با وجود اینکه تنوع مدل گوشی های ایسوس چندان زیاد نیست، اما در میان همین تعداد نسبتاً کم نیز می توانید گوشی های رده بالا و جذابی را پیدا کنید! در حال حاضر ایسوس تمرکز اصلی خود در بازار گوشی موبایل را بر روی سری های زنفون (Zenfone) و راگ فون (ROG Phone) قرار داده است. سری زنفون برای کاربران معمولی طراحی شده است و برای کسانی مناسب است که به دنبال یک گوشی کوچک با سخت افزار رده بالا هستند. اما گوشی های سری راگ فون طراحی منحصر به فردی دارند و در آنها از مدرن ترین سخت افزار موجود استفاده شده است. به طوری که معمولاً هر جا لیستی از «بهترین گوشی های گیمینگ» منتشر می شود، نام یکی از مدل های سری ROG Phone ایسوس نیز در آن دیده می شود! در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین و محبوب ترین گوشی های برند ایسوس آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

گوشی ایسوس ASUS Zenfone 9 – بهترین در میان مدل های کوچک

گوشی ایسوس ASUS Zenfone 9 – بهترین در میان مدل های کوچک

گوشی زنفون 9 را می توان بهترین گوشی اندرویدی با سایز کوچک در بازار دانست. این گوشی برای استفاده به صورت تک دست طراحی شده و ابعاد جمع و جوری دارد. با این حال ایسوس توانسته با تیزهوشی یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی را در بدنه کوچک این گوشی جای دهد! شارژ کامل این باتری می تواند تا یک روز دوام بیاورد! دیگر نقاط قوت زنفون 9 شامل تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و صفحه نمایش امولد 120 هرتز با سایز 5.9 اینچ می شود. این سخت افزار قوی در کنار امکانات نرم افزاری متعدد و قیمت مناسب، باعث شده تا گوشی ASUS Zenfone 9 به یکی از جذاب ترین مدل های بازار تبدیل شود.

گوشی ایسوس ASUS ROG Phone 6 Pro – یک مدل حرفه ایِ گیمینگ

گوشی ایسوس ASUS ROG Phone 6 Pro – یک مدل حرفه ایِ گیمینگ

گوشی راگ فون 6 پرو از قدرتمندترین مدل های گیمینگ دنیا است! این گوشی دارای صفحه نمایش امولد بزرگ با سایز 6.78 اینچ است که توانایی نمایش تصاویر را با نرخ نوسازی 165 هرتز دارد. مجهز بودن به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، 18 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می دهند. در پنل پشتی راگ فون 6 پرو یک صفحه نمایش دوم قرار دارد که شما می توانید افکت های آن را در چندین حالت مختلف تنظیم کنید! همچنین این گوشی جذاب به تریگرهای اولترا سونیک در کناره های بدنه مجهز است که برای تخصیص شورت کات های درون بازی می توانید از آنها بهره ببرید!

گوشی ایسوس ASUS ROG Phone 6 – یک مدل اقتصادیِ گیمینگ

گوشی ایسوس ASUS ROG Phone 6 – یک مدل اقتصادیِ گیمینگ

گوشی راگ فون 6 از اغلب ویژگی های رده بالای مدل راگ فون 6 پرو برخوردار است، ولی بر روی پنل پشتی آن صفحه نمایش دومی وجود ندارد. با این حال شما می توانید از همان کیفیت صفحه نمایش و همان باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مدل پرو در آن بهره مند شوید. همچنین گوشی ایسوس ROG Phone 6 از تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 قدرت می گیرد و از لحاظ طراحی ظاهری شباهت زیادی به مدل پرو دارد. در مجموع اگر به دنبال یک گوشی گیمینگ با قیمت منطقی هستید، این مدل انتخاب ایده آلی برای شما است.

گوشی ایسوس ASUS ROG Phone 6D Ultimate – قدرت گرفته از فناوری مدیاتک

گوشی ایسوس ASUS ROG Phone 6D Ultimate – قدرت گرفته از فناوری مدیاتک

گوشی راگ فون 6D اولتیمیت تقریباً با مدل راگ فون 6 پرو در یک رده قرار دارد، اما یک سری تفاوت های جزئی میان آنها دیده می شود. مهم ترین تفاوت بین این دو گوشی به تراشه به کار رفته در آنها بر می گردد. در حالیکه مدل 6 پرو از تراشه ساخت کوالکام قدرت می گیرد، اما در مدل 6D Ultimate از جدیدترین تراشه مدیاتک (مدل Dimensity 9000+) استفاده شده است. این گوشی دارای دریچه هوا نیز هست که باعث می شود تا دمای قطعات آن بیش از اندازه بالا نرود. شرکت ایسوس یک خنک کننده AeroActive را نیز در بسته بندی این محصول قرار داده است. جالب است بدانید که گوشی ایسوس ROG Phone 6D Ultimate در بازار کشورهای آمریکا و کانادا توزیع نشده، اما در سایر کشورها برای خرید عمومی در دسترس است.

گوشی ایسوس ASUS Zenfone 8 – همچنان قدرتمند

گوشی ایسوس ASUS Zenfone 8 – همچنان قدرتمند

اگر می خواهید پس از خرید گوشی کمی پول برایتان بماند، زنفون 8 را انتخاب کنید! این گوشی برای استفاده به صورت تک دست طراحی شده و از تراشه اسنپدراگون 888 قدرت می گیرد. همچنین صفحه نمایش این مدل از نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز برخوردار است و کیفیت تصویر ایده آلی را ارائه می دهد. ویژگی های نرم افزاری کاربردی و طول عمر عالی باتری نیز مشخصات عالی گوشی ایسوس زنفون 8 را تکمیل می کنند.

منبع: gadgets360