آن با مباحث آموزشی باشد! به طور کلی شما می توانید با نصب اپلیکشن ها آموزشی بر روی تبلت، کودکان خود را به مرور با درس هایشان آشنا کرده و آنها را برای مدرسه آماده کنید. اما یک تبلت معمولی ممکن است جذابیت چندانی برای کودکان نداشته باشد! بنابراین شما باید به سراغ تبلتی بروید که از لحاظ ظاهری بتواند کودک شما را جذب کند. همچنین تبلت مناسب برای کودکان باید از لحاظ سخت افزاری توانایی اجرای بازی ها و نمایش طبیعی رنگ ها را داشته باشد و از طول عمر بالای باتری بهره ببرد.

بسیاری از کاربران به محض شنیدن نام تبلت به یاد آیپد یا مایکروسافت سرفیس می افتند! اما شما می توانید با صرف هزینه ای کمتر، یک تبلت با کیفیت دیگر مانند تبلت های آمازون فایر را تهیه کنید! در ادامه شما را با برخی از تبلت های مناسب برای کودکان که در سال 2021 با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه شده اند، آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

  • تبلت Amazon Fire HD 10 Kids Edition

این تبلت در واقع نسخه کودکان تبلت محبوب Amazon Fire HD 10 است. در این نسخه صفحه نمایش تبلت بزرگتر شده و قاب اطراف آن از ضخامت و انعطاف بالاتری برخوردار است. به این ترتیب اگر تبلت به صورت اتفاقی از دست کودک شما رها شده و به زمین برخورد کند، آسیب نخواهد دید. در تبلت Amazon Fire HD 10 Kids Edition امکانات مناسبی نیز برای والدین در نظر گرفته شده است. به طوری که شما می توانید به طور کامل بر فعالیت های کودک خود نظارت داشته باشید و اپلیکیشن های مورد نظرتان را بر روی تبلت نصب کنید. این تبلت با سرویس FreeTime Unlimited نیز سازگار است و شما می توانید با استفاده از این سرویس به تعداد زیادی کتاب، بازی، اپلیکیشن و محتوای سرگرم کننده برای کودکان دست پیدا کنید.

تبلت Amazon Fire HD 10 Kids Edition

  • تبلت Amazon Fire HD 8 Kids Edition

این تبلت از نسخه 10 اینچی که در بخش قبل آن را معرفی کردیم 2 اینچ کوچکتر است و در نتیجه قیمت کمتری نیز دارد! با این وجود این تبلت نیز از همان امکانات نظارتی والدین برخوردار است و برای نمایش کارتون و انجام بازی بهینه سازی شده است. قاب اطراف تبلت Amazon Fire HD 8 Kids Edition دارای ضخامت و انعطاف بالایی است و در مقابل ضربه و سقوط از ارتفاع کاملاً مقاوم است. لازم به ذکر است که این تبلت دارای درگاه کارت حافظه نیز هست و شما می توانید با اتصال کارت حافظه microSD به آن فضای ذخیره سازی تبلت را ارتقا دهید. کیفیت و وضوح عالی تصاویر، عملکرد روان و بدون هنگی و سازگاری با سرویس FreeTime Unlimited از دیگر مشخصاتی است که باعث محبوبیت تبلت Amazon Fire HD 8 Kids Edition در میان والدین شده است.

تبلت Amazon Fire HD 8 Kids Edition

  • تبلت Amazon Fire 7 Kids Edition

تبلت Amazon Fire 7 به دلیل قیمت مناسبی که دارد، پرفروش ترین تبلت آمازون است و با استقبال خوبی از جانب کاربران مواجه شده است. به طوری که آمازون نسخه مخصوص کودکان این تبلت را نیز روانه بازار کرده است. این تبلت توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت طبیعی و جذاب دارد و به خوبی کودک شما را با تصویرِ با کیفیت خود سرگرم خواهد کرد! همچنین در این نسخه نیز امکانات نظارتی برای والدین در نظر گرفته شده است. طراحی ظاهری جذاب و قاب منعطف تبلت Amazon Fire 7 Kids باعث شده تا بسیاری از والدین این تبلت را برای کودکان خود انتخاب کنند!

تبلت Amazon Fire 7 Kids Edition

  • تبلت Apple iPad (9.7-inch, 2018)

وقتی صحبت از تبلت است، نمی توان نامی از تبلت اپل و آیپد به میان نیاورد! درست است که آیپد در مقایسه با تبلت های آمازون قیمت بیشتری دارد، اما به دلیل محبوبیت بالای اپل بسیاری از کاربران آن را ترجیح می دهند! از میان نسخه های مختلف آیپد می توان نسخه iPad 9.7-inch 2018 را برای استفاده کودکان کاملاً مناسب دانست. این نسخه قابلیت اجرای روان انواع بازی ها و اپلیکیشن های آموزشی را دارد و تصاویری شفاف، خوشرنگ و لعاب و جذاب را برای کودک شما به ارمغان می آورد!

تبلت Apple iPad (9.7-inch, 2018)

اگر شما هم قصد خرید تبلت برای کودک خود را دارید، می توانید علاوه بر تبلت های ذکر شده در این لیست از سایر مدل های موجود بر روی سایت شرکت ایده برتر پارسیان دیدن کنید. همچنین برای دریافت مشاوره در زمینه خرید مناسب ترین تبلت متناسب با نیازها و انتظارات شما، می توانید از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: CNET