دوست دارید در هر جایی که هستید بتوانید فیلم و عکس های مورد علاقه تان را در سایز بزرگتر از تلویزیون به نمایش بگذارید؟! ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam E1 این امکان را برای شما فراهم می آورد! این پروژکتور یک مدل جیبی LED و فوق العاده کوچک است و به سادگی هر چه تمام تر می توانید آن را با خود در تمام طول روز به همراه داشته باشید. حتی می توانید این پروژکتور را با خود به گردش و سفر ببرید و از تماشای فیلم و ویدئو با دوستانتان به اوج لذت برسید!

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1، یک قاب تصویر بزرگتر از تلویزیون در جیب شما!

به طور کلی مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور خانگی ایسوس ZenBeam E1 را می توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • روشنایی 150 لومن به همراه رزولوشن WVGA (854x480)؛ ویدئو پروژکتور ASUS ZenBeam E1 به صورت اتوماتیک سیگنال ورودی Full HD 1080p را نیز می پذیرد.
  • توانایی نمایش در سایزهای مختلف تا حداکثر 120 اینچ
  • مجهز به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژدهی 5 ساعته. این پروژکتور به عنوان پاوربانک نیز قابل استفاده است و توانایی شارژ گوشی های هوشمند را دارد.
  • نمایش محتوا از موبایل و تبلت، استریمرهای مدیا و کنسول های بازی با بهره بردن از پورت HDMI/MHL
  • نصب آسان و سریع با قابلیت های روشن و خاموش شدن آنی، تصحیح حالت ذوزنقه ای و اسپیکر سونیک مستر ایسوس

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1، یک قاب تصویر بزرگتر از تلویزیون در جیب شما!

طراحی برندۀ جایزه و الهام گرفته از سری Zen ایسوس

ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam E1 با طراحی جذاب خود شما را به یک مسافر شیک امروزی تبدیل می کند! این پروژکتور تنها 307 گرم وزن دارد و با ابعاد فوق العاده کوچک 83x29x110 میلی متر عرضه شده است. ای سوس در طراحی پروژکتور خانگی ZenBeam E1 از دستگاه های سری Zen الهام گرفته است و از زیبایی شناسی خاص محصولات این سری در آن بهره برده است. این نوع طراحی به همراه پوشش فلزی موجود بر روی درپوش لنز باعث شده است تا این پروژکتور موفق به دریافت جوایز معتبری مانند iF Product Design Award و Red Dot Design Award شود. این جوایز از معتبرترین جوایز بین المللی هستند که به بهترین مدل ها از لحاظ ویژگی های طراحی ظاهری اهدا می شود.

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1، یک قاب تصویر بزرگتر از تلویزیون در جیب شما!

سایز تصویر 120 اینچ، تجربه نزدیک به واقعیت در هنگام تماشای فیلم

قلب تپنده ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam E1 را منبع نوری LED آن تشکیل می دهد که توانایی ارائه خروجی تصویر با روشنایی 150 لومن را دارد. این منبع نوری LED دارای طول عمر بی نظیر 30000 ساعته است و 100 درصد از محدوده رنگ NTSC را پوشش می دهد. در این ویدیو پروژکتور از فناوری DLP IntelliBright استفاده شده که میزان روشنایی و کنتراست تصویر را تا 30 درصد ارتقا می دهد و در عین حال باعث کاهش مصرف برق تا 50 درصد می شود!

ویدئو پروژکتور ASUS ZenBeam E1 توانایی تشخیص سیگنال های ورودی Full HD 1080p را دارد و محدودیتی برای اتصال آن به دستگاه های منبع پخش فول اچ دی ندارید. در این حالت پروژکتور سیگنال ورودی را با حفظ کیفیت و وضوح، به صورت اتوماتیک به رزولوشن WVGA تبدیل می کند. لازم به ذکر است که این پروژکتور سایز تصویر بین 15 تا 120 اینچ را ارائه می دهد و حتی از فواصل کوتاه نسبت به پرده نمایش هم عملکرد ایده آلی دارد.

پروژکتور جیبی ایسوس ZenBeam E1، یک قاب تصویر بزرگتر از تلویزیون در جیب شما!

قابل اتصال به موبایل و تبلت، کنسول بازی و مدیا استریمرها

یک پورت HDMI/MHL در پنل پشتی ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam E1 موجود است که امکان اتصال به انواع دستگاه ها را به شما می دهد! از طریق این پورت می توانید پروژکتور خود را به کنسول های بازی و گوشی ها و تبلت های سازگار با فناوری MHL متصل کنید و محتوای مورد نظرتان را با آن به نمایش بگذارید. جالب است بدانید که این پروژکتور با انواع مدیا استریمرها مانند Chromebit سازگار است و دریچه ای به سوی دنیایی از فیلم و سریال را به روی شما باز می کند!

باید به این نکته هم اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam E1 به خروجی صدا نیز مجهز است و می توان انواع هدفون یا اسپیکرهای خارجی را به آن متصل کرد. ضمن اینکه این پروژکتور دارای یک پورت USB-A با قابلیت شارژدهی 5V/1A نیز هست!

اگر می خواهید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور ایسوس ZenBeam E1 اقدام کنید و از مزایای یک پروژکتور جیبی جذاب و مدرن بهره مند شوید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

منبع: mi