ما به آن دسته از گیمرهای نیمه حرفه ای که دنبال مانیتوری هستند تا با استفاده از آن به انجام بازی های ویدئویی پرداخته و یا کاربران عادی که قصد انجام فعالیت های روزانه خود در خانه، دفتر و یا محل کار خود دارند، مانیتور مدل VP228HE را به دلیل برخورداری از ویژگی ها و قابلیت های متعدد برای آن ها پیشنهاد می کنیم. این مدل مانیتور توسط شرکت ایسوس (تولید کننده قطعات و سخت افزارهای مورد نیاز کامیپوتر) طراحی و روانه بازارهای جهانی شده است. ایسوس در طراحی این مدل مانیتور از ابعاد 21.5 اینچی استفاده کرده و با توجه به رزولوشن Full HD و زمان پاسخ گویی 1 میلی ثانیه ای می تواند تصاویر را علاوه بر کیفیت بالا، آن ها را با روان ترین شکل ممکن به نمایش دربیاورد. VP228HE به دلیل برخورداری از ویژگی های گیمینگ (GamePlus، Crosshair و Timer) می تواند شرایط را برای گیمرهای نیمه حرفه ای محیا کرده تا قادر باشند بازی های ویدئویی خود را به اجرا دربیاورند. در ضمن با بهره مندی از فناوری های پیشرفته می توان گفت که محتوای در حال پخش با کیفیت مطلوب تری به نمایش گذاشته خواهند شد. مجهز بودن به پورت های کاربردی و اسپیکر باکیفیت نیز به منظور برقراری ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتال و بی نیاز کردن کاربر از تهیه اسپیکر جداگانه اضافه شده اند! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور گیمینگ VP228HE ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید!

 

آشنایی با مانیتور گیمینگ 21.5 اینچی ASUS VP288HE

دارای طراحی شیک و قابلیت پخش محتوا با کیفیت مطلوب!

اغلب مانیتورهایی که به صورت نیمه حرفه ای برای اجرای بازی های ویدئویی و یا برای فعالیت های روزانه ساخته شده اند از طراحی شیک و تقریبا ساده برخوردار هستند. مانیتور گیمینگ VP228HE نیز از قائله مستثنی نبوده و در ساخت آن از طراحی شیک استفاده شده است. این مدل مانیتور از بدنه ای مقاوم نیز بهره مند بوده که قادر است در برابر عواملی همچون سقوط از ارتفاع و یا ضربات احتمالی مقاومت زیادی را داشته باشد! پایه نیز همانند بدنه از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و با توجه به طراحی دایره ای شکلی که در اختیار دارد قادر است مانیتور را به صورت کاملا محکم در جای خود نگه دارد! پایه جهت ایجاد شرایط ایده آل دید کاربر نسبت به صفحه نمایش اضافه شده و به کاربر این امکان را خواهد داد تا برای تنظیم شیب از +20 تا -5 درجه اقدام کرده تا بهترین و ایده آل ترین زاویه را برای دید خود به وجود آورد. لازم به ذکر است که مانیتور گیمینگ VP228HE از قابلیت سازگاری با پایه های VESA نیز برخوردار بوده تا کاربر جهت متصل کردن مانیتور به دیوار با هیچ گونه مشکلی روبرو نشود. در ضمن جهت دسترسی به تنظیمات کلی و دریافت تصاویر از پورت ها و دکمه های متعدد در قسمت پشتی مانیتور استفاده شده است! ابعاد مناسب 513x373x199.4 میلی متری (با پایه) فضای زیادی از میز کار کاربر اشغال نکرده و با توجه به وزن قابل قبول 3.5 کیلوگرمی (با پایه) که در اختیار دارد توانسته قابلیت حمل و نقل آسان را برای کاربر فراهم سازد!

با استفاده از مانیتور گیمینگ ایسوس VP228HE قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل و رزولوشن FHD لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای (GTG) که مانیتور گیمینگ ایسوس مدل VP228HE در اختیار دارد قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید. این مانیتور همچنین با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 60 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با گرافیک مناسب را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد!

