شرکت ایسوس همانند دیگر شرکت های نام آشنا مشغول تولید انواع مختلف قطعات و لوازم دیجیتال بوده و در این میان با تولید انواع مختلف مانیتورهای خمیده توانسته کاربران در سراسر دنیا را به سمت خود بکشاند. ایسوس تنها شرکت تولید کننده انواع مختلف مانیتور نبوده اما به دلیل تولید محصولات باکیفیت، موفق به جذب طرفداران زیادی شده است. TUF Gaming VG27WQ از نمونه مانیتورهای خمیده شرکت ایسوس است که از منحنی برابر با 1500R برخوردار بوده و می تواند دید وسیعی برای کاربر به ارمغان بیاورد. این مدل مانیتور علاوه بر ویژگی ذکر شده از امکانات و قابلیت های متعدد دیگری نیز برخوردار بوده که شامل پنلی از نوع VA، رزولوشن WQHD، فناوری های کاربردی، پورت های متعدد، نرخ به روز رسانی 165 هرتز و ... می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر مانیتور خمیده TUF Gaming VG27WQ خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل مانیتور خمیده ایسوس مدل TUF Gaming VG27WQ

طراحی گیمر پسند مانیتور ایسوس ASUS TUF Gaming VG27WQ!

ضخامت کم بدنه از ویژگی های مهم و مثبتی است که ایسوس در طراحی و ساخت مانیتور خمیده TUF Gaming VG27WQ مورد استفاده قرار داده است. ساختار هنرمندانه نیز از دیگر ویژگی هایی است که شرکت ایسوس در طراحی و ساخت این مدل از مانیتور مورد استفاده قرار داده و ترکیب این دو ویژگی با یکدیگر منجر به درک بهتر قوه بینایی انسان نسبت به تصاویر در حال پخش خواهد شد. میزان خمیدگی این مدل مانیتور برابر با 1500R بوده و با توجه به نرخ بهینه سازی استفاده شده در طراحی آن می تواند تصاویر را با واقعی ترین حالت خود به نمایش دربیاورد! این ویژگی ها باعث می شوند تا کاربر بدون هواس پرتی اقدام به تماشای محتوای خود کند! پایه نیز از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل مانیتور محسوب می شود که جهت ایجاد شرایط ایده آل دید کاربر نسبت به صفحه نمایش اضافه شده است. پایه استفاده شده در این مدل مانیتور با توجه به طراحی و نورپردازی زیبایی که در اختیار دارد توانسته فضایی مدرن و حرفه ای را به وجود آورد. بدنه این مانیتور از مواد باکیفیت و مرغوب بوده که می تواند در برابر ضربات احتمالی و حتی سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد. رنگ مات و کیفیت مواد استفاده شده در این مانیتور نیز می تواند احساس دستیابی به یک مانیتور مدرن را به شما القا کند! شرکت ایسوس پورت های متعددی را نیز در این مانیتور تعبیه کرده تا کاربر برای برقراری ارتباط با هیچ چالشی روبرو نشود!

طراحی گیمر پسند مانیتور ایسوس ASUS TUF Gaming VG27WQ!

مانیتور گیمینگ ایسوس TUF Gaming VG27WQ با قابلیت نمایش تصاویر روان و بدون لگ!

مانیتور خمیده TUF Gaming VG27WQ ایسوس با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 165 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. این ویژگی در کارت گرافیک قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کند تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن این مانیتور 165 هرتز کاربر را قادر خواهد ساخت تا نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد!  کنتراست استاندارد 3000:1 این مانیتور نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید 178 درجه ای شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید!

مانیتور خمیده TUF Gaming VG27WQ دارای روشنایی 400 cd/m2 بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد و یا حتی زیاد بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه مناسب نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. مانیتور خمیده TUF Gaming VG27WQ به پنل VA در سایز 27 اینچی مجهز است تا از جذابیت دوچندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور خمیده 27 اینچ قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (2560x1440) پیکسل و رزولوشن WQHD لذت ببرید. این رزولوشن نسبت به رزولوشن FHD از فضای دسکتاپ بیش تری (77 درصد) برخوردار است. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 است. این قابلیت سبب می شود تا محتوای تصویری بیشتری داشته باشید و کوچک ترین جزئیات بازی ها و فیلم ها را مشاهده کنید. همچنین به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای مانیتور خمیده TUF Gaming VG27WQ نیز قادر خواهید بود سریع ترین جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید.

