کنترلرهای DualSense کنسول پلی استیشن 5 عملکردی فوق العاده ارائه می دهند و لذت انجام بازی را برای شما دو چندان می کنند. اما این کنترلرها نیز مانند کنترلرهای DualShock 4 باید به صورت منظم شارژ شوند تا بتوان از آنها برای انجام بازی در ساعات متوالی استفاده کرد. اولین راه حل برای شارژ این کنترلرها این است که آنها را از طریق کابل شارژ به کنسول PS5 خود متصل کنید. اما این روش زمانی امکان پذیر است که کنسول PS5 در حالت rest mode قرار داشته باشد. به هر حال این روش چندان کاربردی به نظر نمی رسد و بهتر است تا از پایه شارژ برای این منظور استفاده کنید. در لیستی که در ادامه مشاهده می کنید، برخی از بهترین مدل های پایه شارژ کنترلرهای PS5 در سال 2021 را به اختصار معرفی خواهیم کرد. این پایه ها به طور کامل با کنترلرهای DualSense کنسول پلی استیشن 5 سازگاری دارند.

پایه شارژ DualSense Charging Station – اولین و بهترین انتخاب

بهترین پایه های شارژ کنترلرهای PS5 در سال 2021

پایه شارژ رسمی ارائه شده از جانب کمپانی سونی اولین و بهترین انتخاب برای شارژ کنترلرهای DualSense است. این پایه شارژ که به صورت اختصاصی برای کنسول PS5 طراحی شده و عملکردی به مراتب بهتر از مدل های غیر رسمی و ساخته شده توسط دیگر شرکت ها ارائه می دهد. بنابراین اگر قصد خرید پایه شارژ برای کنترلرهای PS5 دارید، بهتر است قیمت نسبتاً زیاد این پایه شارژ را پرداخت کرده و آن را تهیه نمایید! پایه شارژ سونی DualSense دارای بدنه ای سفید رنگ است و از لحاظ ظاهری کاملاً با PS5 همخوانی دارد.

پایه شارژ NexiGo Upgraded PS5 Controller Charger – جایگزینی مطمئن برای نسخه رسمی

پایه شارژ NexiGo Upgraded PS5 Controller Charger – جایگزینی مطمئن برای نسخه رسمی

اگر به هر دلیلی تمایلی به استفاده از پایه شارژ رسمی سونی ندارید یا آن را برای فروش پیدا نکردید، می توانید از پایه شارژ NexiGo استفاده کنید. این پایه شارژ نزدیک ترین انتخاب به مدل اصلی سونی است و کارایی بالایی برای شارژ کنترلرهای DualSense دارد. علاوه بر ویژگی های ظاهری و طراحی شیک که کاملاً با کنسول PS5 همخوانی دارد، این پایه شارژ به نشانگرهای LED نیز مجهز است که شما را از کامل شدن شارژ کنترلرها مطلع می کنند. شاید بتوان تنها نقطه ضعف پایه شارژ NexiGo را ارائه نشدن یک آداپتور دیواری همراه با آن دانست.

پایه شارژ Auarte Dual Charge PS5 Controller Charger – یک شارژر عمودی

پایه شارژ Auarte Dual Charge PS5 Controller Charger – یک شارژر عمودی

اگر پایه شارژهای عمودی را به نسخه های افقی ترجیح می دهید، انتخاب های چندانی پیش روی شما نیست. شاید بتوان پایه شارژ ساخت Auarte را یکی از مناسب ترین پایه های عمودی دانست. با استفاده از این دستگاه شما می توانید کنترلرهای PS5 خود را به صورت عمودی در بالای یکدیگر قرار داده و آنها را شارژ کنید. به این ترتیب اگر با محدودیت فضا برای استفاده از شارژرهای افقی هستید، این پایه شارژ به کمک شما خواهد آمد. بدنه مشکی رنگ پایه شارژ Auarte شاید از لحاظ زیبایی شنایی با PS5 سازگاری نداشته باشد، اما بر روی آن از LED های همیشه روشن استفاده شده است. این LED ها ظاهری جذاب و زیبا به این پایه شارژ عمودی بخشیده اند.

پایه شارژ NexiGo Dobe PS5 Controller Charger – مقرون به صرفه

پایه شارژ NexiGo Dobe PS5 Controller Charger – مقرون به صرفه

این پایه شارژ اگر چه از لحاظ طراحی ظاهری با نسخه اصلی تفاوت هایی دارد، اما بر روی آن از نشانگرهای LED خلاقانه و جذابی برای نشان دادن وضعیت شارژ کنترلرها استفاده شده است. پایه شارژ NexiGo Dobe دارای قیمت بسیار مناسبی هم هست و برای کاربرانی که قصد ندارند تا هزینه های سنگینی را متحمل شوند، یک انتخاب ایده آل محسوب می شود. فراموش نکنید که کنترلرهای DualSense به صورت معکوس بر روی این پایه شارژ قرار می گیرند.

پایه شارژ و فن خنک کننده YUANHOT – هم شارژر هم خنک کننده

پایه شارژ و فن خنک کننده YUANHOT – هم شارژر هم خنک کننده

کنسول PS5 خود به فن های داخلی کارآمدی مجهز است. اما این دلیل نمی شود تا برای خنک کردن سریع تر آن از فن های خارجی کمک نگیرید! پایه خنک کننده ایستاده YUANHOT یکی از بهترین انتخاب ها برای این منظور است که علاوه بر فن، به دو جایگاه برای شارژ کنترلرهای PS5 نیز مجهز می باشد. همچنین بر روی بدنه این پایه، نشانگرهای LED به منظور اطلاع شما از تکمیل شدن شارژ کنترلرها تعبیه شده است. پایه شارژر و خنک کننده YUANHOT دارای سه پورت USB نیز هست و امکان اتصال تجهیزات USB به آن وجود دارد.

پایه شارژ و فن خنک کننده OIVO – یک محصول چند منظوره

پایه شارژ و فن خنک کننده OIVO – یک محصول چند منظوره

به دنبال یک دستگاه برای شارژ کنترلرها، خنک کردن کنسول و نظم دادن به دیسک های بازی خود هستید؟ پایه چند منظوره OIVO برای شما ساخته شده است! این پایه شارژ دارای نشانگرهای LED زیبا و جذابی نیز هست که از طریق آنها می توانید از زمان کامل شدن شارژ کنترلرها مطلع شوید. همچنین این پایه دارای جایگاهی برای قرار دادن حداکثر 12 دیسک بازی است و به بازی ها و کنسول شما نظم خاصی می بخشد. لازم به ذکر است که پایه شارژ و فن خنک کننده OIVO به دو پورت USB برای اتصال دستگاه های دیگر به آن مجهز شده است.

چنانچه قصد خرید کنسول بازی پلی استیشن 5 و لوازم جانبی آن با بهترین قیمت را دارید، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید.

منبع: androidcentral