اگر به قصد خرید مانیتور به بازار بروید، حتماً با مدل های متنوع مانیتورهای برند سامسونگ مواجه خواهد شد! به طور کلی مانیتورهای سامسونگ جزء بهترین و محبوب ترین مدل های موجود در بازار هستند که همواره با استقبال بسیار زیادی از جانب کاربران مواجه می شوند. سامسونگ به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تولید صفحه نمایش شناخته می شود. می توانید تکنولوژی های پیشرفته این شرکت را در صفحه نمایش گوشی های سری Galaxy S21 مشاهده کنید! فرقی نمی کند به چه نوع مانیتوری نیاز دارید. یک مانیتور رده بالا، خمیده یا یک مدل استاندارد؛ شما می توانید بهترین کیفیت را در هر یک از این مدل ها در میان محصولات سامسونگ پیدا کنید! در ادامه برخی از این مدل ها را به شما معرفی می کنیم. سایر مدل ها را در مقاله «با محبوب ترین مانیتورهای سامسونگ در سال 2021 آشنا شوید (بخش دوم)» بر روی سایت ما مشاهده نمایید.

مانیتورهای سری M7 سامسونگ – بهترین مانیتورهای 4K LED

مانیتورهای سری M7 سامسونگ – بهترین مانیتورهای 4K LED

مانیتور ال ای دی 32 اینچی سری M7 سامسونگ از رزولوشن 4K پشتیبانی می کند و از نرخ تازه سازی 60 هرتز بهره می برد. این مانیتور تصاویر را با بالاترین کیفیت به نمایش می گذارد و از طراحی ظاهری مدرن و جذابی بهره می برد. این مانیتور حتی از قابلیت های یک تلویزیون هوشمند برخوردار است و با سرویس های نتفلیکس، HBO و حتی Apple AirPlay 2 سازگاری کامل دارد! اتصال این مانیتور به دستگاه های دیگر از طریق پورت های HDMI و USB-C انجام می گیرد.

مانیتور گیمینگ خمیده سامسونگ CRG9 – تصاویری فوق عریض!

مانیتور گیمینگ خمیده سامسونگ CRG9 – تصاویری فوق عریض!

مانیتور فوق عریض 49 اینچی CRG9 سامسونگ از نسبت تصویر 32:10 و رزولوشن 3840x1200 پیکسل برخوردار است و یک انتخاب ایده آل برای سیستم های مولتی تسکینگ به شمار می آید. در واقع شما می توانید این مانیتور خمیده را جایگزین دو مانیتور 27 اینچی کنید و از فضای کاری وسیع به صورت یکپارچه بهره مند شوید. مشخصات این مانیتور را نرخ تازه سازی 120 هرتز و سازگاری با فناوری AMD FreeSync 2 تشکیل می دهند که باعث نمایش تصاویر به شکلی روان و سریع می شود. پورت های مانیتور سامسونگ CRG9 را یک پورت USB-C، دو پورت DisplayPort و یک پورت HDMI تشکیل می دهند.

مانیتور سامسونگ CR50 – یک مانیتور خمیده اقتصادی

مانیتور سامسونگ CR50 – یک مانیتور خمیده اقتصادی

اگر به دنبال مانیتور خمیده با قیمتی ارزان تر نسبت به مدل های بالا رده هستید، مانیتور سامسونگ CR50 با سایز 27 اینچ یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. این مانیتور دارای رزولوشن Full HD (1920 x 1080) و نور پس زمینه LED است و به قابی با ضخامت کم و پایه زاویه باز مجهز می باشد. سازگاری با فناوری AMD FreeSync، نرخ تازه سازی 60 هرتز و زمان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه سایر مشخصات این مانیتور را تشکیل می دهند. مانیتور سامسونگ مدل CR50 به پورت های HDMI و VGA مجهز است و از تکنولوژی Eye Saver جهت محافظت از چشم های کاربر بهره می برد.

مانیتور سامسونگ S80A – یک مانیتور 4K مجهز به هاب

مانیتور سامسونگ S80A – یک مانیتور 4K مجهز به هاب

با استفاده از این مانیتور 32 اینچی 4K می توانید به تصاویری در ابعاد بزرگ دست پیدا کرده و جزئیات را با وضوح بالاتری مشاهده کنید. مانیتور سامسونگ S80A به پنل IPS مجهز است و رنگ هایی طبیعی همراه با زاویه دیدی وسیع را برای شما به ارمغان می آورد. این مانیتور توانایی نمایش بیش از یک بیلیون رنگ را دارد و به هاب USB مجهز است. بنابراین می توانید آن را به طور هم زمان به چندین لوازم جانبی متصل کنید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید انواع مانیتورهای سامسونگ موجود در بازار از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: androidcentral