گوشی موتورولا One 5G Ace یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های 5G موتورولا است؛ اگر آن را مقرون به صرفه ترینِ آنها ندانیم! این گوشی موبایل صفحه نمایش بزرگی دارد و در آن از باتری حجیم و قدرتمندی استفاده شده است. پس بهتر است تا در هنگام استفاده از این گوشی مراقب باشید تا آسیب نبیند! اگر به تازگی گوشی موتورولا One 5G Ace را خریداری کرده اید یا قصد دارید تا به زودی آن را بخرید، بهتر است تا یک قاب محافظ نیز همراه آن تهیه نمایید. در لیست زیر می توانید بهترین قاب های سازگار با این گوشی را مشاهده کنید. سایر مدل های این قاب ها در مقاله «بهترین قاب های محافظ برای گوشی Motorola One 5G Ace (بخش اول)» بر روی سایت معرفی شده اند.

قاب محافظ PULEN

قاب محافظ PULEN

برند PULEN برای تمامی گوشی ها قاب های زیبا و خوش ساختی را روانه بازار کرده است و قاب های آن برای گوشی موتورولا One 5G Ace طرفداران زیادی دارد. این قاب مشکی رنگ دارای طراحی شیک و سطح برس خورده ای است و در برابر شوک مقاومت بالایی دارد. در ساخت این قاب از مواد اولیه انعطاف پذیر TPU و فیبر کربن استفاده شده که باعث ارتقای کیفیت ساخت آن در مقایسه با نمونه های مشابه شده است. لازم به ذکر است که قاب PULEN یکی از مقرون به صرفه ترین انتخاب ها نیز هست و از قیمت مناسبی بهره می برد.

قاب محافظ Sucnakp Moto G 5G

قاب محافظ Sucnakp Moto G 5G

اگر قصد ندارید تا زمان زیادی را برای تحقیق در مورد قاب گوشی موتورولا One 5G Ace صرف کنید و می خواهید تا در سریع ترین زمان بهترین انتخاب را داشته باشید، این مدل از برند Sucnakp را انتخاب کنید! این قاب از ماده ضد شوک TPU ساخته شده و از گوشی شما به طور کامل در برابر شوک، ضربه و سقوط از ارتفاع محافظت می کند. همچنین طراحی ظریف این قاب باعث می شود تا به دکمه های گوشی خود به راحتی دسترسی داشته باشید و بتوانید مانند حالت عادی (بدون قاب) با گوشی خود کار کنید.

قاب محافظ Osophter TPU Rubber

قاب محافظ Osophter TPU Rubber

این قاب برند Osophter یک جایگزین شایسته برای قاب مدل Sucnakp به شمار می آید؛ با این تفاوت که این قاب ضخامت کمتری دارد و برای استفاده های روزمره کارایی بیشتری دارد. به خصوص اگر از گوشی خود در طول روز زیاد استفاده می کنید، وزن سبک و ضخامت کم این قاب به شما کمک زیادی می کند. قاب Osophter از TPU ساخته شده و مقاومت کاملی در برابر شوک دارد. لازم به ذکر است که این قاب دارای تنوع رنگی بالایی است و طیف وسیعی از سلایق کاربران را پوشش می دهد.

قاب محافظ Dzxouui Glitter

قاب محافظ Dzxouui Glitter

با استفاده از قاب Dzxouui Glitter ظاهری جذاب و خیره کننده به گوشی موتورولا One 5G Ace خود ببخشید! این قاب در دو طرح مختلف در دسترس است و سطح بدنه آن به صورت براق طراحی شده است. علاوه بر طراحی خاص و زیبا، این قاب دارای طراحی ظریف و دقیقی نیز هست و به گونه ای ساخته شده تا کار با دکمه های گوشی برایتان کاملاً آسان باشد. لازم به ذکر است که قاب Glitter در برابر سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی دارد و مانع از آسیب دیدن گوشی شما در برابر آسیب های محیطی می شود. قیمت مناسب این قاب دلیل دیگری است که شاید کاربران را به خرید آن ترغیب کند.

قاب محافظ Yznoek Rugged Dual Layer

قاب محافظ Yznoek Rugged Dual Layer

برخی افراد استایل و ظاهر قاب بیشتر از عملکرد آن برایشان اهمیت دارد، اما برخی دیگر ترجیح می دهند تا قاب در زمینه محافظت از گوشی کارایی بیشتری داشته باشد؛ حتی اگر ظاهر آن کمی زمخت و خشن باشد! اگر شما هم جزء دسته دوم هستید، قاب Yznoek Rugged Dual Layer Case بهترین انتخاب برای شما خواهد بود! این قاب هر ویژگی که برای محافظت از گوشی نیاز است، دارد: طراحی دو لایه، پایه تاشو، محافظ صفحه نمایش و بسیاری امکانات دیگر! پس با استفاده از این قاب دیگر نگران آسیب دیدن گوشی خود نباشید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید گوشی موتورولا و تجهیزات جانبی آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: androidcentral