با پیشرفت تکنولوژی طبیعی است که برخی ویژگی ها به مرور زمان از دستگاه های هوشمند حذف شده و فناوری های جدیدی جایگزین آنها شوند. تا چند سال پیش، قابلیت تعویض باتری یکی از ویژگی های مهم گوشی های اندرویدی بود که سبب تمایز گوشی های بالا رده از گوشی های معمولی می شد. اما امروزه به ندرت می توانید یک گوشی جدید را پیدا کنید که از این قابلیت برخوردار باشد! با این وجود اگر قابلیت تعویض باتری برایتان اهمیت زیادی دارد، می توانید با تعدادی از این گوشی ها در لیست زیر آشنا شوید.

گوشی سامسونگ Galaxy XCover Pro – یک انتخاب ایده آل

گوشی سامسونگ Galaxy XCover Pro – یک انتخاب ایده آل

گوشی سامسونگ گلکسی XCover Pro در دسته گوشی های با دوام و مستحکم (rugged) جای دارد و به صورت ضد آب (سطح IP68) طراحی شده است. این گوشی سامسونگ به صفحه نمایش 6.3 اینچی فول اچ دی، تراشه اگزینوس 9611 (تراشه ای که در گوشی گلکسی A51 هم استفاده شده)، دوربین اصلی 25 مگاپیکسلی و باتری 4050 میلی آمپر ساعتی مجهز است. بدنه مستحکم و مقاوم گوشی XCover Pro آن را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در سفر و کمپینگ تبدیل کرده است. همچنین شما به سادگی می توانید باتری این گوشی را با باتری دیگری جایگزین کنید.

گوشی Moto E6 – انتخابی مناسب برای طیف وسیعی از کاربران

گوشی Moto E6 – انتخابی مناسب برای طیف وسیعی از کاربران

شاید بتوان گوشی Moto E6 را در میان گوشی های مجهز به قابلیت تعویض باتری، انتخاب مناسب تری برای طیف وسیعی از افراد دانست. این گوشی دارای طراحی پر زرق و برق یا امکانات خارق العاده ای نیست، اما با توجه به مشخصاتی که دارد، برای کاربران خانگی و مصارف روزمره کاملاً ایده آل است. مجهز بودن به صفحه نمایش 5.5 اینچی HD+، تراشه اسنپ دراگون، پردازنده هشت هسته ای و قابلیت ارتقای حافظه داخلی به 256 گیگابایت برخی از مشخصات گوشی Moto E6 هستند. 

گوشی Moto E6 Plus – صفحه نمایش بزرگ

گوشی Moto E6 Plus – صفحه نمایش بزرگ

همان طور که از نام گوشی Moto E6 Plus پیداست، این گوشی نسخه ارتقا یافته گوشی Moto E6 است. Moto E6 دارای حافظه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی است؛ در حالی که این مقادیر در گوشی E6 Plus به چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ارتقا یافته است. از دیگر مشخصات E6 Plus می توان به دوربین دوگانه، صفحه نمایش بزرگ و حاشیه کمتر قاب آن اشاره کرد. 

گوشی Moto E5 Play – همچنان دارای ارزش خرید بالا

گوشی Moto E5 Play – همچنان دارای ارزش خرید بالا

گوشی Moto E5 Play یکی از مناسب ترین گوشی های موبایل مجهز به قابلیت تعویض باتری از لحاظ قیمت به شمار می آید. مشخصات این گوشی شامل صفحه نمایش 5.2 اینچی HD، تراشه اسنپ دراگون 425 و قابلیت ارتقای حافظه داخلی تا 256 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی می شود. در مجموع می توانید بر روی Moto E5 Play برای انجام دادن کارهای روزمره و اجرای برنامه ها و بازی های معمولی و رایج حساب باز کنید.

گوشی LG G5 – یک پرچم دار قدیمی

گوشی LG G5 – یک پرچم دار قدیمی

بله درست است! گوشی LG G5 یک دستگاه جدید و به روز محسوب نمی شود اما همچنان یکی از بهترین گوشی های اندرویدی با قابلیت تعویض باتری است. این گوشی از صفحه نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن 2560 x 1440 پیکسل بهره می برد و تصاویری شارپ و با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. در این گوشی ال جی از تراشه اسنپ دراگون 820، حافظه رم با ظرفیت 4 گیگابایت و دو دوربین 16 و 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. درست است که گوشی ال جی LG G5 یک مدل قدیمی است، اما در میان مدل های قدیمی هم می توانید دستگاه های کارآمدی را پیدا کنید.

شما می توانید انواع گوشی های موجود در بازار را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر تماس بگیرید یا گوشی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی از وب سایت ایده برتر تهیه نمایید.

منبع:androidcentral