شرکت Expanscape همواره این ایده را داشته تا بتواند یک پایگاه کاری سیار را برای کاربرانش ایجاد کند و لپ تاپی با تعداد بیشتر صفحه نمایش را عرضه نماید. حالا این شرکت اعلام کرده که به زودی از لپ تاپ Aurora 7 با هفت نمایشگر رونمایی خواهد کرد! چهار صفحه نمایش این لپ تاپ دارای سایز 17.3 اینچ بوده و قابلیت نمایش تصاویر با وضوح 4K را خواهند داشت. سه صفحه نمایش دیگر نیز از رزولوشن 1920 x 1200 پیکسل بهره می برند. هنوز خبری درباره قیمت لپ تاپ Aurora 7 اعلام نشده؛ اما آن طور که مشخص است این لپ تاپ قیمت بالایی خواهد داشت!

چهار صفحه نمایش 4K و سه صفحه نمایش با رزولوشن 1920x1200 به صورت هم زمان!

لپ تاپ Aurora 7 شرکت Expanscape در مقایسه با لپ تاپ های معمولی و موجود در بازار دارای طراحی متفاوت و حجیم تری است. این موضوع ممکن است که در نگاه اول برخی از کاربران را بترساند! اما به هر حال کاربران حرفه ای تر مانند توسعه دهندگان و برنامه نویسان، متخصصان حوزه های امنیت اینترنتی و تولید کنندگان محتوا از این نوع طراحی استقبال خواهند کرد! هم کیبورد و هم بخش های نمایشگر لپ تاپ Aurora 7 طراحی بزرگتر و متفاوت تری نسبت به لپ تاپ های معمولی دارند.

همان طور که اشاره شد، این لپ تاپ در مجموع به 7 صفحه نمایش مجهز است که چهار تای آنها از رزولوشن 4K و سه تای آنها از رزولوشن 1920 x 1200 برخوردارند. همچنین نرخ تازه سازی تصاویر (Refresh Rate) تمامی این نمایشگرها برابر با 60 هرتز است. وزن این لپ تاپ حدود 11 کیلوگرم (26 پوند) خواهد بود و شاید بتوان آن را برای دورکاری و کار در منزل انتخاب مناسبی دانست.

چهار صفحه نمایش 4K و سه صفحه نمایش با رزولوشن 1920x1200 به صورت هم زمان!

اما سؤالی که شاید برای کاربران ایجاد شود این است که چگونه هفت صفحه نمایش بر روی یک لپ تاپ طراحی شده اند و چطور می توان از آنها استفاده کرد؟ شرکت Expanscape به تازگی عکس هایی از مراحل باز کردن لپ تاپ و قرارگیری صفحه نمایش های آن منتشر کرده که تمام نگرانی های کاربران را برطرف نموده است! به طوری که بسیاری از کاربران طراحی این لپ تاپ را کاربردی و استفاده از آن را آسان دانسته اند.

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Aurora 7

لپ تاپ Aurora 7 با پردازنده Intel Core i9-10900k یا AMD Ryzen 9 3950x قابل ارائه خواهد بود. همچنین بر روی این لپ تاپ از حافظه رم DDR4 با ظرفیت 128 گیگابایت و کارت گرافیک GeForce RTX 2070 ساخت انویدیا استفاده شده است. لپ تاپ Aurora 7 دارای دو کانکتور M.2 و دو کانکتور 2.5 اینچی است و از حافظه داخلی با ظرفیت حداکثر 8 ترابایت پشتیبانی می کند. با توجه به این مشخصات شما قادر خواهید بود تا انواع نرم افزارهای تخصصی و حرفه ای را بر روی این لپ تاپ اجرا کرده و از عملکرد سریع آن بهره مند شوید.

اما با توجه به مجهز بودن به هفت نمایشگر و سخت افزار قدرتمند، لپ تاپ Aurora 7 مصرف انرژی بالایی خواهد داشت و از این جهت باتری آن اهمیت زیادی پیدا می کند! در این لپ تاپ از دو باتری داخلی با ظرفیت در مجموع 230 وات ساعت استفاده شده که قادر به تأمین انرژی مورد نیاز دستگاه تا 2 ساعت و 20 دقیقه خواهد بود. این میزان شارژدهی شاید برای مصارف سیار و قابل حمل چندان مناسب نباشد؛ اما اگر از این لپ تاپ به صورت ثابت در منزل یا محل کارتان استفاده کنید، می توانید آن را به برق متصل نمایید.

منبع: wccftech