برند باسئوس Baseus یک نام شناخته شده در بازار لوازم جانبی موبایل به شمار می آید و محصولات کاربردی و خلاقانه ای را راهی این بازار کرده است. این شرکت در یکی از جدیدترین اقدامات خود، یک هولدر گوشی با قابلیت شارژدهی وایرلس را برای استفاده داخل خودرو در چین معرفی کرده است. این محصول جدید با نام کامل Baseus Car Mobile Phone Holder Wireless Charger عرضه شده و از سرعت شارژ وایرلس 15 وات پشتیبانی می کند. برای آشنایی بیشتر با پایه نگهدارنده گوشی جدید باسئوس با ما تا انتهای متن همراه باشید.

معرفی هولدر موبایل 15 وات باسئوس

کناره ها و قسمت پایینی پنل هولدر وایرلس باسئوس به ضربه گیر مجهز شده است و به خوبی ایمنی گوشی شما را در هنگام رانندگی تضمین می کند. گیره این هولدر به صورت اتوماتیک به گوشی متصل می شود و خود را با سایز بدنه آن هماهنگ می کند. پس این هولدر برای طیف وسیعی از کاربران گوشی های هوشمند کارایی دارد. به طور دقیق تر باید گفت که پایه نگهدارنده باسئوس Car Mobile Phone Holder از گوشی های سایز 5.4 اینچ تا 7.2 اینچ پشتیبانی می کند. این دستگاه کیفیت ساخت بالایی دارد و به دریچه کولر خودرو متصل می شود. ابعاد این هولدر به گونه ای است که هیچ گونه مزاحمتی برای شما در حین رانندگی ایجاد نخواهد شد.

محصول جدید باسئوس در واقع یک گجت دو منظوره است و علاوه بر پایه نگهدارنده، به عنوان یک شارژر وایرلس نیز کاربرد دارد. این هولدر که با مدل نامبر BS-CM020 عرضه شده است، دارای دکمه های مستقل برای کنترل شارژ وایرلس و چراغ نیز هست. شما می توانید حتی در مواقعی که این دستگاه به برق متصل نیست، آن را بدون هیچ مشکلی باز و بسته کنید. به عبارت دیگر، این دستگاه می تواند به عنوان یک هولدر ساده و مستقل نیز مورد استفاده قرار گیرد و نیازی نیست تا حتماً آن را از طریق کابل به یک منبع برق متصل کنید.

معرفی هولدر موبایل 15 وات باسئوس

پورت ورودی هولدر جدید باسئوس از نوع USB-C است و از سرعت شارژ 20 وات پشتیبانی می کند. از طریق این پورت و کابل USB-C می توانید این هولدر را به یک منبع برق (پاوربانک یا شارژر فندکی خودرو) متصل کنید و از قابلیت شارژدهی وایرلس آن بهره مند شوید. همان طور که اشاره شد، این هولدر قادر است تا گوشی شما را با سرعت حداکثر 15 وات به صورت وایرلس شارژ کند. فقط توجه داشته باشید که برای بهره بردن از این قابلیت، گوشی شما نیز باید به فناوری شارژ بی سیم مجهز باشد.

معرفی هولدر موبایل 15 وات باسئوس

در حال حاضر هولدر گوشی باسئوس Baseus Wireless Charging Mobile Phone Holder در فروشگاه های عمومی و پلتفرم های آنلاین کشور چین در دسترس قرار گرفته است. قیمت این محصول جدید در حدود 35 دلار اعلام شده است. فعلاً مشخص نیست که شرکت باسئوس پایه نگهدارنده و شارژر وایرلس جدید خود را در بازارهای جهانی هم توزیع می کند یا عرضه این محصول فقط محدود به کشور چین بوده است. با این حال به احتمال بسیار زیاد شاهد عرضه این پایه نگهدارنده در کشورهای دیگر هم خواهیم بود. اطلاعات تکمیلی در این رابطه متعاقباً از جانب وب سایت رسمی باسئوس منتشر خواهد شد.

منبع: gizmochina