تبلت ها و گوشی های مجهز به صفحه نمایش بزرگ به گونه ای طراحی شده اند که به سادگی می توانید با انگشت های دست خود با آنها کار کنید. اما اگر می خواهید تا حس حرفه ای تری از کار کردن با یک گوشی یا تبلت اندرویدی به شما دست می دهد، می توانید از قلم لمسی و استایلوس برای این منظور استفاده نمایید. قلم لمسی در مقایسه با انگشتان دست دقت بالاتری دارد و به خصوص در هنگام طراحی دیجیتال یا یادداشت نویسی به شما کمک زیادی می کند. همچنین افرادی که دست های بزرگی دارند، می توانند با استفاده از قلم لمسی راحت تر با گوشی کار کنند.

بهترین انتخاب برای دستگاه های سری Galaxy سامسونگ، بدون شک قل لمسی S Pen Pro است. با این حال اگر از تبلت یا گوشی های اندرویدیِ سایر برندها استفاده می کنید، در لیست زیر می توانید با چند مدل از بهترین قلم های لمسی و استایلوس ها برای آنها آشنا شوید.

قلم لمسی ادونیت Adonit Dash 4 – مناسب برای همه گوشی ها و تبلت ها

قلم لمسی ادونیت Adonit Dash 4

این قلم لمسی برای تمامی تبلت ها و گوشی های اندرویدی کاربرد دارد و به گونه ای عمل می کند که حس یادداشت بر روی صفحه کاغذ به شما دست دهد! شما می توانید نوک قلم لمسی ادونیت Dash 4 را به راحتی عوض کنید و از آن برای کاربردهای مختلف بهره ببرید. لازم به ذکر است که این قلم لمسی از طریق یک دانگل USB-C منحصر به فرد، به صورت وایرلس به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود و تا 15 ساعت بدون نیاز به شارژ به عملکرد خود ادامه می دهد.

قلم لمسی سامسونگ گلکسی S Pen Pro – بهترین اس پن تاریخ!

قلم لمسی سامسونگ گلکسی S Pen Pro

جدیدترین دستاورد سامسونگ در زمینه فناوری های نوشتن بر روی صفحه نمایش گوشی و تبلت، یک دستاورد شگفت انگیز است! قلم لمسی S Pen Pro با عملکرد دقیق، سریع و روان خود حسابی توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این قلم لمسی از قابلیت اتصال به طیف وسیعی از دستگاه های گلکسی و حتی برخی از لپ تاپ های سامسونگ برخوردار است و به پورت USB-C برای شارژ مجهز شده است. باتری قلم لمسی اس پن پرو تا 16 روز نیازی به شارژ مجدد پیدا نمی کند. شما حتی می توانید در صورت گم کردن این قلم لمسی، با استفاده از اپلیکیشن SmartThings سامسونگ جای آن را پیدا کنید!

قلم لمسی MEKO – عملکرد بدون باتری

قلم لمسی MEKO

این قلم لمسی در 8 رنگ مختلف عرضه شده است و در قالب یک پکیج کامل در دسترس قرار گرفته است. در بسته بندی این محصول دو قلم لمسی خازنی، چهار دیسک برای جایگزینی نوک قلم، دو دیسک برای جایگزینی بخش پاک کن و دو روکش پارچه ای برای جایگزینی بخش تماس انگشت با بدنه قلم تعبیه شده است. این گجت فاقد هر گونه باتری است؛ در عوض استایلوس MEKO در هنگام تعامل با صفحه نمایش لمسی، صرفاً به انتقال بارهای الکتریکی از بدن شما به نوک آن متکی است! این قلم لمسی با تمامی گوشی ها و تبلت های اندرویدی سازگار است.

قلم استایلوس KECOW Active – قلم اپل برای اندروید

قلم استایلوس KECOW Active

این قلم لمسی از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به قلم لمسی انحصاری Apple Pencil (ساخته شده برای دستگاه های iOS) دارد و کار کردن با آن بسیار آسان است. قلم لمسی KECOW در نگاه اول شبیه به یک مداد گرافیتی است، با این حال طراحی ظاهری جذابی دارد. زمانی که شارژ باتری داخلی این قلم تمام شد، می توانید از آن به عنوان یک قلم خازنی استفاده کنید و به کار کردن با آن ادامه دهید.

قلم استایلوس دیجیتال Evach – طراحی ارگونومیک

قلم استایلوس دیجیتال Evach

در نوک قلم لمسی Evach یک واحد بافر به کار رفته است که باعث می شود تا قلم عملکرد به مراتب دقیق تری را ارائه دهد. این استایلوس علاوه بر عملکرد ایده آل، از طراحی ارگونومیکی نیز بهره می برد و کار طولانی مدت با آن انگشتان دست را خسته نمی کند. لازم به ذکر است که با هر بار شارژ کردن باتری این قلم لمسی، تا 8 ساعت می توانید از آن استفاده کنید.

منبع: creativebloq