یک دوربین مدار بسته مجهز به وای فای می تواند مطمئن ترین راه حل برای تأمین امنیت خانۀ شما باشد. با این دوربین ها می توانید در زمان هایی که در خانه نیستید، به سادگی از روی گوشی تان اتفاقات درون خانه را زیر نظر داشته باشید. به عنوان مثال با این دوربین ها می توانید کودک خود را زیر نظر بگیرید و در صورت شیطنت به او بگویید تا به سراغ درس هایش برود! حالا اگر بتوانید مدلی را تهیه کنید که با دستیار صوتی آمازون الکسا هم سازگار باشد، امکانات بیشتری در اختیار خواهید داشت.

شما می توانید از دستیار صوتی آمازون الکسا بخواهید تا در هر زمانی از طول روز به شما نشان دهد که دوربین در حال ثبت کردن چه تصاویری است. همچنین می توانید از طریق این قابلیت، دوربین امنیتی خود را به دستگاهی برای کنترل تجهیزات اسمارت هوم تبدیل کنید! در این مقاله و بخش دوم آن چند مدل از بهترین دوربین های مدار بستۀ سازگار با الکسا را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

دوربین مدار بسته Arlo Pro 4 – از یک برند نام آشنا

دوربین مدار بسته Arlo Pro 4 – از یک برند نام آشنا

دوربین های Arlo Pro از لحاظ تناسب قیمت و امکانات، جزء بهترین گزینه های موجود در بازار هستند. این دوربین های امنیتی با الکسا نیز سازگار هستند و لذت کار کردن با یک گجت هوشمند را به شما می دهند. در این میان دوربین مدار بسته Arlo Pro 4 از رزولوشن 2560x1440 پیکسل پشتیبانی می کند و با رزولوشن های 1080p و 720p نیز سازگاری دارد. از دیگر ویژگی های این گجت می توان به قابلیت دید در شب، چراغ قوه و طول عمر باتری 3 تا 6 ماهه اشاره کرد. این مدل کاملاً وایرلس است و به هیچ هاب و کابلی برای راه اندازی آن نیاز ندارید.

دوربین مدار بسته گوگل Nest Cam Indoor – سازگار با خانه هوشمند شما

دوربین مدار بسته گوگل Nest Cam Indoor – سازگار با خانه هوشمند شما

دوربین امنیتی گوگل Nest Cam Indoor با طراحی ظاهری مدرن و جذاب خود تجهیزات خانه هوشمند شما را تکمیل می کند. این دوربین به صورت 24/7 قابل استفاده است و با اپلیکیشن Nest Aware سازگاری دارد. از طریق این اپلیکیشن می توانید نوتیفیکیشن های ارسالی توسط دوربین را بر روی گوشی خود دریافت کنید. همچنین این اپلیکیشن امکان کنترل تمام دستگاه های Nest گوگل را به صورت یکپارچه به شما می دهد. با توجه به ابعاد کوچک این دوربین، می توانید آن را در جایی مخفی کنید تا کسی متوجه حضور آن در اتاق نشود! لازم به ذکر است که دوربین مدار بسته گوگل Nest Cam Indoor از قابلیت صدای دو طرفه نیز پشتیبانی می کند و می توانید از طریق آن با فرد حاضر در اتاق صحبت کنید!

دوربین مدار بسته Blink Outdoor (3rd Gen) – چشم شما در بیرون از منزل

دوربین مدار بسته Blink Outdoor (3rd Gen) – چشم شما در بیرون از منزل

نسل سوم دوربین مدار بستۀ Blink Outdoor برای استفاده در فضاهای بیرونی طراحی شده و از طول عمر باتری حیرت انگیز 2 سال برخوردار است. با استفاده از پک باتری اضافی می توانید شارژدهی این دوربین امنیتی را تا چهار سال هم ارتقا دهید! دوربین امنیتی بلینک Outdoor کاملاً ضد آب است و امکان مکالمۀ دو طرفه را فراهم می آورد. شما می توانید با استفاده از Blink Sync Module 2، فایل های ضبط شده توسط این دوربین را به صورت لوکال ذخیره کنید. همچنین امکان ذخیره سازی این فایل ها در سرویس ابری Blink نیز وجود دارد، البته پس از خرید طرح اشتراک!

دوربین مدار بسته Ring Spotlight Cam Plus Wired – امنیت تضمین شده

دوربین مدار بسته Ring Spotlight Cam Plus Wired – امنیت تضمین شده

اگر به یک سیستم مانیتورینگ 24 ساعته و حرفه ای نیاز دارید، دوربین امنیتی رینگ Spotlight Cam Plus Wired از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. این دوربین از قابلیت رکورد و لایو استریم با کیفیت فول اچ دی پشتیبانی می کند و از امکانات متعددی مانند مکالمه دو طرفه و دید در شب بهره می برد. برند رینگ از کیفیت ساخت عالی این دوربین مدار بسته اطمینان کامل داشته و آن را با گارانتی مادام العمر راهی بازار کرده است.

دوربین مدار بسته Blink Indoor (3rd Gen) – چشم شما در داخل منزل

دوربین مدار بسته Blink Indoor (3rd Gen) – چشم شما در داخل منزل

تمام مشخصات فنی دوربین مدار بسته Blink Indoor (3rd Gen) با مدل Outdoor یکسان است، به جز یک مورد: ضد آب بودن، که البته منطقی هم به نظر می رسد. دوربین بلینک Indoor برای استفاده در داخل منزل طراحی شده و قرار نیست تا در زیر باران و برف باشد! این موضوع باعث ایجاد تفاوت قیمت بین این دو مدل نیز شده است. حتی اگر در موقعیت جغرافیایی محل زندگی خود بارندگی ندارید، می توانید نسخه Indoor را به جای Outdoor خریداری و کمی در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.

منبع: androidcentral