گوشی موتورولا One 5G Ace یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های 5G موتورولا است؛ اگر آن را مقرون به صرفه ترینِ آنها ندانیم! این گوشی موبایل صفحه نمایش بزرگی دارد و در آن از باتری حجیم و قدرتمندی استفاده شده است. پس بهتر است تا در هنگام استفاده از این گوشی مراقب باشید تا آسیب نبیند! اگر به تازگی گوشی موتورولا One 5G Ace را خریداری کرده اید یا قصد دارید تا به زودی آن را بخرید، بهتر است تا یک قاب محافظ نیز همراه آن تهیه نمایید. در لیست زیر می توانید بهترین قاب های سازگار با این گوشی را مشاهده کنید. سایر مدل های این قاب ها در مقاله «بهترین قاب های محافظ برای گوشی Motorola One 5G Ace (بخش دوم)» بر روی سایت معرفی شده اند.

قاب محافظ Caseology Parallax Lite

قاب محافظ Caseology Parallax Lite

این قاب با رنگ مشکی عرضه شده و در ساخت آن از مواد اولیه انعطاف پذیر و TPU استفاده شده است. قاب Parallax Lite تنها دارای یک لایه است اما به طور کامل از گوشی شما در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند. این موضوع به دلیل محافظ داخلی به کار رفته در این قاب است که باعث دفع شوک های ناشی از سقوط از ارتفاع و برخورد با زمین می شود. همچنین در قاب Parallax Lite از تکنولوژی air space استفاده شده که باعث شده تا این قاب علیرغم وزن سبکی که دارد، به خوبی از گوشی محافظت کند.

قاب های محافظ Poetic Guardian

قاب های محافظ Poetic Guardian

قاب های Poetic Guardian در دسته قاب های فوق مستحکم (ultra-rugged) جای دارند و به طور کامل از گوشی در برابر شوک و ضربه محافظت می کنند. این قاب ها دارای محافظ صفحه نمایش نیز هستند و تمام سطح پنل های جلویی و پشتی گوشی را پوشش می دهند. قاب های Poetic Guardian موفق به اخذ استاندارد نظامی در زمینه مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع شده اند و گوشی ها و کناره های آن به گونه ای طراحی شده اند تا لبه های صفحه نمایش را به طور کامل دربر بگیرند. لازم به ذکر است که امکان جدا کردن محافظ صفحه نمایش از بدنه این قاب ها وجود دارد و شما می توانید در صورت تمایل از گلس ضد خش دلخواه خود استفاده کنید.

قاب های محافظ Otterbox Commuter

قاب های محافظ Otterbox Commuter

اگر چه قاب های برند Otterbox معمولاً گران ترند، اما این موضوع بی دلیل نیست! قاب های این برند شاید مقاوم ترین قاب های محافظ در برابر ضربه و سقوط از ارتفاع باشند و جرم و میکروب را به خود جذب نمی کنند. همچنین این قاب ها به صورت چند لایه طراحی شده اند و بالاترین میزان محافظت از گوشی را برای شما به ارمغان می آورند. سری Commeter جزء قاب های پرطرفدار برند Otterbox هستند که در آنها از لایه های پلی کربنات و پلاستیک rubber استفاده شده است. همچنین در این قاب از مواد ساخته شده براساس نقره استفاده شده که مانع از جذب میکروب و باکتری می شود.

قاب های محافظ V/A Heavy Duty

قاب های محافظ V/A Heavy Duty

این قاب همراه با محافظ صفحه نمایش ضد خش عرضه شده است. به این ترتیب شما می توانید از تمام سطح پنل های پشتی و جلویی گوشی خود به صورت 360 درجه محافظت کنید. قاب های محافظ V/A Heavy Duty به صورت دو لایه طراحی شده اند و در ساخت آنها از مواد اولیه انعطاف پذیر TPU و پلی پروپیلن استفاده شده است. لازم به ذکر است که این قاب ها دارای درجه نظامی در زمینه مقاومت در برابر شوک هستند و کناره های آن به گونه ای طراحی شده اند که از لبه های صفحه نمایش گوشی محافظت کنند. شما می توانید این قاب را در رنگ های مشکی، آبی یا بنفش تهیه کنید.

قاب محافظ ZASE Design Wallet

قاب محافظ ZASE Design Wallet

این قاب فانتزی و جذاب همراه با سه طرح مختلف ارائه شده و در ساخت آن از چرم استفاده شده است. همچنین این مدل به صورت ساده در رنگ های مشکی یا قهوه ای هم در دسترس است. اما این محصول فقط یک قاب محافظ ساده نیست و به عنوان کیف پول هم می توان از آن استفاده کرد. به این ترتیب شما می توانید پول یا کارت های اعتباری خود را نیز در آن قرار دهید. قسمت گوشه بالایی قاب محافظ ZASE Design Wallet دارای بند آویز هم هست که به شما در حمل راحت تر گوشی کمک زیادی می کند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید گوشی موتورولا و تجهیزات جانبی آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

در ادامه با بخش دوم این مقاله با نام بهترین قاب های محافظ برای گوشی Motorola One 5G Ace (بخش دوم) با ما همراه باشید.

منبع: androidcentral