گوگل پیکسل تبلت به تازگی در مراسم I/O 2023 معرفی شده و در همین زمان کوتاه توانسته به محبوبیت فوق العاده ای دست پیدا کند! شما می توانید علاوه بر اجرای انواع اپلیکیشن های اندرویدی بر روی این تبلت، از آن به عنوان هاب مرکزی خانه هوشمند خود استفاده کنید! خبر خوب برای شما این است که با استفاده از یک سری لوازم جانبیِ کاربردی، می توانید توانایی های Pixel Tablet خود را ارتقا دهید و آن را به یکی از قدرتمند ترین گجت های حال حاضر دنیای تکنولوژی تبدیل کنید! در ادامه می توانید با برخی از بهترین لوازم جانبی برای تبلت گوگل Pixel Tablet آشنا شوید.

داک شارژ و اسپیکر گوگل پیکسل تبلت

داک شارژ و اسپیکر گوگل پیکسل تبلت

داک اسپیکر و شارژ پیکسل تبلت یکی از ضروری ترین لوازم جانبی برای تبلت گوگل شما به حساب می آید. این وسیله، Pixel Tablet شما را به یک هاب خانه هوشمند تبدیل می کند و در عین حال امکان شارژ وایرلس تبلت با توان 15 وات را فراهم می آورد. توجه داشته باشید که داک شارژ و اسپیکر در بسته بندی پیکسل تبلت وجود دارد و همراه با دستگاه اصلی ارائه می شود. با این حال امکان خرید مجزای این گجت نیز فراهم است.

قاب محافظ و کاور گوگل پیکسل تبلت

قاب محافظ و کاور گوگل پیکسل تبلت

کاور رسمی گوگل پیکسل تبلت در سه رنگ مختلف عرضه شده و به خوبی با رنگ بدنه تبلت سازگار است. بر روی پشت این کاور، یک پایه فلزی تعبیه شده است که به شما این امکان را می دهد تا تبلت خود را در زوایای مختلف بر روی میز قرار دهید. نکته قابل توجه این است که این کاور به طور کامل با داک شارژ و اسپیکر پیکسل تبلت سازگاری دارد و محدودیتی برای کار با آن ایجاد نمی کند.

قاب محافظ و کاور Speck StandyShell برای گوگل پیکسل تبلت

قاب محافظ و کاور Speck StandyShell برای گوگل پیکسل تبلت

کاور StandyShell از برند Speck به خوبی با داک اسپیکر و شارژ پیکسل تبلت سازگار است. در قسمت پشتی این کاور، یک پایه نگهدارنده شیک و کاربردی تعبیه شده است که به صورت کشویی باز و بسته می شود. این ویژگی باعث می شود تا پایه نگهدارنده در قسمت پشتی قاب مخفی شود و بتوانید تبلت را آسان تر با خود خمل کنید. کاور محافظ StandyShell نیز در سه رنگ مختلف عرضه شده و همانند دیگر محصولات برند Speck از لایه ضد میکروب بهره می برد. همچنین این محصول در برابر خط و خش کاملاً مقاوم است.

محافظ صفحه نمایش Speck ShieldView Glass برای گوگل پیکسل تبلت

محافظ صفحه نمایش Speck ShieldView Glass برای گوگل پیکسل تبلت

برند Speck بیشتر در زمینه تولید قاب و کاور فعالیت دارد تا محافظ صفحه نمایش. اما این بار این برند یک گلس جذاب را برای گوگل پیکسل تبلت عرضه کرده که نمی توان بی تفاوت از کنار آن گذشت! این محصول، ShieldView Glass Google Pixel Tablet نام دارد و دارای خاصیت ضد میکروبی است. همچنین این گلس از درجه سختی 9H بهره می برد و یکی از مستحکم ترین مدل های بازار به شمار می آید. گلس Speck برای پیکسل تبلت فوق العاده نازک است و پاسخ دهی لمسی عالی و دقیقی دارد. با استفاده از این گلس می توانید از صفحه نمایش پیکسل تبلت در برابر خراشیدگی و آسیب های احتمالی دیگر محافظت کنید.

قلم لمسی Penoval USI 2.0 برای کروم بوک

قلم لمسی Penoval USI 2.0 برای کروم بوک

قلم استایلوس Penoval USI 2.0 برای کروم بوک به خوبی با پیکسل تبلت هم سازگار است. دلیل این موضوع، پشتیبانی تبلت جدید گوگل از پروتکل لمسی USI 2.0 به صورت پیش فرض است. به این ترتیب می توانید از توانایی های نوشتاری این قلم لمسی در هنگام کار کردن با تبلت خود لذت ببرید! لازم به ذکر است که قلم لمسی Penoval USI 2.0 توانایی تشخیص 4096 سطح فشار را دارد و از فناوری Palm Rejection پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این استایلوس می توان به پورت شارژ USB-C و قابلیت تعویض نوک قلم اشاره کرد.

منبع: androidcentral