گوشی سامسونگ گلکسی A51 یکی از بهترین گوشی های اندرویدی میان رده موجود در بازار است که با استقبال بالایی از جانب کاربران مواجه شده است. با وجود اینکه این گوشی در مقایسه با گوشی های بالا رده و پرچم دار قیمت کمتری دارد، اما این دلیل نمی شود که از آن در برابر آسیب های احتمالی محافظت نکنید! به خصوص اینکه گوشی گلکسی A51 دارای بدنه ای خوش ساخت و با کیفیت نیز هست و ممکن است در اثر خط و خش یا اتفاقاتی مانند رها شدن از دست و برخورد با زمین آسیب ببیند. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، برخی از بهترین قاب های محافظ برای گوشی سامسونگ گلکسی A51 را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

قاب محافظ Spigen Liquid Air Armor – امنیت کامل!

قاب محافظ Spigen Liquid Air Armor – امنیت کامل!

هیچ کس به استفاده از یک قاب زمخت و سنگین علاقه ندارد! پس اگر به دنبال یک قاب باریک و سبک برای محافظت از گلکسی A51 خود هستید، قاب Spigen Liquid Air Armor را مد نظر داشته باشید. این قاب به شکلی کاملاً محکم بدنه گوشی شما را در بر می گیرد و از آن در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند. همچنین این قاب به صورت ضد لغزش طراحی شده و اثر انگشت بر روی آن باقی نمی ماند. 

قاب محافظ Wallme Waterfall Quicksand Case – شفاف و درخشان

قاب محافظ Wallme Waterfall Quicksand Case – شفاف و درخشان

در ساخت قاب Wallme Waterfall از مواد اولیه مرغوب شامل TPU استفاده شده و به همین دلیل این قاب در برابر سقوط از ارتفاع مقاومت بی نظیری دارد! پس اگر به طور اتفاقی گوشی از دستتان رها شد، اصلاً نگران آسیب دیدن آن نباشید! همچنین همراه با این قاب دو محافظ صفحه نمایش نیز ارائه می شود. قابل Wallme Waterfall دارای سطح شفاف و درخشانی نیز هست و استفاده از آن ظاهری جذاب و خاص به گوشی گلکسی A51 می بخشد.

قاب محافظ Caseology Solid Flex Crystal – گوشی خود را مخفی نکنید!

قاب محافظ Caseology Solid Flex Crystal – گوشی خود را مخفی نکنید!

یکی از مسائلی که کاربران را در هنگام استفاده از قاب ناراحت می کند، این است که بدنه گوشی آنها درون قاب مخفی می شود! فرض کنید یک گوشی جدید خریده اید و دلتان می خواهد تا دوستان و اعضای خانواده تان آن را در هنگام استفاده دست شما ببینند! قاب Caseology Solid Flex Crystal دارای بدنه شفافی است و گوشی شما را مخفی نمی کند! در عین حال این قاب استحکام بالایی به گوشی شما می بخشد. هر چهار گوشه این قاب به گونه ای طراحی شده اند که از وارد آمدن شوک به این مدل گوشی سامسونگ در هنگام وارد آمدن ضربه یا سقوط، جلوگیری کنند.

قاب محافظ Ringke Fusion X – خاص و جذاب!

قاب محافظ Ringke Fusion X – خاص و جذاب!

قاب Ringke Fusion X هم استحکام بالایی دارد و هم از طراحی خلاقانه و جذابی بهره می برد. به علاوه اینکه در این قاب از TPU استفاده شده که باعث مقاومت بالای آن در برابر ضربه شده است. با استفاده از این قاب حاشیه های اطراف صفحه نمایش گوشی گلکسی A51 شما ضخیم تر می شود و دور پنل دوربین ها نیز یک قاب محافظ قرار می گیرد. همچنین برند Ringke اعلام کرده که استفاده از قاب Fusion X هیچ گونه خللی در شارژ کردن گوشی A51 به صورت وایرلس ایجاد نمی کند.

قاب محافظ 32nd Classic Series Leather Wallet – شیک و رسمی!

قاب محافظ 32nd Classic Series Leather Wallet – شیک و رسمی!

اگر به یک قاب محافظ شیک و چند منظوره نیاز دارید، قاب 32nd Classic Leather Wallet برای شما ساخته شده است. این محصول هم یک قاب محافظ گوشی است و هم به عنوان کیف پول کاربرد دارد. شما می توانید کارت های اعتباری و پول های نقد خود را داخل این قاب محافظ قرار دهید. همچنین درب این قاب به صورت آهنربایی و به شکلی کاملاً محکم و ایمن بسته می شود. پس با مشکلاتی مانند باز شدن اتفاقی درب مواجه نخواهید شد.

شما می توانید گوشی سامسونگ گلکسی A51 و دیگر لوازم جانبی موبایل مانند هندزفری، پاوربانک، محافظ صفحه نمایش، کابل شارژ، و ....را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید.

منبع: androidcentral