از نمونه برندهای معتبر و نام آشنای بازارهای جهانی که به طراحی و ساخت هدفون های حرفه ای مشهور بوده و توانسته رضایت اکثر طرفداران خود را جلب کند می توان به برند Beats اشاره کرد. این برند پس از حدود 6 سال دست به طراحی و ساخت هدفونی زده است که از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) برخوردار است! هدفون مد نظر ما با عنوان Studio Pro روانه بازارهای جهانی شده و قطعا با استقبال زیادی نیز روبرو خواهد شد. از دیگر ویژگی های به روز شده این مدل هدفون جدید نسبت به مدل قبلی (Studio 3 Wireless) می توان به تراشه صوتی، سیستم حذف نویز و صدای فضایی تقویت شده اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر از صدایی به مراتب باکیفیت تر و واضح تری بهره مند شود! این مدل هدفون در 4 رنگ مختلف طراحی شده تا کاربران نسبت به سلیقه شخصی و هارمونی رنگ اتاق خود اقدام به تهیه یکی از آن ها کنند! جهت بهره مندی از جزئیات ظریف موسیقی و یا فیلم از درایورهای 40 میلی متری استفاده شده که با توجه به قابلیت های و ویژگی های منحصر به فرد می تواند صدای قدرتمند و در عین حال متعادل را به ارمغان بیاورد! از دیگر مشخصات مهم و مثبت استفاده شده در هدفون Studio Pro بیتس می توان به حالت Transparency، باتری قدرتمند، اتصال قدرتمند سیمی، قابلیت سازگاری با سیستم عامل iOS و اندروید اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از هدفون شرکت Beats خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

معرفی هدفون Beats مدل Studio Pro

طراحی جدید و ارگونومیک هدفون!

شرکت Beats علاوه بر به روزرسانی سخت افزارها و قابلیت های هدفون Studio Pro، تغییراتی را نیز در طراحی آن ایجاد کرده است! از نمونه ویژگی های طراحی به روز شده این مدل هدفون می توان به بالشتک های آن اشاره کرد که از نرمی و راحتی بسیار زیادی بهره مند هستند! بالشتک های استفاده شده از نوع UltraPlush بوده که با استفاده از مموری فوم و لایه ای از چرم مهندسی شده به وجود آمده است! با وجود حذف درز و خطوط دوخت باعث شده تا این نوع بالشتک نسبت به بالشتک استفاده شده در نسل قبلی هدفون از طول عمر بالایی برخوردار باشد! طراحی شیک نیز از دیگر ویژگی های مهم هدفون Studio Pro محسوب می شود که بر اساس طرحی از ساموئل راس (طراح معروف مد) به وجود آمده است! جهت شیک تر شدن هدفون نیز از لوگوی شرکت بیتس “b” بر روی گوشی ها استفاده شده است! طراحان شرکت بیتس جهت کنترل راحت هدفون نیز از یک دکمه بر روی گوشی چپ که با توجه به قابلیت کارکرد چند منظوره این امکان را می دهد تا برای کنترل موسیقی، تماس های ورودی، دستیار صوتی و ... اقدام کنید! جهت برقراری ارتباط نیز از 2 نوع رابط سیمی (جک 3.5 میلی متری و USB-C) استفاده شده که به دلیل برخورداری از طول مناسب می تواند آزادی عمل را برای کاربر به ارمغان بیاورد! هدبند نرم و استاندارد نیز از دیگر ویژگی های مهم و مثبت هدفون Studio Pro محسوب می شود که با توجه به برخورداری از نرمی زیاد این امکان را به کاربر می دهد تا بدون خستگی و چالش خاصی اقدام به استفاده از هدفون کند! بدنه مستحکم نیز از دیگر ویژگی های طراحی این مدل از هدفون شرکت Beats محسوب می شود. مواد تشکیل دهنده باکیفیت و مستحکم باعث می شود تا هدفون در برابر ضربات احتمالی و یا حتی سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد!

معرفی هدفون Beats مدل Studio Pro

غرق در صدا با هدفون Studio Pro!

