مسلماً موضوع جذابی است که بدون نیاز به استفاده از تجهیزات سنگین و پیشرفته بتوانید به تصاویر در ابعاد بزرگ در حیاط خانه تان دست پیدا کنید و فیلم های مورد علاقه تان را در هر مکانی که خواستید، تماشا کنید! همچنین این موضوع هم جذاب است که ویدئو پروژکتور خود را در کوله پشتی خود بگذارید، آن را با خود به کمپ ببرید و با دوستانتان در طبیعت به تماشای فیلم در ابعاد بزرگ بپردازید! ویدئو پروژکتورهای قابل حمل این امکان را به شما می دهند! این مینی ویدیو پروژکتورها ابعادی به اندازه یک اسپیکر بلوتوثی را دارند و انرژی مورد نظر آنها از باتری داخلی شان تأمین می شود.

پیش از ویدئو پروژکتور قابل حمل به این نکات توجه داشته باشید که میزان روشنایی این دستگاه ها چندان زیاد نیست؛ شاید به اندازه یک ویدیو پروژکتور معمولی خانگی! همچنین این دستگاه ها از رزولوشن پایین تری نسبت به ویدیو پروژکتورهای معمولی برخوردارند و باتری آنها پاسخگوی تماشای یک فیلم است! پس حواستان به میزان شارژ ویدئو پروژکتور خود باشد! در این لیست چند مدل از ویدیو پروژکتورهای پرتابل موجود در بازار را برای شما به اختصار معرفی خواهیم کرد. امیدواریم این لیست به شما در خرید ویدیو پروژکتور مورد نظرتان کمک کند.

  • پروژکتور Anker Nebula Mars II Pro – بهترین ویدئو پروژکتور قابل حمل!

ویدئو پروژکتور انکر Mars II Pro با توجه به ویژگی هایی مانند شدت روشنایی و کیفیت تصویر ایده آل، آسانی در استفاده و طراحی مستحکم و با دوام یکی از بهترین انتخاب ها برای شما است. این ویدیو پروژکتور توانایی ارائه تصاویر در ابعاد بزرگتری نسبت به دیگر مینی ویدئو پروژکتورها را داراست. البته قیمت آن هم بیشتر است!

باتری داخلی دیتا پروژکتور انکر Mars II Pro دارای ظرفیت 12500 میلی آمپر ساعت است و توانایی شارژدهی به میزان 3.5 ساعت را دارد. البته اگر از این دستگاه فقط برای پخش صدا و به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی استفاده کنید، شارژدهی باتری آن بیشتر خواهد بود. این دیتا ویدیو پروژکتور به 8 گیگابایت حافظه داخلی هم مجهز است. بنابراین شما می توانید فیلم ها و ویدئوهای مورد نظر خود را بر روی آن ذخیره کنید و آنها را به صورت آفلاین در ابعاد بزرگ تماشا نمایید. دستگیره چرمی تعبیه شده در قسمت بالایی بدنه ویدیو پروژکتور انکر Mars II Pro به شما در حمل و جابجایی آسان تر آن کمک زیادی می کند.

پروژکتور Anker Nebula Mars II Pro – بهترین ویدئو پروژکتور قابل حمل!

  • پروژکتور ViewSonic M2 – کیفیت 1080p را تجربه کنید!

ویدئو پروژکتور ویوسونیک M2 شاید جذابیت های ظاهری و اندازه تصویر ویدئو پروژکتور انکر Mars II Pro را نداشته باشد، اما در یک مورد نسبت به آن برتری دارد: کیفیت تصویر بهتر! این ویدئو پروژکتور ویوسونیک از رزولوشن 1080p برخوردار است و در هنگام تماشای فیلم با آن با مشکلاتی مانند پیکسل پیکسل شدن تصویر مواجه نخواهید شد. ویدئو پروجکشن ویوسونیک M2 ابعاد بزرگتری نسبت به دیگر مدل ها دارد و فاقد باتری داخلی است. بنابراین باید در کنار آن از یک پاوربانک نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است که پورت شارژ این ویدیو پروژکتور از نوع USB Type-C است.

  • پروژکتور LG PH30N – قیمت مناسب

دیتا ویدئو پروژکتور ال جی PH30N فقط ارزان تر از دو مدل قبلی نیست؛ بلکه از آنها باریک تر نیز هست! این مینی ویدیو پروژکتور به آسانی در کف دست جا می گیرد! با وجود ابعاد کوچک، این دستگاه توانایی ارائه تصاویر با رزولوشن 720p را دارد و به پورت های HDMI و USB مجهز است. توجه داشته باشید که ویدئو پروژکتور ال جی PH30N فاقد اپلیکیشن داخلی است و برای نمایش تصاویر باید به دستگاه های دیگر متصل شود. شدت روشنایی این پروژکتور ال جی چیزی میان دو مدل قبلی است، اما نسبت کنتراست دستگاه با آنها مشابه است. همچنین شارژدهی باتری این ویدئو پروژکتور به میزان 2 ساعت می باشد. در مجموع اگر به یک ویدئو پروژکتور قابل حمل فوق العاده کوچک و دارای قیمت مناسب نیاز دارید، ویدئو پروژکتور ال جی PH30N انتخاب مناسبی برای شما است.

پروژکتور LG PH30N – قیمت مناسب

  • پروژکتور BenQ GV1 – طراحی فانتزی و خاص

ویدئو پروژکتور بنکیو GV1 شاید یکی از جذاب ترین طراحی های ظاهری را در میان مینی ویدئو پروژکتورها داشته باشد! این دستگاه بیشتر شبیه به یکی از کاراکترهای انیمیشن های پیکسار یا هایائو میازاکی است! بنابراین اگه به استفاده از محصولات خاص و فانتزی علاقه دارید، این ویدیو پروژکتور گزینه ای ایده آل برای شما است!

پروژکتور BenQ GV1 – طراحی فانتزی و خاص

برخلاف ظاهر جذاب، ویدئو پروژکتور بنکیو مدل GV1 از مشخصات فنی چندان قدرتمندی بهره نمی برد. شدت روشنایی و نسبت کنتراست این ویدیو پروژکتور حقیقتاً پایین است و رزولوشن تصویر آن فقط 480p است! همچنین اپلیکیشن های داخلی این ویدئو پروژکتور ممکن است هنگ کنند و در کار با دستگاه به مشکل بخورید! به هر حال ویدئو پروژکتور بنکیو GV1 طرفداران خاص خود را دارد و برای کاربران معمولی و آماتور کارایی دارد.

برای مشاهده سایر مدل های ویدئو پروژکتورهای قابل حمل موجود در بازار می توانید به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. همچنین اگر در انتخاب بهترین ویدئو پروژکتور خانگی به جمع بندی نرسیده اید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان شرکت ایده برتر بهره مند شوید.

منبع: cnet