پرینترهای لیزری به دلیل قیمت پایین تونر و سرعت بالای چاپ همواره از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار بوده اند. این روزها این پرینترها از لحاظ کیفیت چاپ نیز ارتقا پیدا کرده اند و حتی برای چاپ رنگی با کیفیتی ایده آل نیز می توان بر روی آنها حساب باز کرد. این نوع پرینترها برای مصارف خانگی و اداری کارایی بالایی دارند و تمام نیازهای شما برای چاپ اسناد را به خوبی برطرف می کنند. اگر قصد خرید پرینتر لیزری رنگی دارید، در لیست زیر می توانید پنج مدل از محبوب ترین آنها در سال 2021 را مشاهده کنید.

پرینتر لیزری رنگی چندکاره لکسمارک MC3224dwe – پرینت، اسکن و کپی

پرینتر لیزری رنگی چندکاره لکسمارک MC3224dwe – پرینت، اسکن و کپی

وقتی از بهترین پرینترهای لیزری رنگی سخن به میان می آید، حتماً نام پرینتر لکسمارک MC3224dwe هم به گوش می رسد! این پرینتر توانایی چاپ دو رو با سرعت 24 برگ در دقیقه را دارد و علاوه بر پرینت، می توان از آن برای انجام کپی و اسکن هم بهره برد. این پرینتر به صفحه نمایش LCD لمسی مجهز است و از ویژگی های امنیتی پیشرفته برخوردار است. همچنین این پرینتر به وای فای داخلی مجهز است و یک انتخاب ایده آل برای استفاده در منزل یا اداره شما به شمار می آید.

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M255dw – سازگار با دستیار صوتی الکسا

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M255dw – سازگار با دستیار صوتی الکسا

این پرینتر هوشمند به صورت پیش فرض با دستیار صوتی الکسا سازگار است. بنابراین شما می توانید فرمان های مختلف مورد نظر خود را به صورت صوتی به این پرینتر اعلام کنید. چه چیزی بهتر از این؟! پرینتر HP Pro M255dw از سرعت چاپ 22 برگ در دقیقه برخوردار است و توانایی چاپ اسناد و نمودارها به صورت دو رو را دارد. همچنین در این پرینتر اچ پی از متدهای امنیتی پیشرفته استفاده شده که امکان استفاده امن از آن در قالب شبکه های اداری را فراهم می آورد.

پرینتر لیزری لکسمارک CS331dw – بهترین پرینتر خانگی اداری

پرینتر لیزری لکسمارک CS331dw – بهترین پرینتر خانگی اداری

این پرینتر لکسمارک کارایی بالایی برای مصارف اداری دارد و هر آنچه را که از یک پرینتر لیزری کارآمد نیاز دارید، در اختیارتان قرار می دهد. از جمله ویژگی های این پرینتر می توان به قابلیت چاپ دو رو، سرعت چاپ 26 برگ در دقیقه و مجهز بودن به وای فای داخلی اشاره کرد. به این ترتیب در هر نقطه ای که از منزل یا محل کارتان باشید، می توانید فایل های مورد نظرتان را با پرینتر لکسمارک CS331dw چاپ کنید. اگر هم سرعت و هم کیفیت چاپ برایتان اهمیت دارد، این پرینتر لکسمارک یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود.

پرینتر لیزری Canon Color Image CLASS LBP622Cdw – بهترین انتخاب برای چاپ وایرلس

پرینتر لیزری Canon Color Image CLASS LBP622Cdw – بهترین انتخاب برای چاپ وایرلس

پرینتر کانن LBP622Cdw بهترین انتخاب برای کسانی است که به دنبال راحت ترین راه برای چاپ فایل های ذخیره شده بر روی گوشی، تبلت یا لپ تاپ خود هستند. با استفاده از این پرینتر می توانید به سادگی فایل های خود را به صورت وایرلس و مستقیم از روی دستگاه مورد نظرتان (بدون نیاز به روتر) چاپ کنید. این پرینتر کیفیت چاپ بالایی به خصوص در هنگام چاپ رنگی دارد و از چاپ دو رو به صورت استاندارد پشتیبانی می کند.

پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CS3224dw – ارزان و کارآمد

پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CS3224dw – ارزان و کارآمد

این پرینتر ابعاد کوچک اما کارایی بالایی دارد و یکی از بهترین پرینترهای لیزری رنگی در رنج قیمت متوسط به شمار می آید. پرینتر لکسمارک CS3224dw توانایی چاپ دو رو را دارد و از ویژگی هایی مانند مجهز بودن به صفحه نمایش LCD دو خطی و سرعت چاپ 24 برگ در دقیقه بهره می برد. علاوه بر این، امکان راه اندازی و تنظیم این پرینتر لکسمارک فوق العاده آسان است و شما می توانید موبایل، تبلت و دیگر دستگاه هایتان را از طریق وای فای به آن متصل کنید.

شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان یکی از معتبرترین و با سابقه ترین شرکت ها در زمینه فروش انواع پرینتر لیزری آماده ارائه خدمات به شما در این زمینه است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت و نحوه خرید انواع پرینتر لیزری موجود در بازار با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.

منبع: windowscentral