در کنار شما هستیم تا به بررسی یکی از قیمت مناسب ترین و بهترین مانیتورهای شرکت معتبر و نام آشنای ایسوس بپردازیم. مانیتور مد نظر ما جهت بررسی با عنوان TUF Gaming VG27VH1B روانه بازارهای جهانی شده است. این مدل مانیتور مجهز به پنل 27 اینچی خمیده بوده که با توجه به میزان انحنا می تواند تصاویر مد نظر کاربر را در زاویه های مختلف به نمایش دربیاورد. در واقع مانیتورهایی که از پنل های منحنی برخوردار هستند نسبت به مانیتورهای معمولی از قابلیت تضمین فاصله یکسان هر نقطه از صفحه نمایش با چشمان کاربر برخوردار هستند. این مدل مانیتور با توجه به برخورداری از نرخ تازه سازی 165 هرتزی می تواند محتوای مد نظر کاربر را با کیفیت بالا و روان ترین شکل ممکن به نمایش دربیاورد! با وجود تکنولوژی های متعدد می توان گفت که با یکی از پیشرفته ترین و رده بالاترین مانیتورهای بازار روبرو هستیم. از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی که ایسوس در طراحی مانیتور گیمینگ منحنی TUF Gaming VG27VH1B مورد استفاده قرار داده نیز می توان به نسبت تصویر 16:9، پورت های متعدد، نور پس زمینه LED، زاویه دید 178 درجه و نرخ پاسخگویی 1 میلی ثانیه ای اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از مانیتور منحنی شرکت ایسوس خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

عرضه مانیتور گیمینگ ایسوس VG27VH1B

پنل منحنی و پورت های متعدد!

ایسوس از پنل منحنی در ساخت مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG27VH1B استفاده کرده است. میزان منحنی طراحی شده این مدل مانیتور برابر با 1500R بوده و با توجه به برخورداری از این ویژگی می توان گفت که برای مشاهده تصاویر دیگر مهم نیست کاربر در چه زاویه ای از مانیتور گرفته باشد. از دیگر ویژگی مانیتورهای منحنی می توان به قابلیت جلوگیری از اعوجاج و تغییر رنگ تصاویر به نمایش درآمده اشاره کرد. روشنایی 250 cd/m2 نیز از دیگر ویژگی های مثبت این مدل مانیتور بوده که این امکان را به شما می دهد تا در محیط هایی با نور استاندارد و یا حتی زیاد بتوانید بدون کاهش کیفیت از مشاهده تصاویری با وضوح بالا لذت ببرید. همچنین این مانیتور دارای قابلیت نور پس زمینه از نوع LED نیز هست که نقش زیادی در بهبود کیفیت تصویر خواهد داشت. مانیتور گیمینگ منحنی TUF Gaming VG27VH1B از پنل VA در سایز 27 اینچی بهره برده تا از جذابیت دو چندانی برخوردار باشد. با استفاده از این مانیتور قادر خواهید بود از تماشای تصاویری با وضوح (1920x1080) پیکسل لذت ببرید. این رزولوشن نسبت به رزولوشن QHD از فضای دسکتاپ کم تری (تا 77 درصد) برخوردار است. نسبت تصویر به کار رفته در این مانیتور برابر با 16:9 بوده تا قادر باشد محتوای تصویری بیشتری را برای نمایش دادن داشته تا کوچک ترین جزئیات از بازی یا تماشای فیلم را از دست ندهید. به لطف مدت زمان پاسخ گویی فوق العاده 1 میلی ثانیه ای (MPRT) که مانیتور گیمینگ منحنی TUF Gaming VG27VH1B ایسوس در اختیار دارد قادر خواهید بود جابجایی های به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش را با وضوح بالا و بدون تار شدن مشاهده کنید.

شرکت ASUS به منظور برقراری ارتباط مانیتور گیمینگ منحنی TUF Gaming VG27VH1B با سایر دستگاه های دیجیتال از پورت های متنوع و کاربردی استفاده کرده است. پورت هایی که در ساخت این مدل از مانیتور استفاده شده شامل یک عدد پورت VGA، یک عدد پورت HDMI 2.0، یک عدد جک Earphone و یک عدد ورودی صوتی PC می شود. مجهز بودن به پورت HDMI نیز به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور را به لپ تاپ، کنسول بازی و دیگر دستگاه های سازگار با این پورت اتصال دهید. با استفاده از پورت VGA نیز می توانید به دستگاه های دیجیتالی پشتیبانی کننده از این پورت متصل شوید. از دیگر ورودی های تعبیه شده در این مدل مانیتور نیز می توان به درگاه های صدا اشاره کرد. با استفاده از این جک ها قادر خواهید بود انواع هدفون، هدست، هندزفری و ... را به مانتیور متصل کنید.

عرضه مانیتور گیمینگ ایسوس VG27VH1B

فناوری های پیشرفته و قابلیت پخش تصاویر روان!

شرکت ASUS به منظور بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت تصاویر و محافظت از چشمان کاربران، حالت های تصویر و فناوری های متعددی را در مانیتور گیمینگ منحنی ایسوس مدل TUF Gaming VG27VH1B اضافه کرده است. فناوری های استفاده شده در این مدل مانیتور شامل فناوری FreeSync Premium، Low Blue Light، Flicker-Free، Shadow Boost، GameFast، VRR، Extreme Low Motion Blur، HDCP، GamePlus، GameVisual و Trace Free می شود!

