بنکیو از ویدئو پروژکتور پرتابل GV31 با قابلیت اتصال به سقف رونمایی کرده است. این پروژکتور از مجموعه ای غنی از فناوری های خلاقانۀ بنکیو بهره می برد و می توان آن را به نوعی عصارۀ محصولات پیشین این برند معتبر دانست. بنکیو اعلام کرده است که ویدئو پروژکتور GV31 با قابلیت نمایش تصاویر Full HD 1080p، تجربه سرگرمی خانگی را برای کاربران خود چند سطح ارتقا می دهد.

بررسی ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ GV31

بر طبق گفته مدیر عامل بنکیو، آقای Conway Lee، این ویدئو پروژکتور جدید قابلیت های کاربردی مانند امکان نصب بر روی سقف، اندروید تی وی و عملکرد صوتی تصویری بی نظیر را با هم در آمیخته است. ویدئو پروژکتور GV31 به کاربران کمک می کند تا نهایت لذت را از تماشای محتوای دلخواهشان در خانه تجربه کنند. به طور کلی پروژکتورهای سقفی بنکیو بهترین کیفیت صدا و تصویر را ارائه می دهند و مدل GV31 نیز از این قاعده مستثنی نیست. این پروژکتور توسط متخصصان بهش CinematicColor مورد تأیید قرار گرفته و در مقایسه با مدل GV30 با ارتقاهای چشمگیری مواجه شده است.

بررسی ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ GV31

ویدئو پروژکتور بنکیو GV31 از ویژگی هایی مانند چرخش 360 درجه، فوکوس خودکار، تصحیح کیستون اتوماتیک و چند ابزار دیگر برای آسایش کاربران خانگی بهره می برد. این پروژکتور به اسپیکرهای داخلی 16 وات مجهز است و خروجی صوتی 270 درجۀ 2.1 کاناله را همراه با بیس عالی به ارمغان می آورد. با توجه به این ویژگی، می توانید از ویدئو پروژکتور بنکیو GV31 به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی هم استفاده کنید! ظرفیت باتری داخلی این گجت برای 6 ساعت پخش موسیقی یا 3 ساعت پلی بک ویدئو کفایت می کند.

ویدئو پروژکتور سقفی بنکیو GV31 تصاویری در ابعاد واقعی همراه با صدایی باور پذیر را به کاربر ارائه می دهد. این ویدئو پروژکتور، تجربه غوطه وری در رؤیا را در هنگام استریم محتوا، تماشای ویدئو یا گوش دادن به موسیقی به شما هدیه می دهد. حتی می توانید از این گجت در زمینه گیمینگ هم استفاده کنید و جشنواره ای از لذت و سرگرمی را در خانه خود برپا نمایید!

بررسی ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ GV31

به منظور انتقال دیتا، ویدئو پروژکتور بنکیو GV31 به پورت USB-C مجهز شده است. این پورت از قابلیت DP Alt mode برخوردار است و می تواند به عنوان یک خروجی DisplayPort ایفای نقش کند. همچنین این پورت از فناوری فست شارژ Power Delivery (PD) بهره می برد و برای شارژ کردن باتری دستگاه کاربرد دارد. شما می توانید محتوای مورد نظرتان را در هر زاویه ای با این پروژکتور به نمایش بگذارید و این دستگاه را در هر جایی که دوست داشتید (روی سقف یا حتی در کنج دیوار اتاق) نصب کنید.

در حال حاضر در مورد زمان عرضه و قیمت ویدئو پروژکتور بنکیو GV31 اطلاعات دقیقی در دسترس قرار نگرفته است. با توجه به اینکه نسل قبلی این پروژکتور، مدل GV30، با قیمت 549 دلار در فروشگاه های خرده فروشی توزیع شده، قیمت مدل GV31 را می توان چیزی در حدود 650 تا 700 دلار تخمین زد. در صورتی که به دنبال اطلاعات دقیق در این مورد هستید، می توانید وب سایت رسمی بنکیو را ظرف چند هفته آینده چک کنید.

منبع: gizmochina