اگر اهل گوش دادن به موسیقی در هنگام ورزش یا در حین انجام دادن کارهای روزمره تان باشید، ایربادهای ضد رطوبت و ضد عرق وسایلی ضروری برای شما خواهند بود. به طور معمول درجه ایمنی IPX4 (مقاومت در برابر عرق و پاشیده شدن قطرات آب) برای اغلب ایربادها مناسب است و مانع از آسیب دیدن آنها در هنگام ورزش و دویدن می شود. اما برخی ایربادهای وایرلس پا را از این هم فراتر می گذارند و از نفوذ آب «به هر شکلی» به داخل ایرباد جلوگیری می کنند. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، برخی از این ایربادها را به شما معرفی می کنیم. شما می توانید سایر مدل های این لیست را در مقاله «بهترین ایربادهای وایرلس ضد رطوبت (بخش اول)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

ایرباد Master & Dynamic MW07 Go – صدای درخشان!

ایرباد Master & Dynamic MW07 Go – صدای درخشان!

اگر کیفیت صدا برایتان در درجه اول اهمیت قرار دارد و به دنبال ایربادی با بهترین کیفیت صدا هستید، ایرباد Master & Dynamic MW07 Go را مد نظر داشته باشید. کیفیت صدای این ایرباد را می توان در میان ایربادهای وایرلس «عالی و فوق العاده» توصیف کرد! ضمن اینکه این ایرباد دارای درجه ایمنی IPX6 است و در برابر نفوذ آب مقاومت بالایی دارد. به این ویژگی ها طول عمر ایده آل باتری (10 ساعت) این ایرباد را نیز اضافه کنید! ضمن اینکه کیس شارژر ارائه شده همراه با این ایرباد قادر به تأمین انرژی مورد نیاز آن تا 30 ساعت می باشد.

ایرباد جبرا Elite 75t – یک ایرباد همه فن حریف!

ایرباد جبرا Elite 75t – یک ایرباد همه فن حریف!

ایرباد جبرا Elite 75t از درجه ایمنی IP55 بهره می برد که باعث شده تا بتوان بر روی آن برای استفاده در هنگام انجام حرکات ورزشی سبک و نسبتاً سنگین حساب باز کرد. ضمن اینکه این ایرباد در برابر نفوذ گرد و غبار هم مقاوم است و در شرایط محیطی محتلف کارایی مناسبی دارد. از دیگر ویژگی های کاربردی ایرباد جبرا Elite 75t باید به قابلیت شخصی سازی بالای آن اشاره کنیم که امکان تنظیم مواردی مانند حالت پخش صدا از طریق ویژگی EQ را به شما می دهد. همچنین این ایرباد با اپلیکیشن های پیدا کردنِ ایرباد در صورت گم شدن (find my earbuds) سازگاری کامل دارد و خیال شما را از این بابت به طور کامل راحت می کند.

ایرباد JLab Epic Air Sport ANC – قرارگیری محکم دور گوش

ایرباد JLab Epic Air Sport ANC – قرارگیری محکم دور گوش

طراحی ایرباد JLab Epic Air Sport ANC به گونه ای است که باعث می شود تا این ایرباد به شکلی کاملاً محکم دور گوش های شما قرار گیرد و در هنگام تحرک داشتن شما از جای خود خارج نشود. به علاوه اینکه این ایرباد کیفیت ساخت ایده آلی دارد و در صورت استفاده های طولانی مدت باعث بروز احساس ناراحتی برای شما نمی شود. قابلیت تعویض سرگوشی ها، کیفیت مناسب صدا و امکان اعمال تنظیمات مختلف بر روی صدا از طریق اپلیکیشن از دیگر ویژگی هایی است که باعث محبوبیت ایرباد JLab Epic Air Sport ANC در میان کاربران شده است.

ایرباد Phiaton Bolt BT 700 – ایرباد و یک اسپیکر!

ایرباد Phiaton Bolt BT 700 – ایرباد و یک اسپیکر!

اگر در جستجوی ایرباد وایرلسی هستید که کارایی بالایی برای استفاده در هنگام ورزش داشته باشد و به یک مینی اسپیکر هم مجهز باشد، ایرباد Phiaton Bolt BT 700 انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. البته اسپیکر ذکر شده یک اسپیکر فوق العاده قدرتمند و حرفه ای نیست و با کیس شارژر ایرباد تجمیع شده است. با این وجود با توجه به ابعادی که دارد، صدای مناسبی را ارائه می دهد. به این ترتیب با خرید ایرباد Phiaton Bolt BT 700 صاحب یک اسپیکر قابل حمل کوچک و کاربردی هم خواهد شد!

چنانچه قصد خرید انواع ایرباد موجود در بازار با قیمت مناسب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. همچنین از طریق بخش «گفتگوی آنلاین» سایت می توانید در اسرع وقت با آنها در ارتباط باشید.

منبع: androidcentral