همه ما روزانه فایل های متعددی را بر روی گوشی هوشمند خود دانلود می کنیم. این فایل ها فقط شامل اپلیکیشن های مختلف نمی شود؛ بلکه فایل های PDF، عکس، موسیقی و حتی بک گراند نیز جزء آنها است! اگر از اپلیکیشن های مدیریت فایل بر روی گوشی خود استفاده نکنید، در مدیریت و سازماندهی فایل های گوشی خود دچار دردسرهای فراوانی خواهید شد. به طوری که پیدا کردن فایل مورد نظرتان در میان انبوه فایل های دانلود شده بر روی گوشی شاید زمان زیادی را از شما بگیرد. اگر قصد استفاده از یک اپلیکیشن فایل منیجر کاربردی بر روی گوشی اندرویدی خود را دارید، برای آشنایی با بهترین آنها با ما تا انتهای متن همراه باشید.

اپلیکیشن Simple File Manager Pro – ساده و کاربردی

اپلیکیشن Simple File Manager Pro – ساده و کاربردی

اگر فایل های زیادی بر روی گوشی خود دارید و هر روز به تعداد آنها با فایل های دانلودی تان اضافه هم می شود، به اپلیکیشن Simple File Manager Pro برای مدیریت آنها نیاز خواهید داشت. این اپلیکیشن دسترسی آسانی به فایل های روت بر روی گوشی را ایجاد می کند و امکان استفاده آسان از کارت حافظه های microSD و تجهیزات USB را به شما می دهد. به علاوه اینکه این اپلیکیشن امکانات متعددی برای شخصی سازی محیط کاربری آن را به شما می دهد و می توانید تم دلخواه خود را در آن ایجاد کنید.

اپلیکیشن X-Plore File Manager – امکانات کاربردی متعدد

اپلیکیشن X-Plore File Manager – امکانات کاربردی متعدد

برخی از کاربران یک فایل منیجر ساده را ترجیح می دهند، اما اگر به یک اپلیکیشن مدیریت فایل کمی پیچیده تر و حرفه ای تر نیاز دارید، اپلیکیشن X-Plore انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این اپلیکیشن از ظاهر ساده و حتی قدیمی برخوردار است. اما این رابط کاربری ساده باعث می شود تا برای دسترسی به ویژگی های متعدد آن کار آسانی پیش رو داشته باشید. همچنین شما می توانید این اپلیکیشن را به گونه ای تنظیم کنید تا بتوانید از طریق مرورگر نصب شده بر روی کامپیوتر، به فایل های موجود بر روی گوشی اندرویدی خود دسترسی داشته باشید و آنها را مدیریت کنید.

اپلیکیشن Files by Google – سازماندهی هوشمند فایل ها

اپلیکیشن Files by Google – سازماندهی هوشمند فایل ها

Files by Google در ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن تجربی و موقت عرضه شد، اما به مرور زمان به ویژگی های آن اضافه شد و اکنون به عنوان یکی از بهترین فایل منیجرها شناخته می شود. این اپلیکیشن روشی ساده و آسان برای جلوگیری از پر شدن فضای ذخیره سازی داخلی گوشی را در اختیار شما می گذارد و از ویژگی هایی مانند ارائه توصیه های هوشمند بهره می برد. به این ترتیب اپلیکیشن Files by Google به طور هوشمند فایل های بدون استفاده و اضافی بر روی گوشی را شناسایی می کند و آنها را به شما معرفی می نماید.

اپلیکیشن File Manager by Astro – یک چهره آشنا

اپلیکیشن File Manager by Astro – یک چهره آشنا

فایل منیجر Astro بیش از 10 سال است که به صورت رایگان بر روی پلی استور قرار دارد و همچنان به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل برای گوشی های اندرویدی شناخته می شود. این اپلیکیشن دسترسی به فایل های شما را فوق العاده آسان می کند و حتی فایل های Zip و RAR را به ساده ترین شکل باز می کند. همچنین از طریق این اپلیکیشن می توانید فایل های ذخیره شده در سرویس های ابری خود را نیز مدیریت کنید. پس اپلیکیشن فایل منیجر Astro یک اپلیکیشن چند منظوره است که نصب آن بر روی گوشی امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد.

منبع: androidcentral