یک پروژکتور کوچک، هم اندازه گوشی موبایل در جیب شما! این جمله ای است که در معرفی ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z می توان از آن استفاده کرد! این پروژکتور یکی از مدل های جیبی و قابل حمل موجود در بازار است که به سادگی هر چه تمام تر می توانید آن را با خود در تمام لحظات روز به همراه داشته باشید! شرکت ایسوس مشخصات کلیدی این پروژکتور را به صورت زیر برشمرده است:

•    ارائه تصویر با رزولوشن WVGA و روشنایی 150 لومن
•    امکان تنظیم سایز تصویر خروجی بین 15 تا 120 اینچ
•    مجهز بودن به باتری داخلی 6400 میلی آمپر ساعتی با شارژدهی 5 ساعته (امکان استفاده از این پروژکتور به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی وجود دارد)
•    امکان اتصال به گوشی، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر از طریق کابل USB
•    راه اندازی سریع با بهره بردن از قابلیت های روشن و خاموش شدن آنی و کیستون اتوماتیک
•    ارائه صدای با کیفیت با بهره بردن از اسپیکر داخلی SonicMaster ایسوس

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z

به اندازه کف دست شما!

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z دارای ابعاد فقط 83x29x110 میلی متر و وزن حدود 307 گرم است و به اندازه ای کوچک است که می توانید آن در کف دست خود نگه دارید. این پروژکتور جیبی علی رغم ابعاد بسیار کوچک، توانایی نمایش تصاویر بزرگ با اندازه حداکثر 120 اینچ را دارد و از استاندارد USB 2.0 پشتیبانی می کند. پس شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB یا کابل تبدیل USB-C، آن را به انواع لپ تاپ، کامپیوتر رومیزی و حتی موبایل و تبلت متصل کنید.

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z

عملکرد عالی در کنار دستگاه های ویندوزی و اندرویدی

شرکت ایسوس اعلام کرده است که ویدئو پروژکتور مدل ZenBeam Go E1Z به خوبی با دستگاه های ویندوزی و اندرویدی سازگار است و تصاویر را با کمترین تأخیر از این دستگاه ها به نمایش می گذارد. برای این منظور می توانید اپلیکیشن DisplayLink را بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید و سپس محتوای دلخواهتان را با پروژکتور به نمایش بگذارید. فقط توجه داشته باشید که نسخه اندروید دستگاه شما باید از 5.0 بالاتر باشد و حالت Host Storage بر روی آن فعال شده باشد. همچنین برای چک کردن وضعیت باتری یا تنظیم روشنایی خروجی این پروژکتور می توانید از اپلیکیشن ZenBeam استفاده نمایید.

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z

راه اندازی سریع و آسان

راه اندازی ویدئو پروژکتور ZenBeam Go E1Z فوق العاده آسان است: فقط باید آن را با کابل به دستگاه مورد نظر خود متصل کنید، آن را به سمت یک سطح نمایش تخت قرار دهید و سپس نمایش تصویر را آغاز نمایید! یک دکمه چرخشی بر روی بدنه این پروژکتور قرار دارد که از طریق آن می توانید فوکوس تصویر را در هر لحظه تنظیم کنید. ضمن اینکه ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z از قابلیت تصحیح کیستون اتوماتیک بهره می برد و حالت ذوزنقه ای قاب تصویر را در سریع ترین زمان برطرف می کند.

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z

طراحی برنده جایزه

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z از زمان عرضه خود در سال 2016 تا به حال، به دلیل طراحی خلاقانه، برنده چندین جایزه از جشنواره های بین المللی شده است. از جمله این جشنواره ها می توان به iF Product Design، Good Design، Best Choice و Red Dot Design اشاره کرد.

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z

ارائه تصاویر شفاف 120 اینچی

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z از منبع نور LED بهره می برد و 100 درصد از محدوده رنگ NTSC را پوشش می دهد. این پروژکتور توانایی دستیابی به روشنایی 150 لومن و رزولوشن WVGA (854x480) را دارد و تا 30000 ساعت به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد. لازم به ذکر است که این پروژکتور توانایی تشخیص سیگنال های 1080p و تبدیل آنها به رزولوشن طبیعی دستگاه (WVGA) را دارد و امکان اتصال آن به دستگاه های Full HD وجود دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z در فضاهای کوچک کارایی بالایی دارد و از فاصله 3.7 متری، سایز تصویر 120 اینچ را ارائه می دهد.

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z

باتری داخلی با شارژدهی 5 ساعته

در ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z از یک باتری داخلی با ظرفیت 6400 میلی آمپر ساعت استفاده شده است. شارژ کامل این باتری برای نمایش مداوم تصاویر به مدت 5 ساعت کفایت می کند. پس بدون نیاز به اتصال این پروژکتور به برق، می توانید در هر جایی که هستید به تماشای فیلم و عکس بنشینید! حتی می توانید از این پروژکتور به عنوان یک پاوربانک استفاده کنید و با آن گوشی خود را شارژ نمایید.

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z

اگر قصد دریافت قیمت و خرید ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam Go E1Z را دارید، فقط کافی است با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به وب سایت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره مراجعه کنید.

منبع: asus