صفحه نمایش گوشی Nothing Phone (2) از یک پنل OLED با کیفیت و درخشان قدرت می گیرد. اما این پنل هر چه قدر با کیفیت باشد، «رویین تن» نیست و اگر حواستان نباشد ممکن است بر روی آن خط و خش بیفتد! پس اگر می خواهید از نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی این نمایشگر بهره مند شوید، بهتر است تا از یک گلس محافظ بر روی آن استفاده کنید.

محافظ های صفحه نمایش متعددی برای گوشی ناتینگ فون (2) عرضه شده است. اما در هنگام خرید آنها باید به این نکته توجه داشته باشید که گلس، تمام سطح صفحه نمایش را به طور کامل بپوشاند. در این مقاله و بخش دوم آن چند مدل از بهترین محافظ های صفحه نمایش برای این گوشی را به شما معرفی می کنیم.

گلس Dbrand Nothing Phone (2) – یک انتخاب قابل اعتماد

گلس Dbrand Nothing Phone (2) – یک انتخاب قابل اعتماد

برند Dbrand تا به امروز قاب های با کیفیتی را راهی بازار کرده است، اما شما می توانید بر روی محافظ های صفحه نمایش ساخت آن نیز حساب باز کنید. به عنوان مثال گلس تمپرد Dbrand Nothing Phone (2) یک انتخاب قابل اعتماد برای کاربران گوشی ناتینگ فون (2) خواهد بود. این گلس ضد چربی و ضد خط و خش است و با انواع قاب های گوشی سازگاری دارد. همچنین این گلس کاملاً شفاف است و بر روی کیفیت نمایشگر تأثیر منفی نمی گذارد. این محصول در قالب بسته دو تایی عرضه شده است.

محافظ صفحه نمایش و لنز دوربین Suttkue Nothing Phone (2) – ارزش خرید بالا

محافظ صفحه نمایش و لنز دوربین Suttkue Nothing Phone (2) – ارزش خرید بالا

قیمت محافظ صفحه نمایش و لنز دوربین Suttkue Nothing Phone (2) در بازارهای جهانی نصف قیمت گلس Dbrand است و این موضوع می تواند از لحاظ مالی به نفع شما باشد. بسته بندی این محصول شامل دو گلس تمپرد برای صفحه نمایش جلو و دو محافظ برای لنز دوربین پشت گوشی است. پس با خرید این محصول علاوه بر صفحه نمایش، لنز دوربین گوشی خود را نیز بیمه می کنید!

محافظ صفحه نمایش Nothing Phone (2) – ارائه ای از خودِ ناتینگ!

محافظ صفحه نمایش Nothing Phone (2) – ارائه ای از خودِ ناتینگ!

شرکت Nothing برای گوشی Phone (2) یک محافظ صفحه نمایش رسمی نیز ارائه داده است. از آنجایی که این محصول توسط خود شرکت سازنده ارائه شده، می توان از فیت شدن کامل آن با نمایشگر گوشی اطمینان کامل داشت. این محافظ از جنس گلس تمپرد است و در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد. همچنین اثر انگشت شما بر روی آن باقی نمی ماند. ناتینگ یک کیت نصب نیز همراه این گلس به مشتریان ارائه می دهد.

محافظ صفحه نمایش Mr Shield برای ناتینگ فون (2) – ضمانت نامۀ ژاپنی!

محافظ صفحه نمایش Mr Shield برای ناتینگ فون (2) – ضمانت نامۀ ژاپنی!

محافظ صفحه نمایش Mr Shield در قالب یک بستۀ سه تایی عرضه شده است. با خرید این محصول صاحب سه گلس تمپرد با کیفیت ژاپنی خواهید شد! جالب اینجا است که این محصول قیمت چندان بالایی هم ندارد و خرید آن برای طیف وسیعی از افراد امکان پذیر است. ضمن اینکه شرکت Mr Shield این گلس ها را با ضمانت نامۀ «تعویض همیشگی در تمام طول عمر» عرضه کرده است. روکش اولئوفوبیک این گلس به خوبی لکه های چربی را دفع می کند و مانع از تجمع آلودگی ها و گرد و غبار بر روی صفحه نمایش گوشی ناتینگ فون (2) می شود.

گلس تمپرد Supershieldz Nothing Phone (2) – شناخته شده و مطمئن

گلس تمپرد Supershieldz Nothing Phone (2) – شناخته شده و مطمئن

برند Supershieldz یکی از شناخته شده ترین برندها در بازار جهانی محافظ صفحه نمایش گوشی است. از این جهت محصولات آن کاملاً قابل اعتماد هستند. گلس تمپرد این شرکت برای گوشی ناتینگ فون (2) نیز جزء با کیفیت ترین مدل های موجود است. این گلس در قالب یک بسته سه تایی عرضه شده و دارای درجه سختی 9H است. از دیگر ویژگی های این گلس می توان به مقاومت کامل در برابر خط و خش، روکش اولئوفوبیک و ضد چربی و بریدگی های به شکل قطره برای دوربین سلفی اشاره کرد.

منبع: androidcentral