حدود یک سالی از عرضه نسل جدید کنسول بازی محبوب سونی، PS5، به بازار می گذرد و این دستگاه آپدیت های لازم را دریافت کرده است. به همین دلیل به نظر می رسد که این دستگاه به یک ثبات رسیده و اکنون می توان از لوازم جانبی مختلف در ارتباط با آن استفاده کرد. یکی از لوازمی که به نظر می رسد استفاده از آن ضروری است، دانگل بلوتوث است که به گیمرها اجازه می دهد تا هدفون خود را به صورت وایرلس به PS5 اتصال دهند. استفاده از هدفون بلوتوثی باعث می شود تا بدون محدودیت های ناشی از استفاده از کابل، بتوانید با دوستان خود در هنگام انجام بازی چت کنید و آزادی عمل بیشتری در حین بازی داشته باشید. اگر به دنبال بهترین دانگل های بلوتوث برای اتصال به PS5 هستید، ما در این بخش چند مدل از این دستگاه ها را برای شما گردآوری کرده ایم.

دانگل بلوتوث OLCLSS USB – امکانات چندگانه

دانگل بلوتوث OLCLSS USB – امکانات چندگانه

دانگل بلوتوث OLCLSS دارای ابعاد فوق العاده کوچکی است و برای کاربرانی که به دنبال دستگاه های ساده و مینیمال هستند، بهترین انتخاب است. این دانگل خود دارای رابط USB Type-A است اما همراه با آن یک کابل تبدیل USB Type-C نیز ارائه می شود. بنابراین شما می توانید این دانگل را در صورت نیاز به دستگاه های دیگر به جز PS5 هم متصل کنید. اتصال این دانگل به پلی استیشن 5 باعث می شود تا بتوانید هدفون خود را به صورت بلوتوثی به دستگاه متصل کنید و بدون مواجه شدن با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن ارتباط، به انجام بازی و چت بپردازید.

دانگل بلوتوث Avantree DG80 – کوچک اما کارآمد

دانگل بلوتوث Avantree DG80 – کوچک اما کارآمد

دانگل بلوتوث Avantree DG80 یکی دیگر از دانگل های جمع و جور موجود در بازار است که از قابلیت ست آپ فوق العاده آسانی بهره می برد. برای استفاده از این دانگل تنها کافیست تا آن را به پورت USB پلی استیشن 5 متصل کنید و بلافاصله می توانید هدفون خود را به صورت بلوتوثی به آن اتصال دهید. پس از آن هر بار که دستگاه های خود را روشن کنید، اتصال بلوتوثی میان آنها به صورت اتوماتیک برقرار می شود. همچنین دانگل Avantree DG80 از برد 30 متری در فضاهای بدون مانع و 18 متر در فضاهای داخلی پشتیبانی می کند. این بدین معناست که شما در هر نقطه ای از منزل خود که حضور داشته باشید، می توانید با دوستان خود چت کنید، به موسیقی گوش دهید یا بازی کنید؛ بدون اینکه نیازی باشد تا حتماً در نزدیک PS5 قرار بگیرید!

دانگل بلوتوث Gulikit Route Air – یک انتخاب شیک و جذاب

دانگل بلوتوث Gulikit Route Air – یک انتخاب شیک و جذاب

اگر چه دانگل بلوتوث Gulikit Route Air برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه شده، اما همراه با آن یک تبدیل USB-C هم ارائه می شود که از طریق آن می توانید آن را به انواع دستگاه های دارای این پورت، شامل PS5 اتصال دهید. این دانگل از طراحی ظاهری خاص و متفاوتی بهره می برد و همین موضوع ممکن است سبب ترغیب کاربران به خرید آن شود. همچنین طراحی این دانگل باعث می شود تا اتصال آن به کنسول به ساده ترین شکل ممکن انجام شود.

دانگل بلوتوث Avantree Leaf Long Range – طراحی سنتی!

دانگل بلوتوث Avantree Leaf Long Range – طراحی سنتی!

یک مدل کاربردی دیگر از برند Avantree که از لحاظ طراحی ظاهری به یک فلش مموری USB معمولی شباهت زیادی دارد. دانگل مدل Leaf Long Range همانند مدل DG80 امکان پخش موسیقی و گفتگو را به صورت هم زمان فراهم می آورد؛ اما حداکثر برد آن برابر با 18 متر خواهد بود. ابعاد نسبتاً بزرگ این دانگل بلوتوثی باعث می شود تا به راحتی آن را گم نکنید و در هر شرایطی به آن دسترسی داشته باشید. پس اگر این موضوع برایتان دغدغه است، بهتر است تا دانگل بلوتوثی Avantree Leaf Long Range را انتخاب کنید!

دانگل بلوتوث Zamia – یک انتخاب اقتصادی

دانگل بلوتوث Zamia – یک انتخاب اقتصادی

دانگل بلوتوث Zamia برای آن دسته از کاربرانی که قصد ندارند تا هزینه زیادی صرف کنند و در عین حال به دنبال یک دستگاه کارآمد هستند، بهترین انتخاب است. این دانگل دارای قیمت بسیار مناسبی است و تمام آنچه را که از یک دانگل بلوتوثی انتظار دارید، در اختیار شما می گذارد. البته این دانگل بلوتوثی از برد 10 متری پشتیبانی می کند و مسافت چندان زیادی را در مقایسه با دیگر دانگل های موجود در این لیست پوشش نمی دهد. ابعاد کوچک و سطح صیقلی دانگل Zamia باعث شده تا استفاده از این دانگل برای کاربر فوق العاده آسان شود.

چنانچه قصد خرید کنسول PS5 و لوازم جانبی کالای دیجیتال آن را با بهترین قیمت بازار دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

منبع: Androidcentral