اگر به قصد خرید مانیتور به بازار بروید، حتماً با مدل های متنوع مانیتورهای برند سامسونگ مواجه خواهد شد! به طور کلی مانیتورهای سامسونگ جزء بهترین و محبوب ترین مدل های موجود در بازار هستند که همواره با استقبال بسیار زیادی از جانب کاربران مواجه می شوند. سامسونگ به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تولید صفحه نمایش شناخته می شود. می توانید تکنولوژی های پیشرفته این شرکت را در صفحه نمایش گوشی های سری Galaxy S21 مشاهده کنید! فرقی نمی کند به چه نوع مانیتوری نیاز دارید. یک مانیتور رده بالا، خمیده یا یک مدل استاندارد؛ شما می توانید بهترین کیفیت را در هر یک از این مدل ها در میان محصولات سامسونگ پیدا کنید! در ادامه برخی از این مدل ها را به شما معرفی می کنیم. سایر مدل ها را در مقاله «با محبوب ترین مانیتورهای سامسونگ در سال 2021 آشنا شوید (بخش اول)» بر روی سایت ما مشاهده نمایید.

مانیتور گیمینگ فوق عریض سامسونگ مدل SJ55W – فوق کارآمد!

مانیتور گیمینگ فوق عریض سامسونگ مدل SJ55W – فوق کارآمد!

مانیتور سامسونگ SJ55W یک مانیتور 34 اینچی LCD است که از رزولوشن WQHD (3440 x 1440) بهره می برد. این مانیتور گیمینگ دارای نرخ تازه سازی 75 هرتز است و تصاویری سریع و روان را برای شما به ارمغان می آورد. مانیتور SJ55W از هر دو ویژگی تصویر در تصویر و نمایش تصاویر در کنار هم (با تقسیم صفحه نمایش) پشتیبانی می کند و انعطاف بالایی در نصب و تنظیم دارد. شما می توانید این مانیتور را بچرخانید و زاویه صفحه نمایش آن را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. سازگاری با فناوری AMD FreeSync و مجهز بودن به پورت های HDMI و DisplayPort سایر مشخصات این مانیتور را تشکیل می دهند.

مانیتور سامسونگ SD850 – کیفیت عالی تصاویر با وضوح WQHD

مانیتور سامسونگ SD850 – کیفیت عالی تصاویر با وضوح WQHD

اگر خمیده بودن مانیتور برایتان در اولویت نیست اما به دنبال یک مانیتور 32 اینچی خوش ساخت و با کیفیت هستید، مدل SD850 را به شما پیشنهاد می کنیم. این مانیتور از رزولوشن WQHD بهره می برد و به زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه و نرخ تازه سازی 60 هرتز مجهز است. همچنین این مانیتور توانایی بالایی در تولید و نمایش رنگ های sRGB دارد و تصاویری خیره کننده و جذاب را به شما ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های مانیتور سامسونگ SD850 می توان به امکان تنظیم ارتفاع پایه، تغییر زاویه صفحه نمایش و چرخش مانیتور به صورت عمودی و افقی اشاره کرد. این مانیتور از طریق پورت های HDMI، DisplayPort یا DVI به کامپیوتر و دیگر دستگاه های شما متصل می شود.

مانیتور سامسونگ Odyssey G5 – رفرش ریت بی نظیر!

مانیتور سامسونگ Odyssey G5 – رفرش ریت بی نظیر!

مانیتور سامسونگ Odyssey G5 را می توان به عنوان نسل جدید مدل CRG5 در نظر گرفت. رزولوشن این مانیتور 2560 x 1440 پیکسل است که تصاویری با وضوح مناسب را به نمایش می گذارد. اما ویژگی اصلی این مانیتور نرخ تازه سازی 144 هرتزی و سازگاری آن با فناوری های NVIDIA G-Sync و AMD FreeSync Premium Pro است. این ویژگی ها سبب شده تا مانیتور Odyssey G5 به انتخابی مناسب برای گیمرها تبدیل شود.

مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G9 – بزرگترین تصویر را تجربه کنید!

مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G9 – بزرگترین تصویر را تجربه کنید!

اگر به دنبال بزرگترین تصویر هستید، سامسونگ به شما مانیتور Odyssey Neo G9 را معرفی می کند! این مانیتور قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 49 اینچ است و از درجه انحنای 1000R بهره می برد. همچنین این مانیتور دارای رزولوشن 5120 x 1440 پیکسل است و از نرخ تازه سازی عالی 240 هرتز برخوردار می باشد. سازگاری با فناوری های AMD FreeSync و NVIDIA G-Sync، شدت روشنایی عالی 2000 نیتس و پشتیبانی از هر دو تکنولوژی HDR و HDR10+ باعث شده تا مانیتور سامسونگ Odyssey Neo G9 به یکی از قدرتمندترین مانیتورهای موجود تبدیل شود!

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع مانیتورهای سامسونگ موجود در بازار از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: androidcentral