خط افتادن بر روی صفحه نمایش گوشی Galaxy S10+ شما یا شکستن آن می تواند بدترین خبر برای شما باشد! مسلماً دوست ندارید که صفحه نمایش درخشان و صیقلی گوشی شما آسیب ببیند و متحمل هزینه های اضافی برای تعمیر آن شوید! اما شما می توانید تا با استفاده از یک محافظ صفحه نمایش با کیفیت، نمایشگر بزرگ و 6.1 اینچی گوشی گلکسی S10+ خود را از آسیب های احتمالی در امان نگه دارید. در ادامه چند مدل از بهترین محافظ های صفحه نمایش سازگار با این گوشی موبایل را مشاهده می کنید.

گلس محافظ amFilm Ultra – دفع اشعه های مضر

گلس محافظ amFilm Ultra – دفع اشعه های مضر

گلس محافظ amFilm Ultra از نوع خمیده است و به طور کامل همگام با طراحی صفحه نمایش گوشی S10+ طراحی شده است. به طوری که استفاده از این گلس محافظ هیچ گونه اختلالی در کار حسگر اثر انگشت گوشی ایجاد نخواهد کرد. اما مورد قابل توجه در رابطه با گلس محافظ amFilm Ultra این است که این گلس اشعه های ماوراء بنفش (UV) ساطع شده از صفحه نمایش گوشی موبایل را جذب می کند و مانع از آسیب رساندن آنها به چشمان شما می شود. بنابراین با استفاده از این گلس می توانید با خیال راحت با گوشی خود در ساعات طولانی و متوالی در طی روز کار کنید!

محافظ صفحه نمایش LK HD Clear – یک مجموعه کامل

محافظ صفحه نمایش LK HD Clear – یک مجموعه کامل

محافظ های صفحه نمایش LK نازک، شفاف و کاملاً صیقلی هستند. حاشیه ها و کناره های این محافظ ها به گونه ای طراحی شده که برای استفاده از قاب جهت محافظت از پنل پشتی گوشی سامسونگ هیچ گونه مشکلی نداشته باشید. همچنین بر روی این محافظ ها بریدگی هایی در محل قرارگیری دوربین ها و اسپیکرهای گوشی تعبیه شده است. بنابراین استفاده از محافظ صفحه نمایش LK HD Clear اخلالی در عملکرد دوربین سلفی و اسپیکر گوشی گلکسی S10+ ایجاد نخواهد کرد.

محافظ صفحه نمایش IQ Shield LiQuidSkin – صاف و هموار مانند آب!

محافظ صفحه نمایش IQ Shield LiQuidSkin – صاف و هموار مانند آب!

اگر به دنبال یک محافظ صفحه نمایش صاف، هموار و انعطاف پذیر هستید، محافظ IQ Shield LiQuidSkin انتخابی ایده آل برای شما است. این محافظ به خوبی از دوربین های سلفی گوشی گلکسی S10+ و قاب های سازگار با آن پشتیبانی می کند و مشکلی در عملکرد آنها ایجاد نمی کند. همچنین این محافظ صفحه نمایش با حسگر اثر انگشت اولترا سونیک به کار رفته در گوشی S10+ سازگاری کامل دارد. از دیگر ویژگی های این محافظ صفحه نمایش باید به قابلیت خود ترمیمی آن اشاره کنیم که باعث مقاومت بالای آن در برابر خط و خش شده است.

محافظ صفحه نمایش ArmorSuit MilitaryShield – ساخت آمریکا!

محافظ صفحه نمایش ArmorSuit MilitaryShield – ساخت آمریکا!

شاید بتوان محافظ های ArmorSuit را مقاوم ترین محافظ های سازگار با گوشی S10+ دانست! این محافظ ها آزمایش های ارتش ایالات متحده آمریکا در زمینه دوام و استحکام را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و موفق به اخذ گواهینامه نظامی در این زمینه شده اند. به این ترتیب می توان از طول عمر بالای آنها اطمینان کامل داشت. ضمن اینکه این محافظ ها به بهترین شکل از آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی S10+ در برابر ضربه و خراشیدگی جلوگیری می کنند.

محافظ صفحه نمایش Skinomi TechSkin – مقاوم و مطمئن

محافظ صفحه نمایش Skinomi TechSkin – مقاوم و مطمئن

این محافظ صفحه نمایش از قابلیت خود ترمیمی برخوردار است و به این ترتیب خط و خش به سادگی قادر به آسیب رساندن به آن و نمایشگر گوشی Galaxy S10+ شما نخواهد بود. محافظ صفحه نمایش Skinomi TechSkin از قابلیت نصب فوق العاده آسانی نیز بهره می برد و در هنگام نصب آن بر روی نمایشگر گوشی با مشکلاتی مانند ایجاد حباب های ریز هوا در زیر آن مواجه نخواهید شد. لازم به ذکر است که این محافظ صفحه نمایش به خوبی با سنسور حسگر اثر انگشت سامسونگ سازگار است و تجربه ای لذت بخش از کار با گوشی را برای شما به ارمغان می آورد.

چنانچه قصد خرید گوشی سامسونگ گلکسی S10+ و لوازم جانبی آن (شامل قاب، محافظ نمایشگر و...) را با بهترین قیمت بازار دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در این رابطه را به شما ارائه دهند.

منبع: androidcentral