یکی از گوشی های خانواده گلکسی S23 را خریده اید؟! به شما تبریک می گوییم؛ شما صاحب یکی از بهترین گوشی های اندرویدی بازار شده اید! قدم بعدی این است که با خرید لوازم جانبی مناسب، گوشی خود را ارتقا داده و از کار کردن با آن لذت بیشتری ببرید. در همین ابتدای کار، باید یک شارژر برای گوشی موبایل خود بخرید. چرا که سامسونگ در بسته بندی گوشی های گلکسی S23 هیچ شارژری قرار نداده است! ضمن اینکه اگر گوشی شما S23 Ultra است، از شارژرهای قدیمی خود هم نمی توانید استفاده کنید. در این گوشی از فناوری فست شارژ جدید سامسونگ (Samsung Fast Charge 2.0) استفاده شده که شارژرهای قدیمی با آن سازگار نیستند.

بعد از شارژر، باید به سراغ تهیه ایربادز، قاب، محافظ صفحه نمایش و لوازم جانبی دیگر بروید. در این مقاله و بخش دوم آن لیستی از بهترین لوازم جانبی گوشی های سامسونگ گلکسی S23 را به شما معرفی می کنیم تا برای این منظور کار آسان تری در پیش داشته باشید! با ما همراه باشید.

شارژر انکر Anker 313 Ace 45W – انتخاب اول کاربران

بهترین لوازم جانبی گلکسی S23- پارت اول

از آنجایی که سامسونگ شارژر را از بسته بندی گوشی های گلکسی S23 حذف کرده، شما باید بلافاصله پس از خرید گوشی به سراغ تهیه آن بروید. شارژر انکر 313 Ace 45W می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد. این شارژر دارای یک پورت USB-C است و از جدیدترین استانداردهای انتقال شارژ پشتیبانی می کند. همچنین دو شاخه این گجت به صورت تاشو طراحی شده تا حمل و جابجایی آن برای شما آسان شود. سازگاری با فناوری Samsung Fast Charge 2.0 نیز باعث می شود تا بتوانید با شارژر انکر 313 Ace 45W گوشی S23 خود را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کنید!

گلس Whitestone Dome Glass برای S23 – از صفحه نمایش گوشی خود به خوبی محافظت کنید!

بهترین لوازم جانبی گلکسی S23- پارت اول

برند Whitestone Dome یک سری از بهترین محافظ های صفحه نمایش را راهی بازار کرده است و جزء برندهای رده بالا شناخته می شود. محافظ صفحه نمایش این برند برای گوشی گلکسی S23 نیز جزء بهترین های بازار است و اشعه ماوراء بنفش و مضر ساطع شده از نمایشگر گوشی را تا حد امکان جذب می کند. همچنین همراه با آن یک ابزار تراز بندی برای نصب آسان تر بر روی نمایشگر ارائه شده است. گلس Whitestone Dome کوچکترین خللی در عملکرد لمسی نمایشگر گوشی S23 ایجاد نمی کند.

قاب محافظ Dbrand Grip برای گوشی گلکسی S23 – زیبا و مستحکم

بهترین لوازم جانبی گلکسی S23- پارت اول

قاب باریک Dbrand Grip برای گوشی S23 در بیش از 30 طرح و رنگ زیبا عرضه شده است و طیف وسیعی از سلایق را پوشش می دهد. این قاب به دلیل فیت شدن راحت با گوشی و مقاومت کامل در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع به یکی از بهترین قاب های بازار برای گلکسی S23 سامسونگ تبدیل شده است. همچنین کناره های بدنه این قاب به گونه ای طراحی شده تا گوشی به دست شما بچسبد و درصد لغزش و رها شدن آن از دست به حداقل میزان ممکن برسد.

ایربادز سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro – یک راه عالی برای فراموش کردن فقدان جک صدا در گوشی!

بهترین لوازم جانبی گلکسی S23- پارت اول

جک هدفون به مرور در حال حذف شدن از گوشی های پرچم دار است و به همین دلیل بازار ایربادز بلوتوثی وایرلس حسابی داغ شده است. گوشی گلکسی S23 نیز فاقد جک صدا است و نمی توانید هندزفری های کابلی را به آن متصل کنید. با این حال با وجود ایربادز رده بالای سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو هرگز فقدان جک صدا در گوشی خود را احساس نخواهید کرد! این ایربادز طراحی راحتی دارد، به آسانی به گلکسی S23 متصل می شود و کیفیت صدای بی نظیری را ارائه می دهد. دیگر چه می خواهید؟!

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 5 – برای علاقه مندان به گجت های پوشیدنی

بهترین لوازم جانبی گلکسی S23- پارت اول

دوست دارید به تمام اپلیکیشن های اصلی سامسونگ و نوتیفیکیشن های گوشی S23 بر روی مچ دستتان دسترسی داشته باشید؟ ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 بهترین انتخاب برای شما است! علاوه بر این، ساعت هوشمند پرچم دار سامسونگ مجموعه ای از امکانات سلامتی و ورزشی را در اختیار شما می گذارد و لذت کار کردن با سیستم عامل پیشرفته Wear OS 3 را به شما می دهد.

در بخش دوم این مقاله می توانید با یک سری دیگر از لوازم جانبی سازگار با گوشی های سامسونگ گلکسی S23 آشنا شوید.

منبع: androidcentral