با استفاده از هدفون Studio Pro بیتس می توانید از صدای استریو بهره مند شده و به موسیقی های محبوب خود با کیفیتی بسیار مطلوب گوش دهید. این هدفون دارای امپدانس، حساسیت و فرکانس پاسخ دهی استاندارد بوده و قادر به پخش تمام صداهای زیر و بم قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان است. از دیگر ویژگی هایی که باعث می شود تا این مدل هدفون قادر به پخش صدا با بالاترین میزان کیفیت باشد می توان به درایورهای قدرتمند و جدید اشاره کرد. درایورهای استفاده شده در این مدل هدفون گیمینگ یکی از بهترین و پیشرفته ترین ها بوده و با توجه به قابلیت های که در اختیار دارد می تواند محتوای موجود را با واضح ترین، شفاف ترین و رساترین شکل ممکن به گوش های کاربر برساند! در ضمن طبق اعلام طراحان شرکت بیتس درایورهای استفاده شده در هدفون Studio Pro دارای ابعادی برابر با 40 میلی متری هستند که با هدف ارائه شفافیت حداکثری مهندسی شده اند. از دیگر مشخصات مهم درایورهای تعبیه شده در این مدل هدفون می توان به دیستورشن نزدیک به صفر در هنگام پخش صداهای بالا، قابلیت پخش صدای قدرتمند در عین حال متعادل اشاره کرد که موجب می شود تا هدفون ظریف ترین و ریزترین جزئیات موسیقی و یا فیلم را به گوش کاربر رسانده و در نتیجه نسبت به هدفون نسل قبل (Studio 3) کیفیت بالایی را ارائه خواهد داد! قابلیت سازگاری با Spatial Audio از دیگر امکانات مهم و مثبت هدفون Studio Pro بیتس محسوب می شود. این مدل هدفون با توجه به برخورداری از این ویژگی می تواند ریزترین و جزئی ترین صداهای موجود در موسیقی، محیط فیلم و یا حتی گیم پلی بازی را به گوش گیمر رسانده و همیشه آن ها را یک قدم جلوتر از دشمنانشان قرار دهد. به همین جهت این قابلیت می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهایی که بیشتر مشغول بازی های شوتر هستند باشد.

معرفی هدفون Beats مدل Studio Pro

مجهز به قابلیت حذف نویز فعال و روش های ارتباط!

مهندسان و طراحان شرکت Beats جهت بالا بردن میزان رضایت و کیفیت صدا از تکنولوژی ANC در طراحی و ساخت هدفون Studio Pro استفاده کرده اند. تکنولوژی ANC و یا همان Active Noise Cancellation وظیفه از بین بردن کامل نویزها (صداهای اضافی محیطی) را بر عهده دارد. با فعال کردن این تکنولوژی می توانید تمرکز خود را بر روی محتوای در حال پخش گذاشته و در نتیجه از غوطه وری بیشتر بهره مند شوید! این ویژگی حتی در هنگام انجام بازی های ویدئویی نیز بسیار کارساز بوده و می تواند ریزترین صداها و یا صدای قدم های دشمن را از فاصله زیاد به گوش کاربر برساند! طراحان شرکت بیتس جهت برقراری ارتباط هدفون Studio Pro از کانکتورهای متعدد (Jack 3.5mm, USB-C) استفاده کرده است. با توجه به بهره مندی از کانکتورهای ذکر شده می توان گفت که کاربر قادر به برقراری ارتباط بی دردسر با دستگاه های مختلف همچون انواع کنسول (پلی استیشن 5 و 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و نینتندو سوئیچ)، گوشی های همراه، تبلت، لپ تاپ، کامپیوتر شخصی و مک بوده و باتوجه به طول مناسب نیز می تواند آزادای عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. در ضمن هنگام برقرای اتصال از طریق پورت USB-C می تواند از قابلیت پخش صدای بی نظیر 24bit/45khz بهره مند شد. باتری قدرتمندی نیز در ساخت این مدل هدفون استفاده شده که با توجه به قدرت بالای خود قادر است در هنگام غیر فعال بودن ANC تا 40 ساعت و در هنگام روشن بودن تا 24 ساعت شارژدهی داشته باشد. لازم به ذکر است که باتری می تواند تنها پس از 10 دقیقه شارژ تا 4 ساعت شارژدهی را به همراه داشته باشد!

منبع: engadget