کیبورد مجازی یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها بر روی گوشی های هوشمند است که بسیاری از کاربران زمان زیادی از طول روز خود را به کار با آن می گذرانند. در واقع برای چت در شبکه های اجتماعی و ارسال پیامک به یک اپلیکیشن کیبورد کارآمد نیاز خواهید داشت. این امکان برای شما وجود دارد تا از کیبورد پیش فرض اندروید برای این منظور استفاده کنید یا از اپلیکیشن های دیگر برای این منظور بهره ببرید. در این بخش قصد داریم تا چهار اپلیکیشن کیبورد محبوب برای گوشی های اندرویدی را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن Gboard – اپلیکیشن پیش فرض

اپلیکیشن Gboard – اپلیکیشن پیش فرض

کیبورد Gboard همچنان به عنوان پر استفاده ترین اپلیکیشن کیبورد در گوشی های هوشمند شناخته می شود و به سلطه خود بر بازار این اپلیکیشن ها ادامه می دهد. این اپلیکیشن در سال های اخیر آپدیت های متعددی دریافت کرده و ویژگی های زیادی به آن اضافه شده است. از جمله این ویژگی ها می توان به اضافه شدن پک های ایموجی و gif اشاره کرد. همچنین Gboard هم اکنون از چندین زبان جدید هم پشتیبانی می کند و در ناحیه های جغرافیایی متعددی قابل استفاده است. قابلیت «کیبورد شناور» از دیگر ویژگی های اپلیکیشن Gboard است که استفاده از آن را برای کاربر فوق العاده آسان تر می کند.

اپلیکیشن Chrooma – هر چیزی را کاستومایز کنید

اپلیکیشن Chrooma – هر چیزی را کاستومایز کنید

اگر از تم های پیش فرض و ابتدایی اپلیکیشن های کیبورد خسته شده اید، می توانید از اپلیکیشن Chrooma استفاده کنید! این اپلیکیشن امکان شخصی سازی و کاستومایز کردن هر چیزی را به شما می دهد! همچنین این اپلیکیشن از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره می برد و از امکان پیش بینی متن و کلمه برخوردار است. از دیگر ویژگی های اپلیکیشن Chrooma باید به عملکرد سریع و روان آن اشاره کنیم که به خصوص در هنگام تایپ سریع اهمیت بالایی پیدا می کند. شما می توانید این اپلیکیشن را به صورت رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

اپلیکیشن SwiftKey – دارای 100 تم داخلی

اپلیکیشن SwiftKey – دارای 100 تم داخلی

اپلیکیشن SwiftKey در حال حاضر بیش از چهار میلیون بار دانلود شده و روز به روز استقبال از آن بیشتر می شود. این موضوع به این دلیل است که این اپلیکیشن کنترل کامل برای شخصی سازی را به کاربر می دهد. به عنوان مثال این اپلیکیشن به صورت داخلی دارای 100 تم مختلف است و این امکان را به شما می دهد تا تم شخصی خود را با استفاده از عکس ها و بک گراندهای دلخواهتان در آن ایجاد کنید. برای این منظور حتی می توانید از عکس های شخصی و گرفته شده با دوربین گوشی نیز استفاده نمایید. لازم به ذکر است که SwiftKey از بیش از 300 زبان پشتیبانی می کند و شما می توانید 5 زبان مختلف را به صورت هم زمان در آن فعال کنید.

اپلیکیشن Grammarly – کارایی بالا برای بررسی کلمات

اپلیکیشن Grammarly – کارایی بالا برای بررسی کلمات

اکثر اپلیکیشن های کیبورد فقط بر روی تشخیص اشتباه در لغات تایپ شده تمرکز دارند. اما Grammarly پا را از این فراتر گذاشته و قابلیت هایی مانند پیش بینی هوشمند کلمه، تصحیح اشتباه ها و حتی پیشنهاد لغات مترادف را ارائه می دهد. بنابراین این اپلیکیشن به گسترش دایره لغات کاربر هم کمک می کند و می توانید از آن برای بهبود مهارت writing خود هم استفاده کنید!

منبع: androidcentral