مسلماً هر چه تصاویر براق تر باشند، توجه افراد را بیشتر به سمت خود جذب می کنند! به خصوص اگر قصد ارائه محتوا در جلسات کاری و تبلیغاتی را داشته باشید، می توانید با بهره بردن از این قابلیت به موفقیت های بیشتری از برگزاری جلسه دست پیدا کنید. ویدئو پروژکتور MX550 دقیقاً همان چیزی است که برای این منظور به آن نیاز دارید! این پروژکتور به طور اختصاصی برای ارائه محتوا در جلسات کاری طراحی شده و از یک سری امکانات کاربردی در این زمینه بهره می برد. از جمله این امکانات، باید به لنز تمام شیشه ای اشاره کرد که باعث می شود تا نور خروجی ویدئو پروژکتور بنکیو MX550 از بالاترین میزان روشنایی ممکن برخوردار باشد و تصویر نهایی به شکلی کاملاً براق و کریستالی نمایش داده شود. پس اگر می خواهید نگاه افراد حاضر در جلسه به محتوای مورد نظر شما خیره شود، این پروژکتور را مد نظر داشته باشید!

پروژکتور بنکیو MX550

ویدئو پروژکتور BenQ MX550 مجموعه ای از امکانات را در قالب یک بدنه جمع و جور در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه قصد داریم آنها را به صورت خلاصه به شما معرفی کنیم. این امکانات عبارتند از:

* پورت HDMI برای انتقال سریع تر: شما می توانید با استفاده از کابل HDMI، سیگنال های صوتی و تصویری را به صورت هم زمان و با بالاترین سرعت از دستگاه های دیجیتال به ویدئو پروژکتور بنکیو MX550 انتقال دهید.

پروژکتور بنکیو MX550

* اتصال هم زمان به دو دستگاه: در پنل پشتی ویدیو پروژکتور بنکیو MX550 شاهد قرارگیری دو پورت HDMI هستیم که امکان اتصال هم زمان به دو دستگاه دیجیتال را فراهم می آورد.

پروژکتور بنکیو MX550

* صرفه جویی در زمان: این پروژکتور به محض اینکه یک سیگنال ورودی HDMI را تشخیص می دهد روشن می شود. به این ترتیب نیازی به فشار دادن دکمه پاور آن ندارید و می توانید خیلی سریع به سراغ شروع جلسه خود بروید!

پروژکتور بنکیو MX550

* روشنایی و کنتراست ایده آل: با توجه به اینکه ویدئو پروژکتور بنکیو MX550 از شدت روشنایی 3600 لومن و نسبت کنتراست 20000:1 بهره می برد، از وضوح تصاویر آن حتی در اتاق های روشن نیز کاسته نمی شود. لازم به ذکر است که رزولوشن این پروژکتور برابر با XGA اعلام شده است.

پروژکتور بنکیو MX550

* نمایش نمودارها همراه با جزئیات کامل: پروژکتور بنکیو MX550 به منظور نمایش هر چه دقیق تر و با کیفیت تر نمودارها به حالت اختصاصی Infographic Mode مجهز شده است. در این حالت متون و اعداد به کار رفته در نمودارها وضوح بیشتری پیدا می کنند و کیفیت تصاویر گرافیکی بهتر می شود.

پروژکتور بنکیو MX550

* رابط کاربری خلاقانه: شما می توانید به سادگی به تنظیمات مختلف ویدئو پروژکتور BenQ MX550 از طریق هوم اسکرین آن دسترسی داشته باشید. این پروژکتور از رابط کاربری خلاقانه ای برخوردار است و کار کردن با آن حتی برای کاربران تازه کار هم آسان خواهد بود.

پروژکتور بنکیو MX550

* تنظیم سریع تصویر: ویدئو پروژکتور بنکیو مدل MX550 با بهره بردن از قابلیت تصحیح حالت ذوزنقه ای عمودی به شما کمک می کند تا در زمانی کوتاه زاویه تصویر بر روی پرده نمایش را تنظیم کنید.

پروژکتور بنکیو MX550

* طول عمر لامپ 15000 ساعته: لامپ به کار رفته در پروژکتور بنکیو MX550 در حالت SmartEco تا 15000 ساعت عمر می کند. در این حالت مصرف برق دستگاه تا 70 درصد نسبت به وضعیت نرمال کاهش می یابد.

پروژکتور بنکیو MX550

* راه اندازی راحت: پایه های ویدئو پروژکتور بنکیو MX550 از قابلیت جمع شدن به صورت چرخشی برخوردارند. پس به سادگی می توانید متناسب با شرایط محیط، ارتفاع آنها را تغییر دهید.

پروژکتور بنکیو MX550

* امنیت بالا: بر روی بدنه ویدئو پروژکتور MX550 یک قفل کنسینگتون تعبیه شده است. این قفل امنیت فیزیکی دستگاه را به طور کامل تضمین می کند.

پروژکتور بنکیو MX550

* تعویض آسان لامپ: جایگاه لامپ ویدیو پروژکتور بنکیو MX550 در پنل بالایی آن قرار دارد و شما می توانید با باز کردن این پنل، به سادگی به لامپ دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب تعویض لامپ این پروژکتور برای شما بسیار ساده و سریع انجام خواهد شد.

پروژکتور بنکیو MX550

* پورت های کاربردی: مجموعه پورت های ویدئو پروژکتور بنکیو MX550 شامل HDMI (2 عدد)، PC-1، RS-232، USB Mini-B، S-Video، خروجی Video و ورودی و خروجی صدا می شود.

مجموعه امکانات بالا در کنار هم باعث شده اند تا ویدئو پروژکتور بنکیو MX550 به یک انتخاب ایده آل برای مصارف اداری و آموزشی تبدیل شود.

منبع: benq