صنعت گیم و سرگرمی یکی از پولسازترین حوزه ها در دنیا است و روز به روز به تعداد افراد علاقه مند به آن افزوده می شود. نسل جدید کنسول های سونی و مایکروسافت و انواع و اقسام بازی های جدید، افراد زیادی را مجذوب خود کرده است. در این میان شرکت های تولید کننده ویدئو پروژکتور نیز اقدام به عرضه یک سری مدل های اختصاصی گیمینگ کرده اند که لذت انجام بازی در سایزهای به مراتب بزرگتر از تلویزیون هوشمند را برای گیمرها به ارمغان می آورند. از جمله این مدل ها باید به ویدئو پروژکتور خانگی بنکیو TK700STi اشاره کنیم که از اتصال به کنسول های بازی پشتیبانی می کند و وضوح تصویر بی نظیر 4K UHD را به ارمغان می آورد. در این مقاله قصد داریم تا با ویژگی های جذاب این پروژکتور گیمینگ بیشتر آشنا شویم. پس ادامه متن را از دست ندهید.

ویدئو پروژکتور خانگی بنکیو TK700STi

زمان تأخیر و نرخ نوسازی تصویر خیره کننده

به طور کلی یکی از اولین مواردی که در هنگام خرید پروژکتور گیمینگ باید به آن توجه داشته باشید، زمان تأخیر ورودی آن است. اگر این معیار بالاتر از حد استاندارد باشد، تصاویر بازی به صورت سینک از کنسول به پروژکتور منتقل نمی شوند و ممکن است کنترل خود بر بازی را از دست بدهید. ویدئو پروژکتور بنکیو TK700STi با بهره بردن از زمان تأخیر ورودی 4.2 میلی ثانیه این دغدغه ها را به طور کامل برای شما از بین می برد. در این حالت می توانید از رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی عالی 240 هرتز بهره مند شوید و حتی کوچکترین جزئیات تصویر را نیز به شکلی سریع و واضح مشاهده کنید. لازم به ذکر است که ویدیو پروژکتور بنکیو TK700STi از گیمینگ 4K هم پشتیبانی می کند که در این حالت زمان پاسخ دهی و نرخ نوسازی تصویر آن به ترتیب برابر با 16.7 میلی ثانیه و 60 هرتز خواهد بود. در مجموع مشکلی برای اتصال این پروژکتور به نسل جدید کنسول های بازی نخواهید داشت.

مزایای مجهز بودن به لنز شورت ترو

در ویدئو پروژکتور خانگی ارزان بنکیو TK700STi از یک لنز شورت ترو با نسبت پرتاب 0.9-1.08 استفاده شده است. کوتاه بودن برد لنز این پروژکتور به شما اجازه می دهد تا آن را در فاصله ای نزدیک نسبت به سطح نمایش قرار دهید و درگیر مراحل سخت و زمانبر برای نصب آن نشوید. به طور دقیق تر می توان گفت که این پروژکتور از فاصله حدود 2 متری، سایز تصویر 100 اینچ را ارائه می دهد و در اتاق هایی با ابعاد استاندارد قابل استفاده است. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور بنکیو TK700STi قادر است تا تصاویر مورد نظر شما را از فاصله حدود 3.5 متری با سایز 150 اینچ به نمایش بگذارد.

ویدئو پروژکتور خانگی بنکیو TK700STi

کیفیت تصویر بی نظیر 4K

ویدئو پروژکتور 4K بنکیو TK700STi به صورت طبیعی و پیش فرض از رزولوشن 4K UHD (3840x2160) پشتیبانی می کند و توانایی نمایش 8.3 میلیون پیکسل متمایز را دارد. این میزان وضوح تصویر باعث می شود تا حتی خطوط مو یا لباس کاراکترهای بازی نیز برای شما قابل مشاهده باشد و بتوانید بر کوچکترین جزئیات تصویر احاطه داشته باشید. ویدئو پروژکتور بنکیو TK700STi از روشنایی 3000 لومن و نسبت کنتراست 10000:1 هم بهره می برد که برای مصارف خانگی مناسب به نظر می رسد.
باید به این نکته هم اشاره کنیم که در ویدئو پروژکتور TK700STi از فناوری اختصاصی بنکیو به نام Black Detail Enhancement استفاده شده است. این فناوری باعث می شود تا جزئیات موجود در نواحی تاریک صفحه و سایه روشن ها با وضوح بالاتری نمایش داده شوند و هیچ چیزی از محیط بازی از نگاه شما مخفی باقی نماند!

دنیای گیمینگ خود را توسعه دهید

بنکیو به شما این امکان را می دهد تا دنیای گیمینگ خود را با تجهیزات مورد علاقه تان بسازید! در همین راستا ویدئو پروژکتور بنکیو مدل TK700STi به 2 پورت HDMI مجهز شده است که از طریق آنها می توانید پلی استیشن 4 یا 5، نینتندو سوییچ یا ایکس باکس سری ایکس را به سادگی به پروژکتور متصل کنید. علاوه بر دستگاه های ذکر شده، این پروژکتور از اتصال به کنسول های بازی دستی، دستگاه های استریمینگ، بلوری پلیر، آمپلی فایر، ساندبار و اسپیکر هم پشتیبانی می کند.

سرگرمی بی حد و مرز

ویدئو پروژکتور BenQ TK700STi در واقع یک گجت هوشمند است و از سیستم عامل اندروید 10 بهره می برد. شما می توانید انواع اپلیکیشن های اندرویدی استریم فیلم و ویدئو را بر روی این پروژکتور خانگی نصب کنید و به هزاران فیلم و سریال دست پیدا نمایید. این پروژکتور به بلوتوث 4.2 و وای فای 2.4GHz/5GHz هم مجهز است و از اتصال وایرلس پشتیبانی می کند.

ویدئو پروژکتور خانگی بنکیو TK700STi

مجموعه امکانات بالا در کنار هم، ویدئو پروژکتور بنکیو TK700STi را به یکی از جذاب ترین مدل های گیمینگ موجود در بازار تبدیل کرده است. اگر شما هم به دنبال تجربه اوج هیجان هستید، می توانید این پروژکتور را با قیمت مناسب از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: benq