Low Blue Light: فناوری Low Blue Light نیز با حذف کردن نورهای آبی و جلوگیری از سوسو زدن تصاویر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید ساعت های زیادی را بدون خستگی و آسیب به چشم، مشغول بازی کردن باشید!

Flicker-Free: از دیگر فناوری های هوشمند به کار رفته در این مدل از مانیتور است که به منظور جلوگیری از خستگی چشم اضافه شده است. این فناوری با از بین بردن لرزش در قسمت های روشن مانیتور می تواند از خستگی چشمان کاربر جلوگیری کند.

FreeSync Premium: فناوری FreeSync Premium Pro وظیفه کاهش لرزش تصاویر و جلوگیری از شکستگی فریم را بر عهده داشته که موجب می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های مختلف از روان ترین، پر سرعت ترین و باکیفیت ترین تصاویر بهره مند شود.

GamePlus: این تکنولوژی جهت دستیابی سریع به برخی از تنظیمات اضافه شده و این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از قابلیت دسترسی سریع به امکاناتی همچون نمایش تعداد فریم بر ثانیه، نشانه گیری، چیدمان نمایشگر و تایمر بهره مند شوید!

Shadow Boost: این فناوری با روشن تر کردن نواحی تاریک بازی بدون تغییر دادن نواحی روشن تر می تواند دید کلی کاربر را بهبود بخشیده و با نمایان کردن دشمنان پنهان شده اقدام به نابود کردن آنان بکنید!

Extreme Low Motion Blur: این فناوری نیز به منظور جلوگیری از تاری حرکت اضافه شده و می تواند تصاویری متحرک و فوق العاده ای را به نمایش دربیاورد.

Game Visual: قابلیت Game Visual نیز جهت نمایش انواع مختلف محتوا از چند نوع تنظیم پیش فرض برخوردار بوده که شامل حالت های مخصوص بازی های مسابقه ای، حالت بازی های FPS Mode و Racing Mode، حالت تصویر سینمایی، حالت RTS/RPG، حالت شوتر اول شخص، حالت sRGB و حالت Scenery می شود.

عرضه مانیتور گیمینگ ایسوس VG27VH1B

طراحی شیک و رفرش ریت بی نظیر!

شرکت ASUS در طراحی و ساخت مانیتور گیمینگ منحنی TUF Gaming VG27VH1B از بدنه ای با ضخامت کم استفاده کرده تا کاربر بدون حواس پرتی اقدام به تماشای محتوای خود کند! ساختار هنرمندانه نیز از دیگر ویژگی هایی است که شرکت ایسوس در طراحی و ساخت این مدل از مانیتور مورد استفاده قرار داده و ترکیب این دو ویژگی با یکدیگر منجر به درک بهتر قوه بینایی انسان نسبت به تصاویر در حال پخش خواهد شد. شرکت ایسوس به منظور ایجاد شرایط بهتر دید از یک پایه استفاده کرده است. پایه استفاده شده در این مدل مانیتور با توجه به طراحی خاصی که در اختیار دارد توانسته فضایی مدرن و حرفه ای را به وجود آورد. در ضمن جهت کنترل کابل های متصل به مانیتور نیز از یک حفره استفاده شده که با قرار دادن کابل ها در درون آن می توان از سازماندهی و مدیریت بهتر کابل ها بهره مند شد. بدنه این مانیتور از مواد باکیفیت و مرغوب بوده که می تواند در برابر ضربات احتمالی و حتی سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد. رنگ مات و کیفیت مواد استفاده شده در این مانیتور نیز می تواند احساس دستیابی به یک مانیتور مدرن را به شما القا کند! پورت های متعددی را نیز در قسمت پشتی مانیتور تعبیه کرده تا کاربر برای برقراری ارتباط با هیچ چالشی روبرو نشود! لازم به ذکر است که مانیتور گیمینگ منحنی TUF Gaming VG27VH1B ایسوس از ابعادی برابر با 610.34x475.16x213.77 میلی متر (با پایه) و وزن سبک 5.35 کیلوگرم (با پایه) برخوردار است!

عرضه مانیتور گیمینگ ایسوس VG27VH1B

مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG27VH1B ایسوس با توجه به بهره مندی از نرخ تازه سازی 165 هرتزی به شما این امکان را می دهد تا هنگام انجام بازی های ویدئویی بتوانید تصاویری با بالاترین گرافیک را تجربه کنید. ویژگی موجود در این مدل مانیتور قادر است تصاویر دریافتی را به صورت کاملا روان پخش کرده تا کاربر بتواند تمامی جذابیت های موجود در گیم پلی بازی را مشاهده کند. در ضمن با توجه به برخورداری از این ویژگی کاربر قادر خواهد بود نسبت به رقیبان خود در انواع بازی های رقابتی آنلاین مانند بازی های ورزشی، شوتر اول شخص، مسابقه ای و ... برتری محسوسی داشته باشد! کنتراست تایپیکال 3000:1 مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG27VH1B نیز نواحی مشکی را با عمق زیاد و نواحی روشن را با شفافیت بالایی نمایش می دهد. از دیگر ویژگی های موجود در این مدل مانیتور می توان به زاویه دید 178 درجه ای اشاره کرد. زاویه دید شما را قادر می سازد تا بتوانید از هر زاویه ای امکان مشاهده تصویر را داشته باشید! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که این مدل از مانیتور شرکت ایسوس دارای قابلیت پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ، طیف رنگی 120 درصدی sRGB و طیف رنگی 90 درصدی DCI-P3 است!

منبع: asus