با خرید پروژکتور بنکیو MH550 دیگر خبری از متن های مات و رنگ های بی کیفیت در جلسات کاری شما نخواهد بود! این پروژکتور به طور اختصاصی برای ارائه محتوا در محیط های اداری و شرکتی طراحی و در آن از لنزهای تمام شیشه ای به منظور دستیابی به بالاترین وضوح تصویر استفاده شده است. شرکت بنکیو خاطر نشان کرده است که پروژکتور MH550 تلفیقی از وضوح تصویر بالا و دقت رنگ عالی را ارائه می دهد و هر آنچه را که برای برگزاری یک جلسه کاری موفق نیاز دارید، برایتان فراهم می آورد. دوست دارید با این ویدئو پروژکتور کاربردی بیشتر آشنا شوید؟! پس ادامه متن را از دست ندهید!

پروژکتور 1080p بنکیو MH550، یک راه حل کامل برای انواع محیط های اداری و شرکتی

کالیبراسیون رنگ اختصاصی، مطابق با نیازهای شما

ویدئو پروژکتور بنکیو MH550 به طور اختصاصی توسط شرکت سازنده کالیبره شده است و رنگ های دقیق و کاملاً واضح را به نمایش می گذارد. این پروژکتور به منظور کارایی هر چه بهتر در جلسات کاری، از دو حالت نمایش اختصاصی به نام های Presentation Mode و Infographic Mode مجهز شده است.

اگر در محتوای مورد نظر شما متن، نمودار و اعداد زیادی به کار رفته، بهتر است تا ویدئو پروژکتور بنکیو MH550 را بر روی حالت Presentation قرار دهید. در این حالت روشنایی خروجی تصویر متناسب با رنگ بندی محتوا در PC یا لپ تاپ شما بهینه سازی می شود تا تصویر حالت طبیعی خود را از دست ندهد.

پروژکتور 1080p بنکیو MH550، یک راه حل کامل برای انواع محیط های اداری و شرکتی

اما اگر محتوای شما علاوه بر متن، شامل تصاویر گرافیکی یا به اصطلاح «اینفوگرافی» است، می توانید ویدیو پروژکتور بنکیو MH550 را در حالت Infographic مورد استفاده قرار دهید. در این حالت غلظت رنگ تصویر و روشنایی آن افزایش می یابد تا جزئیات وضوح بیشتری پیدا کنند.

پروژکتور 1080p بنکیو MH550، یک راه حل کامل برای انواع محیط های اداری و شرکتی

جلسات خود را در یک چشم بر هم زدن شروع کنید!

مسلماً دوست ندارید تا وقت خود، همکاران و مدیران خود را برای راه اندازی پروژکتور بگیرید و باعث تأخیر در شروع جلسه شوید! ویدئو پروژکتور BenQ MH550 به امکاناتی مجهز شده است که از بروز چنین شرایطی جلوگیری می کند. در ادامه این امکانات را به صورت خلاصه به شما معرفی می کنیم.

پروژکتور 1080p بنکیو MH550، یک راه حل کامل برای انواع محیط های اداری و شرکتی

- پایه های قابل تنظیم و جدا شدن: ویدئو پروژکتور بنکیو مدل MH550 دارای سه پایه قابل تنظیم است و انعطاف پذیری بالاتری نسبت به مدل های تک پایه دارد. ضمن اینکه پایه های این پروژکتور قابل جمع شدن هم هستند. این ویژگی استفاده از این دستگاه را در انواع اتاق های جلسه با ابعاد و اشکال مختلف امکان پذیر کرده است.

- کیستون عمودی: گاهی ممکن است شرایط اتاق به گونه ای باشد که نتوانید پروژکتور را به صورت کاملاً مستقیم در مقابل مرکز پرده نمایش قرار دهید. در چنین حالتی، تصویر خروجی زاویه پیدا می کند و حالت ذوزنقه ای به خود می گیرد. پروژکتور بنکیو MH550 با بهره بردن از قابلیت کیستون، این حالت را در راستای عمودی از بین می برد و یک قاب مستطیلی را ارائه می دهد.

- تصحیح رنگ تصویر متناسب با رنگ سطح نمایش: ویدئو پروژکتور بنکیو MH550 توانایی نمایش تصویر بر روی پرده های رنگی یا حتی دیوار را دارد. نکته جالب اینجاست که در این حالت رنگ تصویر خروجی پروژکتور متناسب با رنگ سطح نمایش تغییر پیدا می کند و به این ترتیب از وضوح تصویر به هیچ عنوان کاسته نمی شود.

- روشن شدن اتوماتیک: چنانچه ویدئو پروژکتور بنکیو MH550 از طریق پورت HDMI به یک دستگاه متصل شده باشد، به محض دریافت سیگنال ورودی از آن دستگاه به صورت اتوماتیک روشن می شود. این ویژگی باعث صرفه جویی در وقت می شود.

پروژکتور 1080p بنکیو MH550، یک راه حل کامل برای انواع محیط های اداری و شرکتی

دیگر نگران اتلاف انرژی و هزینه های نگهداری از پروژکتور نباشید!

ویدئو پروژکتور BenQ MH550 از یک حالت اختصاصی به نام SmartEco یا اکوی هوشمند پشتیبانی می کند که باعث می شود تا مصرف برق لامپ تا 70 درصد کاهش و طول عمر آن تا 15000 ساعت افزایش پیدا کند. همچنین این پروژکتور به صورت ضد گرد و غبار طراحی شده است و به سنسور دفع ذرات معلق مجهز شده است. این ویژگی ها نقشی اساسی در کاهش هزینه های نگهداری از ویدئو پروژکتور بنکیو MH550 داشته اند و دوام و طول عمر عالی آن را تضمین می کنند. لازم به ذکر است که درب لامپ این پروژکتور از بالا باز می شود و شما می توانید به خصوص زمانی که این دستگاه بر روی سقف نصب شده، به سادگی لامپ آن را تعویض کنید.

سایر مشخصات

از دیگر مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور بنکیو MH550 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت اتصال هم زمان به 2 دستگاه با بهره بردن از 2 پورت HDMI
  • روشنایی 3500 لومن، کنتراست 20000:1 و رزولوشن Full HD 1080p
  • رابط کاربری آسان برای دستیابی سریع به تنظیمات مختلف
  • مجهز به قفل کنسینگتون برای تأمین امنیت فیزیکی دستگاه

اگر قصد دریافت قیمت ویدئو پروژکتور بنکیو MH550 و خرید آن را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: benq