این روزها تولید محتوا یکی از شغل های پردرآمد در سرتاسر جهان شناخته می شود. شما می توانید در منزل خود بنشینید، از خود ویدئو ضبط کنید، در یوتیوب به اشتراک بگذارید و از این راه درآمد کسب کنید! اگر شانس با شما یار باشد، ممکن است ویدئوهای شما وایرال شده و به این ترتیب به درآمدهای هنگفتی دست پیدا کنید! اما یک ویدئوی جذاب، علاوه بر خلاقیت در ایده و کیفیت تصویر باید به صدایی باورپذیر و واضح نیز مجهز باشد! برای این منظور باید از میکروفون های قوی استفاده کنید تا بتوانید به صدایی کریستالی دست یابید. انواع مختلفی میکروفون در بازار موجود است که شما باید با توجه به معیارهای مختلفی مانند مکان محل ضبط صدا نسبت به خرید آنها اقدام کنید. به عنوان مثال آیا به یک میکروفون داینامیک نیاز دارید یا کندانسور؟ ضبط صدا از جهت های مختلف برایتان اهمیت دارد؟ میزان حساسیت میکروفون چطور؟! در این بخش چند مدل از میکروفون های مناسب برای تهیه ویدئو و استریم محتوا در سال 2021 را به شما معرفی می کنیم. سایر مدل ها را در مقاله «با این میکروفون ها کیفیت صدای خود در هنگام استریم محتوا را ارتقا دهید! (بخش دوم)» بر روی سایت ما مشاهده کنید.

میکروفون کندانسور Blue Snowball iCE

میکروفون کندانسور Blue Snowball iCE

این میکروفون کندانسور صدایی کریستالی و شفاف را به شما ارائه می دهد و علاوه بر استریم محتوا، برای برگزاری کنفرانس های ویدئویی در اسکایپ یا فیس تایم هم کارایی بالایی دارد. با استفاده از میکروفون Blue Snowball می توانید ووکال های خود را ضبط کنید، به تولید پادکست بپردازید یا بر روی یک ویدئو نریشن ضبطط نمایید. این میکروفون به صورت plug and play طراحی شده و تنها کافیست تا کابل USB آن را به کامپیوتر ویندوزی یا دستگاه Mac خود متصل کنید.

میکروفون کندانسور USB-C مدل JLab Audio Talk Go

میکروفون کندانسور USB-C مدل JLab Audio Talk Go

با استفاده از این میکروفون به صدایی با کیفیت استودیویی دست پیدا کنید. میکروفون JLab Audio Talk Go ابعاد کوچک و جمع و جوری دارد و به سادگی می توان آن را حمل کرد. این میکروفون طیف داینامیک وسیعی از صدا را پوشش می دهد و وزن سبکی دارد. با استفاده از این میکروفون قادر به ساخت پادکست و ضبط صدا در هر محیطی خواهید بود. شما می توانید از این میکروفون JLab در دو حالت چند جهته یا کاردیود استفاده نمایید.

میکروفون استریمینگ USB مدل Razer Seiren X رده حرفه ای

میکروفون استریمینگ USB مدل Razer Seiren X رده حرفه ای

این مدل به صورت حرفه ای از الگوی کاردیود پشتیبانی می کند و قادر به تشخیص و ضبط صدا در زوایای وسیع تری نسبت به یک میکروفون عادی است. همچنین میکروفون Razer Seiren X به حسگر داخلی شوک جهت کاستن ویبره ها مجهز است. با استفاده از این میکروفون می توانید با بهترین کیفیت صدا به برودکست صدا پرداخته و از ضبط صدای پیشرفته و حرفه ای بهره مند شوید.

میکروفون کندانسور USB مدل Blue Yeti Nano

میکروفون کندانسور USB مدل Blue Yeti Nano

میکروفون نانو از جمله دستگاه های ساده اما کاربردی برند Blue Yeti است که قادر به ضبط صدا با کیفیتی ایده آل است. این میکروفون به دکمه های کنترلی کامل مجهز است. در قسمت جلویی بدنه این میکروفون دکمه هایی برای تنظیم میزان صدا یا mute کردن دستگاه تعبیه شده است. همچنین در قسمت پشتی بدنه آن دکمه های انتخاب الگوی ضبط (چند جهتی یا کاردیود) قرار گرفته اند. ضمن اینکه میکروفون Blue Yeti Nano به جک هدفون و پورت USB نیز مجهز است.

چنانچه قصد خرید انواع میکروفون موجود در بازار با بهترین قیمت را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

منبع: windowscentral