به طور کلی دوام و طول عمر پروژکتور در محیط های آموزشی از اهمیت زیادی برخوردار است. شرکت بنکیو با علم به این موضوع، اقدام به طراحی و عرضه ویدئو پروژکتور DX808ST کرده است. این پروژکتور به صورت کاملاً مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار طراحی شده است و موتور اپتیکال آن طول عمر بسیار بالایی دارد. شرکت بنکیو در این پروژکتور از جدیدترین تکنولوژی خود در زمینه دفع گرد و غبار به نام BenQ Dust Guard استفاده کرده است که طول عمر عالی این دستگاه را تضمین می کند. در ادامه علاوه بر این تکنولوژی، به سایر ویژگی های کاربردی ویدئو پروژکتور بنکیو مدل DX808ST نیز نگاهی می اندازیم؛ با ما همراه باشید.

ویدئو پروژکتور بنکیو مدل DX808ST

تکنولوژی Dust Guard بنکیو، یک راه حل کامل برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار

تکنولوژی جدید Dust Guard در کنار آخرین نسل از سنسور چرخ رنگ بنکیو باعث شده اند تا فیلترهای به کار رفته در ویدئو پروژکتور BenQ DX808ST تا 90 درصد از ورود گرد و غبار و ذرات معلق در هوا به دستگاه جلوگیری کنند. این ویژگی ها سبب شده تا پروژکتور DX808ST موفق به دریافت درجه حفاظتی IP5X شود. لازم به ذکر است که فناوری Dust Guard نقشی اساسی در افزایش طول عمر این پروژکتور ایفا می کند و دوره سرویس آن را به میزان 30 درصد در مقایسه با پروژکتورهای معمولی ارتقا می دهد. پس حتی در محیط هایی که درصد گرد و غبار آنها بالاست، می توانید از ویدئو پروژکتور بنکیو DX808ST برای ارائه محتوا استفاده نمایید.

ویدئو پروژکتور بنکیو مدل DX808ST

قابلیت های کلاس خود را با این پروژکتور شورت ترو گسترش دهید

ویدئو پروژکتور بنکیو DX808ST محدودیت های اتاق کلاس را برای شما از بین می برد و امکان ارائه محتوای آموزشی را در محیط های کوچک نیز فراهم می آورد. این پروژکتور به یک لنز شورت ترو (برد کوتاه) با نسبت پرتاب 0.61:1 مجهز است و توانایی ارائه سایز تصویر 120 اینچ از فاصله فقط 1.5 متری را دارد. پس دیگر نگران کوچک بودن فضای کلاس خود نباشید و با خیال راحت از ویدئو پروژکتور بنکیو DX808ST استفاده کنید. نصب این پروژکتور در فاصله ای نزدیک نسبت به دیوار این مزیت را هم با خود به همراه دارد که دیگر سایه معلم بر روی تصاویر نمی افتد و دانش آموزان در هر جایی از کلاس که نشسته اند، می توانند تصاویر را واضح ببینند.

ویدئو پروژکتور بنکیو مدل DX808ST

مطالب درسی را در قالب تصاویری با کیفیت و استاندارد به دانش آموزان ارائه دهید

ویدئو پروژکتور BenQ DX808ST با بهره بردن از شدت روشنایی 3000 لومن و رزولوشن XGA، تصاویری استاندارد و با کیفیت را ارائه می دهد. این پروژکتور به خصوص در هنگام نمایش متن و نمودار عملکرد قابل توجهی دارد و به ارتقای بازدهی کلاس شما کمک زیادی می کند. روشنایی این پروژکتور برای ارائه محتوا در محیط های نسبتاً روشن مناسب است؛ هر چند بهتر است برای دستیابی به بهترین کیفیت تصویر این دستگاه، روشنایی محیط را مقداری کم کنید. در کل با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور بنکیو DX808ST، کیفیت تصویر آن شما را راضی خواهد کرد.

هر نوع سطح صافی را به یک سطح تعاملی هوشمند تبدیل کنید

یکی از ویژگی های جذاب و کاربردی ویدئو پروژکتور بنکیو DX808ST، مجهز بودن به تکنولوژی تعاملی PointWrite است. شما می توانید با استفاده از این پروژکتور، هر نوع سطح صافی را به یک برد هوشمند تبدیل کنید و با استفاده از قلم لمسی، بر روی تصاویر به یادداشت مطالب و رسیم شکل بپردازید! این پروژکتور با کیت PointWrite و نرم افزار QWrite بنکیو سازگاری دارد که با بهره بردن از آنها می توانید به امکانات کامل پلتفرم های آموزشی تعاملی دست پیدا کنید.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور بنکیو DX808ST از نوع چند لمسی است و امکان یادداشت مطلب بر روی تصاویر آن از جانب چند نفر به صورت هم زمان وجود دارد. به این ترتیب دانش آموزان شما می توانند در کنار هم بر روی مسائل کار کنند و اصول کار گروهی را بیاموزند.

ویدئو پروژکتور بنکیو مدل DX808ST

طول عمر لامپ 15000 ساعته با بهره بردن از تکنولوژی SmartEco

تکنولوژی اختصاصی SmartEco بنکیو باعث می شود تا روشنایی خروجی ویدئو پروژکتور DX808ST  به صورت اتوماتیک بهینه سازی شود و در مصرف برق دستگاه صرفه جویی به عمل آید. این تکنولوژی طول عمر لامپ به کار رفته در این پروژکتور را نیز به میزان 15000 ساعت ارتقا می دهد!

اگر می خواهید نسبت به دریافت قیمت و خرید پروژکتور بنکیو DX808ST اقدام کنید و صاحب یک پروژکتور تعاملی ضد گرد و غبار شوید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: helptechco