 

آشنایی با مانیتور گیمینگ 21.5 اینچی ASUS VP288HE

فناوری ها و پورت های کاربردی!

شرکت ASUS در ساخت این مدل مانیتور خود از حالت های متعدد تصویر و فناوری های مدرن نیز بهره برده تا کاربر بدون نگرانی از بابت خستگی و یا آسیب های چشمی قادر باشد مدت طولانی از این مانیتور استفاده کند. حالت ها و فناوری های موجود در مانیتور گیمینگ VP228HE شامل فناوری Low Blue Light، Flicker-Free، HDCP، QuickFit، GamePlus، Color Temp Selection (4 Modes)، SPLENDID و Trace Free Technology می شود.

  • Flicker-Free: از دیگر فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.
  • Ultra-Low Blue Light: فناوری Ultra-Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!
  • GamePlus: این تکنولوژی جهت دستیابی سریع به برخی از تنظیمات اضافه شده و این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از قابلیت دسترسی سریع به امکاناتی همچون نمایش تعداد فریم بر ثانیه، نشانه گیری، چیدمان نمایشگر و تایمر بهره مند شوید!
  • SPLENDID: این فناوری به صورت انحصاری توسط مهندسان شرکت ایسوس طراحی شده و با اضافه شدن آن به مانیتور می تواند تجربه بصری بهتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی های فناوری اضافه شده نیز می توان به قابلیت بهبود کنتراست، رنگ و وضوح تصویر اشاره کرد که موجب می شود تا تصاویر با وضوح بسیار بالا به نمایش دربیاید!

آشنایی با مانیتور گیمینگ 21.5 اینچی ASUS VP288HE

با توجه به مجهز بودن مانیتور گیمینگ VP228HE ایسوس به پورت های کاربردی می توان گفت که شما برای برقراری ارتباط با دستگاه های دیجیتال با هیچ چالشی روبرو نخواهید شد! پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل یک عدد پورت HDMI 1.4 و یک عدد پورت VGA می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت VGA نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. لازم به ذکر است که مانیتور گیمینگ VP228HE با توجه به برخورداری از ورودی PC Audio می تواند به کاربر این امکان را می دهد تا برای متصل کردن صدای رایانه شخصی اقدام کند.

 

آشنایی با مانیتور گیمینگ 21.5 اینچی ASUS VP288HE

دارای روشنایی مناسب و پنل باکیفیت از نوع TN

این مدل از مانیتور شرکت ASUS دارای روشنایی 200 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد. مانیتور گیمینگ VP228HE از پنل TN در سایز 21.5 اینچی بهره برده تا جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. در ضمن ایسوس به لطف استفاده از پنل TN توانسته میزان کنتراست استاتیک مانیتور را به 600:1 رسانده تا قادر باشد نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش دهد! گواهینامه TUV Rheinland نیز از دیگر ویژگی های این مدل مانیتور محسوب می شود که به دلیل برخورداری از تکنولوژی های متعدد و کاربردی کسب کرده است! با وجود پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ نیز می تواند واقعی ترین و بی نظیر تصاویر را ارائه دهد! سیستم صوتی حرفه ای نیز می تواند جزو مثبت ترین مشخصات مانیتور گیمینگ VP228HE محسوب شود. شرکت ASUS به منظور حرفه ای کردن سیستم صوتی این مدل مانیتور از 2 اسپیکر بهره برده و با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد (قدرتی برابر با 3 وات بوده (2 عدد اسپیکر 1.5 واتی) که می توانند کاربر را از نیاز به اسپیکر جداگانه بی نیاز کنند. با وجود اسپیکر می توان گفت که کاربر بدون نیاز به هدست و صرف هزینه های اضافی بابت تهیه اسپیکر جداگانه می تواند اقدام به گوش دادن موسیقی، تماشای فیلم، شرکت در جلسات، ویرایش ویدئو و ... کند! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که مانیتور گیمینگ VP228HE دارای فناوری VividPixel، زاویه دید 90 درجه (در حالت عمودی) و 65 درجه ای (افقی) درجه ای است.

منبع: asus