برند شناخته شدۀ باسئوس از جدیدترین شارژر دیواری فست شارژ خود با فناوری GaN (گالیوم نیترید) رونمایی کرده است. این شارژر توان ارائه خروجی 20 وات را دارد و به طور اختصاصی برای آیفون طراحی شده است. در حال حاضر شارژر 20 وات باسئوس با قیمت 10 دلار برای خرید عمومی در کشور چین در دسترس قرار گرفته است. همچنین این محصول در قالب یک بسته بندی کامل تر همراه با یک کابل دیتای 1 متری نیز عرضه شده که قیمت آن 13 دلار است. در ادامه با مشخصات شارژر دیواری Baseus 20W transparent GaN5 بیشتر آشنا خواهید شد.

مشخصات شارژر جدید باسئوس برای آیفون

یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد شارژر دیواری جدید باسئوس، بدنه تماماً شفاف آن است. به طوری که شما می توانید به راحتی مدارها و قطعات داخلی آن را ببینید! این نوع طراحی، ظاهری مدرن و متفاوت به این شارژر بخشیده است. ضمن اینکه کابل موجود در بسته بندی این گجت نیز از طراحی نیمه شفاف برخوردار است. لازم به ذکر است که دو شاخۀ شارژر دیواری Baseus 20W تا شو است و می توانید آنها را درون بدنه گجت مخفی کنید. این ویژگی قابلیت حمل و جابجایی این محصول را آسان تر کرده است.

مشخصات شارژر جدید باسئوس برای آیفون

تکنولوژی به کار رفته در شارژر دیواری Baseus 20W نیز چشمگیر است! باسئوس از نسل پنجم چیپست های GaN در این شارژر استفاده کرده است که بازدهی تبدیل انرژی آن را تا 6 درصد نسبت به مدل های مشابه ارتقا داده است. به این ترتیب می توانید از سرعت شارژ عالی و بازدهی بالای این شارژر اطمینان کافی داشته باشید و با خیال راحت آیفون گران قیمت خود را به آن متصل کنید! لازم به ذکر است که شارژر دیواری جدید باسئوس با ابعاد 30.5x29x36 میلی متر راهی بازار شده و به سادگی می توانید آن را در جیب لباستان بگذارید!

مشخصات شارژر جدید باسئوس برای آیفون

تکنولوژی اختصاصی کنترل گرمای باسئوس (BCT) نیز امکان سازگاری این شارژر با فناوری فست شارژ PD با توان 20 وات را فراهم آورده است. بنابراین شارژر دیواری Baseus 20W می تواند برای شارژ کردن طیف وسیعی از دستگاه های اپل، از آیفون 8 گرفته تا آیفون سری 14، مورد استفاده قرار گیرد. کاربران آیفون می توانند با این شارژر گوشی خود را در عرض 26 دقیقه به میزان 50 درصد شارژ کنند.

مشخصات شارژر جدید باسئوس برای آیفون

ایمنی دستگاه های الکترونیکی همواره یک دغدغه بزرگ بوده است، و باسئوس با علم به این موضوع ویژگی های حفاظتی زیادی را به شارژر 20 وات جدید خود اضافه کرده است. در همین راستا این شارژر به 9 لایۀ حفاظتی مختلف مجهز شده است و از محدوده ولتاژ گستردۀ 100 تا 240 ولت پشتیبانی می کند.

به لطف قابلیت های هوشمند، شارژر Baseus 20W قادر است تا به طور اتوماتیک توان مورد نیاز دستگاه متصل به آن را تشخیص دهد و متناسب با آن شدت جریان خروجی را تنظیم کند. به این ترتیب زمانی که باتری گوشی به طور کامل شارژ می شود، شارژر به طور خودکار در حالت شارژدهی قطره ای قرار می گیرد تا باتری در اثر اختلال «شارژ بیش از حد» آسیب نبیند.

منبع: gizmochina