حدود چند ماه پیش، باسئوس از اولین ایربادز خود با تکنولوژی اتصال دوگانه با مدل AeQur Series G10 رونمایی کرد. اکنون این برند چینی یک جفت هدفون بی سیم دیگر را با مدل M3 به بازار عرضه کرده است که نسبت به مدل AeQur series G10 قیمت بیشتری دارند. در این بخش قصد داریم تا به مشخصات و قیمت هدفون بی سیم باسئوس M3 نگاهی بیندازیم. با ما همراه باشید.

معرفی فنی هدفون بی سیم باسئوس Baseus M3

مشخصات فنی هدفون بی سیم باسئوس M3

هدفون باسئوس M3 از نوع semi-in-ear است و به صورت ساقه دار طراحی شده است. این ایربادز در رنگ های سفید و آبی به بازار آمده و کیس شارژر آن از طراحی دو رنگ بهره می برد. بر روی کیس شارژر این هدفون بی سیم یک چراغ LED هم تعبیه شده که شما را از وضعیت شارژ گجت با نور قرمز چشمک زن آگاه می کند.

معرفی فنی هدفون بی سیم باسئوس Baseus M3

شرکت باسئوس از درایور 12 میلی متری در ایربادز M3 استفاده کرده است. علی رغم اینکه این هدفون از نوع Semi-in-ear است، اما به قابلیت نویز کنسلینگ فعال مجهز شده است. در همین راستا این گجت قادر است تا نویزها و سروصداهای محیطی را با حساسیت 30 دسی بل تشخیص دهید و به شما کمک کند تا بر روی موزیک تمرکز کنید! قابلیت ANC (حذف نویز فعال) در این هدفون از نوع تطبیق پذیر است، به این معنا که حساسیت آن متناسب با سطح سروصدای موجود در محیط به طور اتوماتیک تنظیم می شود.

هدفون بی سیم Baseus M3 از طریق بلوتوث 5.3 به دستگاه مورد نظر شما متصل می شود. این گجت دارای 6 میکروفون با قابلیت کاهش نویز نیز هست و عملکرد مناسبی را در هنگام مکالمه ارائه می دهد. به طوری که حتی در محیط های شلوغ و پر ازدحام نیز می توانید از آن برای مکالمه تلفنی استفاده کنید.

معرفی فنی هدفون بی سیم باسئوس Baseus M3

ویژگی ها و امکانات هدفون بی سیم باسئوس M3 تنها به ANC و کاهش نویز میکروفون محدود نمی شود. این گجت از قابلیت اتصال هم زمان به دو دستگاه مختلف هم برخوردار است و به شما این امکان را می دهد تا مثلاً آن را به گوشی و لپ تاپ خود متصل کرده و به سادگی بین آنها سوئیچ کنید. علاوه بر این، قابلیت توقف پلی بک (pause) به طور اتوماتیک نیز برای این هدفون در نظر گرفته شده است. به این ترتیب زمانی که هدفون را از گوش خود خارج می کنید، پخش موزیک توسط آن به شکل خودکار متوقف می شود.

طول عمر باتری هر یک از ایربادهای هدفون بی سیم باسئوس M3 برابر با 6.5 ساعت است (در صورت غیر فعال بودن قابلیت نویز کنسلینگ فعال) که در کنار کیس شارژر در مجموع به 30 ساعت می رسد. این گجت از طریق پورت USB-C در عرض 1 ساعت به طور کامل شارژ می شود. همچنین می توانید این ایربادز را به صورت وایرلس در عرض 2.5 ساعت شارژ کنید.

هدفون بی سیم باسئوس M3 هم اکنون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. قیمت این گجت درچین 47.85 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina