گوشی های تاشو به مرور در حال جا افتادن در میان کاربران هستند و فروش آنها رو به افزایش بوده است. این مسئله سبب شده تا بازار لوازم جانبی این نوع گوشی های موبایل نیز داغ تر از قبل شود! به طوری که اکنون شاهد عرضه چندین مدل از قاب و کاورهای متنوع برای این نوع گوشی ها هستیم!

یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده به بازار گوشی های Foldable، گوشی گوگل پیکسل فولد است. این مدل از مشخصات رده بالای متعددی برخوردار است و بسیاری آن را رقیبی جدی برای سری گلکسی زد فولد سامسونگ می دانند. با وجود اینکه این گوشی به صورت ضد آب طراحی شده و استحکام قابل توجهی نیز دارد، با این وجود منطق حکم می کند تا برای آن حتماً یک قاب نیز تهیه کنید. با خرید قاب برای گوشی پیکسل فولد، خیالتان بابت اتفاقات غیر قابل پیش بینی راحت خواهد بود و می توانید از امکانات این گوشی جذاب و رده بالا بیشتر از قبل لذت ببرید! در ادامه می توانید با چند مدل از بهترین قاب ها و کاورها برای گوشی تاشوی Google Pixel Fold آشنا شوید.

قاب رسمی گوگل برای گوشی پیکسل فولد

•    رنگ بندی: سفید سرامیکی، فندقی، قهوه ای

قاب رسمی گوگل برای گوشی پیکسل فولد

گوگل در ساخت این قاب گوشی از پلی کربنات، سیلیکون و میکرو فیبر استفاده کرده است. این قاب توسط گوگل به عنوان «قاب رسمی برای گوشی پیکسل فولد» معرفی شده و در سه رنگ مختلف به بازار عرضه شده است. کناره های این کاور به صورت برآمده طراحی شده اند تا از صفحه نمایش دوم گوشی و لنز دوربین آن در برابر ضربه و شوک های احتمالی محافظت کنند.

قاب محافظ Caseology Parallax برای گوگل پیکسل فولد

•    رنگ بندی: مشکی مات

قاب محافظ Caseology Parallax برای گوگل پیکسل فولد

کاور Parallax از برند Caseology تنها در یک رنگ و مدل برای گوشی پیکسل فولد عرضه شده است. درست که این قاب تنوع خاصی ندارد، اما این موضوع نباید توجه شما را از کیفیت عالی آن منحرف کند! قاب Caseology Parallax به خوبی از گوشی شما در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند و برای ایمنی بیشتر، یک نوار چسبناک نیز در بخش داخلی آن به کار رفته است. این نوع طراحی به محکم تر قرار گرفتن گوشی در قاب کمک زیادی می کند. طرح برآمدۀ موجود در پنل بیرونی قاب نیز باعث می شود تا از دست شما نلغزد.

قاب محافظ Dbrand Grip برای گوگل پیکسل فولد

•    رنگ بندی: بیش از 30 طرح مختلف

قاب محافظ Dbrand Grip برای گوگل پیکسل فولد

قاب Pixel Fold Grip از برند Dbrand یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های موجود برای گوشی تا شوی شما است. در قسمت لولای این قاب، یک پایه نگهدارنده تعبیه شده است که می توانید به سادگی آن را باز و بسته کنید. شرکت Dbrand تضمین کرده است که این قاب از گوشی پیکسل فولد در اثر سقوط از ارتفاع 2.7 متری به طور کامل محافظت می کند. همچنین پنل بیرونی قاب مدل Grip از ساختار میکرو دات (نقطه های ریز برآمده و فرو رفته) برخوردار شده تا سطح چسبندگی آن با دست کاربر افزایش پیدا کند. از لحاظ ظاهری نیز این قاب تنوع بالایی دارد و شما می توانید شکل و شمایل آن را به دلخواه خودتان شخصی سازی نمایید.

قاب محافظ Spigen Slim Armor Pro برای گوگل پیکسل فولد

•    رنگ بندی: مشکی

قاب محافظ Spigen Slim Armor Pro برای گوگل پیکسل فولد

کاور راگد Spigen Slim Armor Pro به یکی از ایمن ترین ساختارها در بخش لولا مجهز شده است و به بهترین شکل از گوشی تاشوی شما در حالت های باز و بسته محافظت می کند. این قاب به صورت چند لایه طراحی شده است و از آسیب دیدن گوشی در اثر شوک یا ضربه جلوگیری می کند. همچنین کناره های کاور Slim Armor Pro در اطراف صفحه نمایش و ماژول دوربین به صورت برآمده طراحی شده است.

قاب محافظ CASETiFY Pixel Fold

•    رنگ بندی: صدها طرح و الگوی قابل شخصی سازی

قاب محافظ CASETiFY Pixel Fold

برند CASETiFY در بازار قاب و کاور گوشی نام شناخته شده ای است و محصولات با کیفیتی را در این زمینه عرضه کرده است. قاب CASETiFY Pixel Fold نیز تمام استانداردهای این برند را دارد و در دو نسخه به بازار معرفی شده است. نسخه اول در واقع یک قاب شفاف و ساده است؛ اما نسخه دوم به صورت ضد ضربه طراحی شده است. هر دوی این نسخه ها در صدها طرح و الگوی مختلف قابل سفارش هستند و می توانید آنها را به سلیقه خود شخصی سازی کنید. لازم به ذکر است که کاور پیکسل فولد از برند CASETiFY در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری مقاوم است و موفق به دریافت استاندارد ارتشی در زمینه مقاومت در برابر ضربه شده است.

از دیگر قاب های مناسب برای گوشی پیکسل فولد گوگل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•    کاور Ultra Hybrid از برند Spigen
•    کاور Presidio Perfect از برند Speck
•    کاور Spartan از برند Poetic
•    کاور DualShield Grip از برند TUDIA

منبع: zdnet