کوچکترین تبلت سری Fire آمازون خود را به عنوان یک دستگاه کوچک اما کاربردی اثبات کرده است! تماشای برنامه ها و شوهای آمازون پرایم، گوش دادن به موسیقی، جستجو در اینترنت و بسیاری امکانات دیگر باعث شده اند تا آمازون فایر 7 به یک تبلت محبوب برای کاربران تبدیل شود. با اینکه این گجت کیفیت ساخت مطلوبی دارد، اما نباید از محافظت از آن غافل شوید و حتماً باید برای آن یک قاب یا کاور تهیه کنید. برای اینکه کار شما در انتخاب کاور آمازون فایر 7 راحت تر شود، در این مقاله برخی از بهترین کاورهای سازگار با این تبلت را برایتان لیست کرده ایم. قاب هایی که در زیر مشاهده می کنید با مدل های 2019 و 2022 تبلت Amazon Fire 7 سازگاری دارند.

کاور تبلت CoBak PU Leather برای آمازون فایر 7 نسل 12

  • رنگ بندی: مشکی، آبی، قهوه ای، رزگلد، خاکستری، صورتی

جذاب ترین و شیک ترین قاب های موجود برای تبلت Amazon Fire 7

کاور PU Leather از برند CoBack به طور اختصاصی برای نسل دوازدهم تبلت فایر 7 طراحی شده است و مجموعه ای از امکانات کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. بر روی بخش بیرونی این کاور یک بند با خاصیت ارتجاعی تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا تبلت را به سادگی به صورت یک دستی در مقابل خود نگه داشته و با آن کار کنید. نکته دیگر اینکه این کاور به صورت تاشو طراحی شده و در مواقعی که کاملاً بسته است، از صفحه نمایش تبلت هم محافظت می کند. همچنین می توانید آن را به گونه ای خم کنید که در نقش یک پایه نگهدارنده عمل کند. لازم به ذکر است که کاور CoBack PU Leather از نوع آهنربایی است و با قابلیت sleep/wake تبلت فایر 7 سازگاری دارد.

کاور تبلت AKTIKE Shock-Absorption برای آمازون فایر 7

  • رنگ بندی: مشکی، آبی، سبز، بنفش، قرمز

جذاب ترین و شیک ترین قاب های موجود برای تبلت Amazon Fire 7

آسیب دیدن تبلت از زوایای مختلف دغدغه ای است که هیچ گاه شما را رها نمی کند! برای اینکه از این نگرانی خلاص شوید می توانید از قاب AKTIKE Shock Absorption استفاده کنید. این قاب از استحکام فوق العاده ای برخوردار است و به صورت چند لایه و ضخیم طراحی شده است. تمام پورت ها و حاشیه اطراف صفحه نمایش آمازون فایر 7 توسط لبه های برآمده این قاب محافظت می شوند. این نوع طراحی باعث می شود تا این مدل تبلت آمازون در اثر وارد آمدن ضربه و شوک یا سقوط از ارتفاع آسیب نبیند. نکته دیگر، استفاده از طرح های برآمده در بخش بیرونی قاب AKTIKE Shock Absorption است که باعث می شود تا تبلت در دست نلغزد.

کاور تبلت Amazon Kid-Proof برای فایر 7

  • رنگ بندی: آبی، بنفش، قرمز

جذاب ترین و شیک ترین قاب های موجود برای تبلت Amazon Fire 7

قاب Kid-Proof برای آمازون فایر 7 نسخه 2022 طراحی شده و شکل و شمایل فان و جالبی به تبلت شما می دهد. این مدل قاب شرکت آمازون علی رغم ظاهر فانتزی، استحکام فوق العاده ای دارد و به طور کامل از تبلت شما در برابر ضربه و شوک محافظت می کند. یک دستگیره نیز در قسمت پایین بدنه آن تعبیه شده که در مواقع لزوم می توانید آن را باز کنید.

کاور تبلت Moko Clear به همراه محافظ ضد ضربه

  • رنگ بندی: سبز، خاکستری، رزگلد

جذاب ترین و شیک ترین قاب های موجود برای تبلت Amazon Fire 7

به دنبال یک قاب شفاف هستید؟ مدل Moko Clear همان چیزی است که به آن نیاز دارید! این قاب در سه رنگ مختلف عرضه شده و کاملاً ضد ضربه است. کناره های این قاب به صورت چند لایه و تقویت شده طراحی شده اند و از تبلت فایر 7 شما در برابر سقوط از ارتفاع به خوبی محافظت می کنند. این کاور تاشو است و با باز و بسته کردن آن، تبلت در حالت sleep یا wake قرار می گیرد.

کاور رسمی تبلت آمازون فایر 7 (نسخه 2022)

  • رنگ بندی: مشکی، جین، صورتی

جذاب ترین و شیک ترین قاب های موجود برای تبلت Amazon Fire 7

کاور ارائه شده از جانب خود آمازون را هم نباید فراموش کنیم! این کاور از پارچه فوق العاده با کیفیتی ساخته شده است و حس خوبی را در هنگام در دست گرفتن تبلت به شما انتقال می دهد. کاور Amazon Fire 7 در نقش پایه نگهدارنده هم قابل استفاده است و به شما این امکان را می دهد تا تبلت را به صورت افقی یا عمودی بر روی سطوح صاف قرار دهید.

منبع: android central