یکی از مهم ترین دلایل فروش گوشی های هوشمند در دنیا، دوربین آنها است. این روزها گوشی های هوشمند از فناوری های پیشرفتۀ ثبت تصویر بهره می برند و به لنزهای متعددی مجهز شده اند. به همین دلیل اکثر افراد ترجیح می دهند تا به جای دوربین های عکاسی، از گوشی خود استفاده کنند! خوشبختانه علاقه مندان به عکاسی روزمره گزینه های متعددی را برای خرید گوشی در اختیار دارند و می توانند مدل مورد نظر خود را از هر برندی که خواستند انتخاب کنند. در این مقاله و بخش دوم آن بهترین گوشی های اندرویدی از لحاظ دوربین در سال 2023 را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو – بهترین انتخاب

گوشی گوگل پیکسل 7 پرو – بهترین انتخاب

جدیدترین گوشی گوگل به مجموعه ای از امکانات جدید و رده بالا مجهز است و از لحاظ کیفیت دوربین می توان آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبایش دانست. گوشی Google Pixel 7 Pro قاب های حیرت انگیزی را در هر نوع شرایط نوری ثبت می کند و به خصوص در زمینه گرفتن عکس از سوژه های در حال حرکت بهترین عملکرد را ارائه می دهد. به همین دلیل این گوشی تمام انتظارات شما از لحاظ عکاسی را به خوبی برآورده می کند.

گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا – بهترین گزینه برای طرفداران زوم!

گوشی سامسونگ گلکسی S23 اولترا – بهترین گزینه برای طرفداران زوم!

گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra به قدرتمند ترین دوربین موجود در بازار گوشی های هوشمند مجهز است و از ویژگی مشهور «زوم فضایی» (Space Zoom) بهره می برد. این گوشی با بهره بردن از این قابلیت قادر به بزرگنمایی سوژه تا 100 برابر است! علاوه بر این سامسونگ از سنسور شگفت انگیز 200 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین اولترا وایدِ با کیفیت در این گوشی استفاده کرده است. لازم به ذکر است که نرم افزار دوربین سامسونگ در گوشی گلکسی S23 Ultra نیز به روز رسانی شده و امکانات جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد. تنها نقطه ضعف این گوشی را می توان به ثبت عکس از سوژه های در حال حرکت مربوط دانست.

گوشی وان پلاس 11 – بهترین گزینه برای دیوانگان عکس!

گوشی وان پلاس 11 – بهترین گزینه برای دیوانگان عکس!

وان پلاس در تولید جدیدترین گوشی خود نیز همکاری با کمپانی مشهور Hasselblad را ادامه داده است و این بار گوشی پرچم دار خود را به یک دوربین فوق حرفه ای مجهز کرده است. دوربین وان پلاس 11 از HDR پشتیبانی می کند و قادر است تا بهترین عمق رنگ موجود را به ارمغان آورد. همچنین این گوشی به فیلترهای منحصر به فرد و نرم افزار حرفه ای مجهز است و در هر نوع شرایط نوری بهترین عملکرد را ارائه می دهد. پس اگر جزئیات عکس برایتان اهمیت زیادی دارد، وان پلاس 11 را انتخاب کنید!

گوشی گوگل پیکسل 7a – بهترین گزینه در میان مدل های اقتصادی

گوشی گوگل پیکسل 7a – بهترین گزینه در میان مدل های اقتصادی

گوگل بار دیگر قدرت خود در زمینه عکاسی را با گوشی Pixel 7a به رخ کشیده است. این گوشی دوربین های پیشرفته ای دارد و می تواند کارایی در حد و اندازه های مدل پرچم دار Pixel 7 Pro ارائه دهد. همچنین سخت افزار دوربین این دو گوشی مشابه به یکدیگر است. پس اگر می خواهید تا دوربین گوشی شما جزء با کیفیت ترین های دنیا باشد و در عین حال نمی خواهید پول زیادی برای خرید یک گوشی پرچم دار هزینه کنید، انتخابی بهتر پیکسل 7a برایتان وجود ندارد!

گوشی ویوو X90پرو – مملو از امکانات عکاسی

گوشی ویوو X90پرو – مملو از امکانات عکاسی

وقتی در مورد یک گوشی با مجموعه ای متعدد از امکانات عکاسی صحبت می کنیم، سخت است که نام گوشی Vivo X90 Pro را از قلم بیندازیم! این گوشی از چندین حالت مختلف برخوردار است و پنجره های زیادی را برای تجربه های جدید به روی شما می گشاید. نرم افزار این گوشی نیز امکانات متعددی دارد و به خصوص در هنگام عکاسی پرتره شما را شگفت زده می کند. این گوشی در زمینه نوردهی متوالی نیز عملکردی عالی را ارائه می دهد. البته توجه داشته باشید که ویوو X90 Pro ممکن است به خوبی از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی نکند.

منبع: androidcentral