کیبورد گیمینگ TUF Gaming K7 چهارمین عضو از کیبوردهای گیمینگ سری K محسوب می شود. ایسوس در ساخت سری کیبوردهای K از ویژگی ها و قابلیت های متعدد و متنوع زیادی استفاده کرده تا کاربران هنگام استفاده از آن ها نسبت به دشمنان و حریفان خود برتری محسوسی داشته باشند. چهارمین عضو این سری کیبوردها با توجه به برخورداری از لایه رویی باکیفیت که در ساخت آن از آلومینیوم مرغوب استفاده شده قابلیت مقاومت در برابر مایعات و گرد و غبار را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. از امکانات موجود در این مدل کیبورد می توان به استراحت گاه مچ دست اشاره کرد که باعث می شود تا کاربر بدون خستگی اقدام به استفاده طولانی مدت از کیبورد کند. با توجه به نورپردازی موجود در زیر تک تک کلیدهای تعبیه شده می توان گفت که با یکی از جذاب ترین کیبوردهای بازار روبرو هستیم. سوئیچ های باکیفیت و فناوری های کاربردی نیز از دیگر ویژگی های مثبت استفاده شده در کیبورد گیمینگ TUF Gaming K7 محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد گیمینگ شرکت ASUS خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

جولان دادن در میدان نبرد با کیبورد گیمینگ TUF Gaming K7 ایسوس!

کیبورد گیمینگ ایسوس TUF Gaming K7، جذاب و جان سخت!

طراحان شرکت معتبر و پرطرفدار ASUS در ساخت کیبورد گیمینگ TUF Gaming K7 از طراحی بدون قاب و فرم ظاهری فشرده استفاده کرده اند. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی بدون حواس پرتی از قابلیت دسترسی به تمامی کلیدهای بهره مند باشند! از دیگر ویژگی های این نوع طراحی نیز می توان به قابلیت تمیز کردن و گردگیری آسان برای کاربر اشاره کرد. طراحان جهت جذاب تر کردن این مدل کیبورد از نورپردازی حرفه ای و لوگوی سری محصولات TUF استفاده کرده اند. نورپردازی را می توان در زیر تک تک کلیدهای تعبیه شده و لوگوی حک شده را نیز می توانید در قسمت بالا سمت راست کیبورد مشاهده کنید. در قسمت انتهای کیبورد از یک استراحت گاه مچ دست استفاده شده که به صورت مغناطیسی به بدنه کیبورد متصل می شود. استراحت گاه به کاربر این امکان را می دهد تا کاربر برای استفاده طولانی مدت از کیبورد با هیچ چالشی روبرو نشود. در ضمن به دلیل جنس مموری فوم (فوم هوشمند ضخیم) کاربر دچار ناهنجاری های عضلانی و اسکلتی نخواهد شد. بدنه استفاده شده با توجه به کیفیت بالایی که به دلیل برخورداری از آلومینیوم استفاده شده در صنایع هوایی، علاوه بر مقاومت در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع، در برابر گرد و غبار و مایعات نیز مقاومت زیادی خواهد داشت. در ضمن با توجه به وزن سبک 794 گرمی و ابعادی برابر با 739x131x37 میلی متری امکان جابجایی راحت برای کاربر فراهم خواهد شد.

کیبورد گیمینگ ایسوس TUF Gaming K7، جذاب و جان سخت!

