مزیت اصلی استفاده از لپ تاپ این است که می توان آن را به سادگی به هر جایی حمل کرد و حتی از آن در فضای باز هم استفاده نمود. مسلماً رسیدگی به کارهای روزمره در هوای تازه در پارک می تواند لذت بالایی داشته باشد! اما هر لپ تاپی برای این منظور مناسب نیست. چرا که صفحه نمایش بسیاری از لپ تاپ ها روشنایی بالایی ندارند و انعکاس نور خورشید باعث می شود تا تصاویر بر روی آنها دیده نشود. بنابراین اگر می خواهید تا از لپ تاپ خود در فضای آزاد استفاده کنید، باید مدلی را تهیه کنید که میزان روشنایی یا Brightness صفحه نمایش آن بالا باشد. در این بخش چند مدل از این لپ تاپ ها را به شما معرفی می کنیم. سایر مدل های این لیست را می توانید در بخش دوم مقاله بهترین لپ تاپ ها از نظر رزولوشن بر روی سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Flex2 Alpha 13.3-inch QLED – بالاترین روشنایی

لپ تاپ Samsung Galaxy Book Flex2 Alpha 13.3-inch QLED – بالاترین روشنایی

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک Flex2 Alpha یک لپ تاپ قدرتمند و قابل تبدیل است که به طور اختصاصی به حالت «استفاده در فضای باز» مجهز شده است. این قابلیت باعث می شود تا میزان روشنایی صفحه نمایش این لپ تاپ به 600 nits برسد که یک مقدار فوق العاده به شمار می آید. به همین دلیل این لپ تاپ انتخاب اول ما برای قرارگیری در این لیست بوده است. همچنین این لپ تاپ قیمت کمتری نسبت به رقبایش دارد و با توجه به بهره بردن از ویژگی های سخت افزاری مناسب، می توان ارزش خرید آن را بالا دانست.

لپ تاپ Dell XPS 13 Plus – قدرتمند و پیشرو

لپ تاپ Dell XPS 13 Plus – قدرتمند و پیشرو

لپ تاپ Dell XPS 13 Plus نسخه جدید اولترابوک محبوب و شناخته شده برند دل است که در آن از سخت افزار رده بالا استفاده شده است. این لپ تاپ دل به پردازنده نسل 12 اینتل و حافظه رم DDR5 مجهز است و طراحی ظاهری زیبایی دارد. بدنه این لپ تاپ ضخامت کمی دارد و در آن از یک کیبورد بزرگ استفاده شده است. همچنین صفحه نمایش روشن لپ تاپ Dell XPS 13 Plus امکان استفاده آسان از آن در فضای آزاد را فراهم آورده است.

لپ تاپ Dell XPS 13 (9310) 13.4-inch – یک کلاسیک واقعی

لپ تاپ Dell XPS 13 (9310) 13.4-inch – یک کلاسیک واقعی

لپ تاپ Dell XPS 13 امتحان خود را پس داده و بدون شک یکی از بهترین لپ تاپ های دنیا است! این لپ تاپ مشخصات فنی قابل توجهی دارد، از یک طراحی جذاب و شیک بهره می برد و صفحه نمایش آن فوق العاده با کیفیت است. اگرچه صفحه نمایش این لپ تاپ به اندازه لپ تاپ سامسونگ روشن نیست، اما برای استفاده از آن در فضای باز هیچ مشکلی نخواهید داشت. همچنین می توان لپ تاپ Dell XPS 13 را از لحاظ طول عمر باتری جزء بهترین لپ تاپ های موجود در بازار دانست.

لپ تاپ Dell XPS 13 2-in-1 (9310) 13.4-inch – قابل تبدیل و حرفه ای

لپ تاپ Dell XPS 13 2-in-1 (9310) 13.4-inch – قابل تبدیل و حرفه ای

اگر مدل های دو در یک را ترجیح می دهید و به دنبال بهترین آنها هستید، ما به شما لپ تاپ Dell XPS 13 2-in-1 را پیشنهاد می کنیم. این مدل تمام امکانات نسخه اصلی Dell XPS 13 (شامل صفحه نمایش روشن) را دارد و می توان از آن به عنوان لپ تاپ یا تبلت استفاده کرد. اگر چه ممکن است این مدل کمی گران به نظر برسد، اما فراموش نکنید که این لپ تاپ قابل تبدیل است و می توان لولاهای آن را به طور کامل چرخاند. به هر حال انعطاف پذیری بالا بر روی قیمت لپ تاپ ها مؤثر است!

منبع: windowscentral