کنسول همراه ASUS ROG Ally یکی از قدرتمند ترین مدل های موجود در بازار است و امکان تجربۀ چندین بازی PC و برنامه های دیگر را برای شما فراهم می آورد. با این حال برای اینکه بتوانید از داشتن این کنسول بازی لذت بیشتری ببرید، بهتر است یک سری لوازم جانبی را نیز برای آن تهیه کنید. با استفاده از این لوازم جانبی می توانید ایمنی کنسول دستی گران قیمت خود را بیشتر تضمین کنید و امکانات متنوع تری را به آن اضافه نمایید. در این مقاله و بخش دوم آن یک سری از کاربردی ترین لوازم جانبی برای کنسول پرتابل ایسوس ROG Ally را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

کارت حافظه سن دیسک SanDisk Extreme 512GB microSD Card

لوازم جانبی برای کنسول بازی ایسوس ROG Ally

دلتان می خواهد بازی های بیشتری بر روی کنسول دستی ایسوس ROG Ally داشته باشید؟ این کارت حافظه 512 گیگابایتی از برند سن دیسک تمام نیازهای شما در این رابطه را برطرف می کند. کارت حافظه میکرو اس دی Extreme 512GB سرعت خواندن و نوشتن بالایی دارد و ظرفیت ذخیره سازی کنسول همراه شما عملاً دو برابر می کند! اگر قبلاً این کارت حافظه را داشته اید، می توانید به سادگی آن را فرمت کرده و در کنسول دستی خود قرار دهید.

داک 6 پورت Syntech

لوازم جانبی برای کنسول بازی ایسوس ROG Ally

این داک که با نام کامل Syntech 6-in-1 docking station راهی بازار شده، امکانات متعددی را در اختیار شما قرار می دهد. مثلاً با استفاده از این داک می توانید کنسول بازی دستی ایسوس ROG Ally را به تلویزیون یا حتی مانیتور کامپیوتر متصل کنید. این داک شش پورت کاربردی را به شما ارائه می دهد که شامل اترنت (1 عدد)، USB 3.0 (سه عدد)، HDMI (یک عدد) و USB-C PD (یک عدد) می شوند.

کیف حمل Tpmtoc

لوازم جانبی برای کنسول بازی ایسوس ROG Ally

در اصل کیف حمل Tomtoc برای کنسول همراه استیم دک طراحی شده است. اما با توجه به ابعاد و شکل ظاهری این کیف، مشکلی برای استفاده از آن برای حمل ایسوس ROG Ally نخواهید داشت. این کیف دارای جیب هم هست و به شما این امکان را می دهد تا آیتم های دیگری را نیز در کنار کنسول با آن حمل کنید.

محافظ صفحه نمایش Dbrand ROG Ally Tempered Glass

لوازم جانبی برای کنسول بازی ایسوس ROG Ally

با این تمپرد گلس از برند Dbrand، لکه های ناشی از اثر انگشتان خود را از صفحه نمایش کنسول پرتابل ایسوس ROG Ally دور نگه دارید! این محافظ صفحه نمایش استحکام و دوام فوق العاده ای دارد و در برابر خط و خش و سقوط کاملاً مقاوم است. لازم به ذکر است که این گلس کاملاً با اندازه صفحه نمایش ROG Ally سازگار است و به سادگی بر روی آن نصب می شود.

کارت حافظه سن دیسک SanDisk Extreme 1TB microSD

لوازم جانبی برای کنسول بازی ایسوس ROG Ally

اگر می خواهید تا فضای ذخیره سازی کنسول دستی خود را تا بی نهایت ارتقا دهید، کارت حافظه 1 ترابایتی سن دیسک را بخرید! این کارت حافظۀ microSD تعداد بازی هایی را که می توانید بر روی کنسول خود نصب کنید چندین برابر می کند و سرعت خواندن و نوشتن بالایی هم دارد. همچنین از ظرفیت این کارت می توانید برای نصب برنامه های دیگر هم استفاده کنید.

منبع: windowscentral