با وجود اینکه اپلیکیشن Google امکان سرچ سریع را برای کاربران گوشی های اندرویدی فراهم می آورد، اما همچنان استفاده از یک مرورگر کارآمد بر روی گوشی موبایل ضروری به نظر می رسد. بعضی از مرورگرهای سازگار با اندروید از قابلیت نصب افزونه هم برخوردارند و امکانات متعددی را در هنگام سرچ در اختیار کاربر قرار می دهند. همچنین بعضی دیگر از این مرورگرها امکان مرور صفحات وب در حالت private را ایجاد می کنند. در ادامه چهار مرورگر پر طرفدار و کاربردی را به شما معرفی می کنیم که به طور گسترده از جانب کاربران مورد استفاده قرار می گیرند. 

مرورگر Brave Privacy Browser – امکان سرچ سریع و private

مرورگر Brave Privacy Browser – امکان سرچ سریع و private

درست است که تبلیغات اینترنتی ممکن است برای برخی کاربران مفید باشد، اما بسیاری از افراد تمایلی به مشاهده تبلیغات به خصوص در هنگام انجام کارهای مهم و حساس اینترنتی ندارند! استفاده از مرورگر Brave این اطمینان را به شما می دهد که در هر لحظه که خواستید، تبلیغات را بلاک کنید. این مرورگر دارای قابلیت Adblock است و تجربه سرچی سریع و ایمن را برای شما به ارمغان می آورد. 

مرورگر Samsung Internet Browser – امکان ارتقای عملکرد با نصب افزونه

مرورگر Samsung Internet Browser – امکان ارتقای عملکرد با نصب افزونه

مرورگر سامسونگ بالاخره پس از چند سال بر روی پلی استور قرار گرفته و همچنان می توان از آن به عنوان یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی یاد کرد. علاوه بر ویژگی های امنیتی داخلی، مرورگر سامسونگ از ویژگی های دیگری مانند امکان دانلود و نصب اپلیکیشن های third-party را به شما می دهد. این اپلیکیشن ها همانند افزونه عمل کرده و باعث ارتقای عملکرد کلی مرورگر می شوند. اگر شما از کاربران یکی از دستگاه های سامسونگ هستید و این مرورگر بر روی دستگاه شما نصب است، می توانید از ویژگی های اضافه تری نسبت به دستگاه های دیگر اندرویدی هم بهره مند شوید! به عنوان مثال این مرورگر بر روی دستگاه های سامسونگ با Gear VR یکپارچه شده است!

مرورگر Google Chrome – این مرورگر را نمی شناسید؟!

مرورگر Google Chrome – این مرورگر را نمی شناسید؟!

گوگل کروم اولین انتخاب بسیاری از کاربران است و این موضوع یک دلیل خوب دارد: استفاده از این مرور فوق العاده آسان است. گوگل به صورت بدون وقفه در حال کار بر روی مرورگر کروم است و ویژگی های جدیدی را به آن اضافه کرده است. همچنین مرورگر کروم از ظاهری جذاب و به روز بهره می برد. با استفاده از مرورگر کروم، تقریباً به تمام امکانات نسخه دسکتاپ آن بر روی گوشی دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال مرورگر کروم بر روی تمام دستگاه ها Sync است. به این معنی که شما می توانید خواندن یک مقاله از یک سایت را در کامپیوتر خود شروع کنید و مطالعه آن را در گوشی خود پایان دهید!

مرورگر Mozilla Firefox – سرچ پیشرفته

مرورگر Mozilla Firefox – سرچ پیشرفته

فایرفاکس هم یکی از نام های شناخته شده است که تعداد زیادی از کاربران از آن استفاده می کنند. این مرورگر بیشتر به خاطر نسخه دسکتاپ خود شناخته می شود، اما شما می توانید از نسخه موبایل آن نیز با همان کیفیت نسخه دسکتاپ استفاده کنید. مرورگر فایرفاکس به صورت پیش فرض به قابلیت بلاک کردن تبلیغات اینترنتی مجهز است و از لحاظ مسائل ایمنی و حوزه حریم شخصی هم در سال های اخیر بهبود زیادی پیدا کرده است. ضمن اینکه شما می توانید افزونه های مختلف را بر روی این مرورگر نصب کنید.

منبع: androidcentral