به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا یک ایربادز وایرلس جدید را در قالب سری Beats روانه بازار کند. این ایربادز جدید به احتمال بسیار زیاد، +Beats Studio Buds نام دارد و به زودی به صورت رسمی از آن رونمایی خواهد شد. به تازگی عکس هایی از جعبه این ایربادز جدید منتشر شده که از آنها می توان به مشخصات رده بالا و امکانات جذاب این گجت پی برد! بیایید با هم نگاهی به این عکس ها و مشخصات درج شده در آنها بیندازیم.

بررسی ایربادز وایرلس بیتس +Studio Buds

ایربادز +Beats Studio Buds از طراحی جدید ترنسپرنت بهره می برد

این اطلاعات جدید از عکس هایی به دست آمده که کاربری به نام Ben Geskin در توییتر منتشر کرده است. در این توییت ها عکس هایی از جعبه ایربادز +Beats Studio Buds که برای عرضه در فروشگاه های عمومی آماده شده مشاهده می شود. با بررسی این عکس ها می توان یک دید کلی نسبت به مشخصات فنی این ایربادز پیدا کرد.

این طور که پیداست، ایربادز +Beats Studio Buds طراحی فوق العاده کوچکی دارد و بخشی از آن که در داخل گوش قرار می گیرد، از جنس سیلیکون است. این ایربادز در رنگ های مشکی و سفید عرضه می شود و بدنه آن به صورت ترنسپرنت (شفاف) طراحی شده است. به این ترتیب کاربر می تواند بخش های داخلی این گجت را در هنگام استفاده از آن ببیند. از این بابت +Beats Studio Buds به ایربادز Nothing Ear (2) شباهت دارد.

بررسی ایربادز وایرلس بیتس +Studio Buds

بر روی جعبه ایربادز وایرلس جدید بیتس ذکر شده که طول عمر باتری این گجت در هنگام استفاده در کنار کیس شارژر تا 36 ساعت خواهد بود. لازم به ذکر است که محفظه شارژ این ایربادز دارای پورت USB Type C است. علاوه بر این، از عکس جعبه ایربادز +Beats Studio Buds می توان به امکانات رده بالای آن پی برد. از جمله این امکانات می توان به ANC یا حذف نویز فعال اشاره کرد. این قابلیت نویزهای موجود در محیط را حذف می کند و باعث می شود تا کیفیت صدا در محیط های شلوغ و پر ازدحام کاهش نیابد.

ایربادز بیتس +Beats Studio Buds از فناوری صدای فضایی یا Spatial Audio هم پشتیبانی می کند. این فناوری منجر به پخش صدای سه بعدی و 360 درجه می شود و صدا را برای کاربر باورپذیر تر می کند. به خصوص در هنگام تماشای فیلم یا انجام بازی، صدای فضایی حس بودن در دنیای تصاویر را به شما القا می کند.

بررسی ایربادز وایرلس بیتس +Studio Buds

بد نیست این را هم بدانید که چندی پیش مشخصات ایربادز +Beats Studio Buds در پایگاه داده NCC نیز رؤیت شده بوده است. بر اساس این اطلاعات، قابلیت ANC در این ایربادز جدید در مقایسه با نسل قبلی آن تا 1.6 برابر قوی تر شده است. همچنین این گجت دارای درجه حفاظتی IPX4 است و در برابر پاشیده شدن قطرات آب مقاوم است.

ایربادز +Beats Studio Buds برای چند ساعتی بر روی وب سایت آمازون در دسترس قرار گرفته اما زود از لیست محصولات آن حذف شده است. به این ترتیب به احتمال زیاد چیزی تا عرضه رسمی آن به بازار باقی نمانده است. لازم به ذکر است که قیمت این ایربادز وایرلس در حدود 169.95 دلار بوده است.

منبع: gizmochina