مانیتور گیمینگ ایسوس TUF Gaming VG27WQ با قابلیت نمایش تصاویر روان و بدون لگ!

مانیتور گیمینگ 27 اینچ ASUS TUF Gaming VG27WQ مجهز به بلندگو و فناوری های کاربردی!

شرکت ایسوس  از 2 عدد بلندگو با قدرتی برابر با 2 وات نیز استفاده کرده است. بلندگوی های موجود با توجه به کیفیت مطلوبی که در اختیار دارند می توانند نیاز کاربر را برای تهیه جداگانه وسیله پخش صدا همچون هدست و ... برطرف کنند. شرکت ASUS جهت برقراری ارتباطی پایدار و آسان با سایر دستگاه های دیجیتال، مانیتور خمیده TUF Gaming VG27WQ خود را مجهز به پورت های متنوع و کاربردی نیز کرده است. پورت های تعبیه شده در این مدل مانیتور شامل1 عدد پورت DisplayPort 1.2، 2 عدد پورت HDMI 2.0 و جک هدفون می شود. مجهز بودن به پورت HDMI به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت DisplayPort نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. با استفاده از جک هدفون نیز می توانید هدفون مختلف را به این مانیتور متصل کنید و بدون نیاز به اسپیکر جداگانه، صدای موجود در سیستم را بشنوید! لازم به ذکر است که در صورت استفاده از پورت DisplayPort می توانید به نرخ به روز رسانی 165 هرتز و در صورت استفاده از پورت HDMI نیز قادر خواهید بود نرخ به روز رسانی 144 هرتزی دست پیدا کنید!

ویژگی ها و قابلیت های موجود در این مانیتور بی شمار بوده تا کاربر هنگام استفاده با چالش خاصی روبرو نشود. از نمونه ویژگی های مهم این مدل مانیتور می توان به فناوری های متنوع و متعدد اشاره کرد. فناوری های استفاده شده علاوه بر بالا بردن میزان کیفیت، وظیفه محافظت از چشمان کاربر را نیز بر عهده دارند. از فناوری های موجود در مانیتور خمیده TUF Gaming VG27WQ ایسوس می توان به فناوری DisplayHDR 400، Multiple HDR، Low Blue Light، Flicker-Free، Shadow Boost، GameFast، Extreme Low Motion Blur، VRR، FreeSync، HDCP، Game Visual، GamePlus و Trace Free Technology اشاره کرد.

  • Flicker-Free: از دیگر فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.
  • FreeSync: فناوری FreeSync وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده دارد و موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.
  • Game Visual: Game Visual برای نمایش انواع مختلف محتوا از چند نوع تنظیم پیش فرض برخوردار بوده که شامل حالت های مخصوص بازی های مسابقه ای، حالت بازی های MOBA، حالت تصویر سینمایی، حالت RTS/RPG، حالت شوتر اول شخص، حالت sRGB و حالت Scenery می شود.
  • Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!
  • Shadow Boost: این فناوری با روشن تر کردن نواحی تاریک بازی بدون تغییر دادن نواحی روشن تر می تواند دید کلی کاربر را بهبود بخشیده و با نمایان کردن دشمنان پنهان شده اقدام به نابود کردن آنان بکنید!
  • Extra Low Motion Blur: این فناوری نیز به منظور جلوگیری از تاری حرکت اضافه شده و می تواند تصاویری متحرک و فوق العاده ای را به نمایش دربیاورد.
  • GamePlus: این تکنولوژی جهت دستیابی سریع به برخی از تنظیمات اضافه شده و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از قابلیت دسترسی سریع به امکاناتی همچون نمایش تعداد فریم بر ثانیه، نشانه گیری، چیدمان نمایشگر و تایمر بهره مند شوید!

منبع: asus