از نمونه مانیتورهای کامل گیمینگ که با هدف استفاده گیمرهای حرفه ای طراحی و تولید شده است می توان مانیتور 24 اینچ VG248QG ایسوس اشاره کرد. این مانیتور قادر به پخش محتوا با سریع ترین حالت بوده و با توجه به ویژگی های رده بالایی که در اختیار دارد می تواند تصاویری با بالاترین کیفیت را برای کاربر به ارمغان بیاورد. ترکیب نرخ پاسخگویی 0.5 میلی ثانیه ای و رزولوشن Full HD به همراه نرخ به روز رسانی 165 هرتزی قادر به برطرف کردن نیاز گیمرهای حرفه ای بوده که مشغول انجام بازی های ویدئویی هستند. فناوری های کاربردی به کار رفته در طراحی این مدل مانیتور گیمینگ قادر هستند علاوه بر بالا بردن میزان کیفیت تصاویر، از چشم کاربر نیز محافظت کنند! در ضمن به منظور برقراری ارتباط با سایر دستگاه های دیجیتال نیز از پل های ارتباطی متعددی استفاده شده تا کاربر با هیچ چالشی روبرو نشود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور 24 اینچ VG248QG ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مانیتور گیمینگ VG248QG ایسوس، ایده آل برای حرفه ای ترین گیمر!

طراحی و ساخت مانیتور گیمینگ ایسوس!

مهندسان طراح شرکت ایسوس در ساخت مانیتور 24 اینچ VG248QG از طراحی حرفه ای و بسیار زیبایی استفاده کرده اند. در ساخت بدنه و پایه های این مدل مانیتور از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده شده است. رنگ مات و کیفیت بالای بدنه استفاده شده در این مانیتور ایسوس می تواند احساس دستیابی به یک مانیتور مدرن را به شما القا کند! پایه های تعبیه شده این مانیتور نیز از اندازه مناسبی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید با توجه به راحتی دید، آن را تنظیم کنید! از دیگر ویژگی های پایه تعبیه شده در این مدل مانیتور می توان به طراحی ارگونومیک و قابلیت مدیریت کابل اشاره کرد. قابلیت مدیریت کابل به کاربر این امکان را می دهد تا کابل های مانیتور را با استفاده از محفظه موجود در قسمت مرکزی پایه اقدام به سازماندهی کرده تا از مرتب بودن میز کار خود برخوردار شوید! در ضمن این شرکت به منظور دسترسی به تنظیمات تصویر از چندین دکمه استفاده کرده است. با استفاده از این دکمه ها می توانید به تنظیماتی همچون خاموش/روشن کردن، کنترل میزان صدا و منوی تنظیمات تصویر دسترسی داشته باشید. با توجه به ابعاد مناسب 561x(359~489)x211 میلی متری (با پایه) این مانیتور می توان گفت که فضای زیادی از میز شما اشغال نکرده و به لطف وزن مناسب 5.2 کیلوگرمی (با پایه) نیز می توانید از حمل و نقل آسان نیز بهره مند شوید.

مانیتور گیمینگ VG248QG ایسوس، ایده آل برای حرفه ای ترین گیمر!

سریع ترین سری مانیتورهای ایسوس!

مانیتور 24 اینچ VG248QG از سری مانیتورهای شرکت ایسوس محسوب می شود که به دلیل سرعت بالایی که در اختیار دارند به شهرت جهانی رسیده اند! سرعت بالا از قابلیت هایی است که گیمرهای حرفه ای به دنبال آن هستند! با وجود سرعت بالا دیگر شاهد تاری تصاویر و یا لگ های احتمالی نخواهیم بود. طبق اعلام سایت ایسوس این مدل از مانیتور از نرخ پاسخگویی 0.5 میلی ثانیه برخوردار است! این ویژگی باعث می شود تا مانیتور 24 اینچ VG248QG ایسوس قادر است تصاویر روان و بدون لگ را هنگام انجام بازی های ویدئویی به خصوص بازی های همچون مسابقات ورزشی (اتومبیل رانی) به وجود آورده و از هر لحاظ کاربر را راضی نگه دارد. در ضمن طراحان این مدل مانیتور از فناوری های متعدد نیز جهت بالا بردن میزان کیفیت و محافظت از چشمان کاربر استفاده کرده اند. این فناوری ها شامل فناوری Flicker-Free، Low Blue Light، VRR، G-Sync، Extreme Low Motion Blur، Game Plus، Game Visual، Adaptive Sync و Trace Free Technology می شود.

  • Low Blue Light: فناوری Low Blue Light با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!
  • Flicker-Free: از فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.
  • Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!
  • Game Visual: فناوری Game Visual برای نمایش انواع مختلف محتوا از چند نوع تنظیم پیش فرض برخوردار بوده که شامل چندین حالت تصویری می شود. حالت های موجود شامل حالت Racing، حالت MOBA، حالت سینمایی، حالت RTS/PRG، حالت FPS، حالت sRGB و حالت منظره می شود.
  • Extra Low Motion Blur: این فناوری نیز به منظور جلوگیری از تاری حرکت اضافه شده و می تواند تصاویری متحرک و فوق العاده ای را به نمایش دربیاورد.
  • G-SYNC: فناوری G-SYNC نیز به منظور رفع هر گونه لگ و پارگی تصویر اضافه شده است. این فناوری با کمک نرخ تازه سازی متغیر (VRR) موجود در کارت گرافیک قدرتمند سری GeForce GTX 10 انویدیا می تواند بازی های مورد علاقه شما را بدون هیچ مشکلی اجرا کند!
  • Adaptive Sync: Adaptive Sync نیز وظیفه توسعه نرخ فریم پایین و جلوگیری از بریدگی تصاویر را برعهده داشته و می تواند از لکنت و لگ ورودی را نیز به کم ترین میزان خود برساند.

مانیتور گیمینگ VG248QG ایسوس، ایده آل برای حرفه ای ترین گیمر!

دارای پنل 24 اینچی و پورت های متعدد!

مانیتور ایسوس مدل VG248QG از پنل TN در سایز 24 اینچی بهره برده تا از جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل و رزولوشن FHD لذت ببرید. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. کنتراست استاندارد 1000:1 و کنتراست هوشمند 100M:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 170 درجه در حالت افقی و 160 درجه در حالت عمودی اشاره کرد. زاویه دید موجود شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! این مدل از مانیتور شرکت ایسوس دارای روشنایی 350 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد نیز بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر و کاهش برق مصرفی دستگاه دارد.

در ضمن این مانیتور از نرخ تازه سازی 144 هرتزی نیز برخوردار بوده که به شما این امکان را می دهد تا هنگام بازی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقبای خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! شرکت ایسوس به منظور برقراری ارتباط مانیتور گیمینگ مدل VG248QG از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور شرکت ایسوس استفاده شده شامل 2 عدد پورت HDMI 1.4، 1 عدد پورت Dual Link DVI، جک هدفون، ورودی صدا و 1 عدد پورت DisplayPort 1.2 می شود. پورت Display Port جایگزین پورت های قدیمی VGA بوده و قادر است تصاویر و صداهای HD را به صورت همزمان پشتیبانی کند. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. در ضمن DisplayPort نسبت به پورت HDMI از سرعت انتقال داده بالاتری برخوردار است. 2 عدد اسپیکر 2 واتی و قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ نیز از دیگر امکانات موجود در این مدل مانیتور محسوب می شود.

منبع: asus