مجهز به سوئیچ های نوری TUF و گواهینامه IP56

مهندسان و طراحان ایسوس در ساخت کیبورد گیمینگ TUF Gaming K7 به منظور ارسال دستورات به صورت سریع و ایجاد صدای لذت بخش از سوئیچ های نوری TUF استفاده کرده اند. این نوع سوئیچ با توجه به ساطع کردن پرتو فروسرخ این قابلیت را به وجود میاورد تا کاربر با فشردن یکی از کلیدهای کیبورد و دریافت پرتوی نور توسط ساقه سوئیچ، سوئیچ اقدام به متصل کردن پرتو نور به متصل کننده می کند تا دستورات کاربر در سریع ترین زمان ممکن به اجرا دربیاید! از ویژگی های مهم این نوع سوئیچ می توان به عدم نیاز به قطعات فلزی (برخلاف دیگر سوئیچ ها) و بازخورد خطی، عمر 100 میلیون ضربه ای به همراه فشار 47 گرمی جهت عملکرد و نقطه تحریک 1.5 میلی متری اشاره کرد. از ویژگی های مثبت و مهم کیبورد گیمینگ TUF Gaming K7 ایسوس می توان به قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد. شرکت ASUS به منظور مشخص کردن میزان تحمل این مدل کیبورد در برابر مایعات، آزمایش های متعددی را در آزمایشگاه های تخصصی خود انجام داده است! پس از انجام آزمایش های متعدد، مشخص شد که این مدل کیبورد قادر است در برابر مایعاتی و گرد و غبار مقاومت زیادی داشته باشد! در نتیجه می توان گفت که کاربر هنگام استفاده از کیبورد گیمینگ TUF Gaming K7 بدون نگرانی بابت خراب شدن می تواند به نوشیدن مایعات خود بپردازد!

از امکاناتی که شرکت ASUS در ساخت کیبورد گیمینگ TUF Gaming K7 استفاده کرده می توان به استراحت گاه مچ دست اشاره کرد. این قابلیت علاوه بر جلوگیری از خستگی، تعرق و احساس درد در قسمت مچ دست، توانسته طراحی ارگونومیکی را در این مدل کیبورد به وجود بیاورد. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا برای خلاص شدن از درد مچ دست خود آن را بر روی استراحت گاه تعبیه شده قرار دهید. لازم به ذکر است که استراحت گاه تعبیه شده در قسمت زیرین این مدل کیبورد از جنس مموری فوم باکیفیت ساخته شده و به صورت مغناطیسی به بدنه اتصال داده شده تا کاربر در هنگام عدم نیاز اقدام به جداسازی آن کند! در ضمن با توجه به برخورداری این مدل کیبورد از پایه این امکان را خواهید داشت تا زاویه قرارگیری کیبورد را بر حسب راحتی مچ دستانتان تنظیم کنید!

جولان دادن در میدان نبرد با کیبورد گیمینگ TUF Gaming K7 ایسوس!

فناوری های کاربردی و نرم افزار اختصاصی!

فناوری Anti-Ghosting از دیگر قابلیت های مهم و مثبت کیبورد گیمینگ TUF Gaming K7 شرکت ASUS محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شوید. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در تمامی کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! فناوری N-Key Rollover از دیگر ویژگی های اضافه شده به این مدل از کیبورد محسوب شده که وظیفه جلوگیری از خطا رفتن ضربات کاربر و ایجاد تداخلات سیگنال را بر عهده دارد. شرکت ASUS به منظور زیباسازی هر چه بیشتر در ساخت کیبورد گیمینگ TUF Gaming K7 از نورپردازی حرفه ای RGB Aura Sync استفاده کرده است. نورپردازی اضافه شده به این مدل از کیبورد در زیر تمامی دکمه های آن قابل مشاهده است. این قابلیت علاوه بر زیباسازی سیستم گیمینگ، به شما این امکان را خواهد تا هیجان و لذت بیشتری را هنگام انجام بازی تجربه کرده باشید! این نوع نورپردازی به گونه ای طراحی شده تا هر یک از کلیدها قادر باشند به صورت مجزا از هم تمامی رنگ ها را نمایش دهند! از ویژگی های جذاب نورپردازی استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به قابلیت همگام سازی و یا همان Sync با سایر قطعات شرکت ایسوس اشاره کرد.

قابلیت شخصی سازی نورپردازی را می توانید از طریق نرم افزار Armoury II انجام دهید. این نرم افزار را می توان یکی از جدیدترین ابزارهایی دانست که به منظور کنترل کردن محصولات گیمینگ به صورت متمرکز و تنظیم راحت سیستم طراحی شده است. کاربر با استفاده از این نرم افزار قادر خواهد بود نورپردازی موجود را به صورت حرفه ای و تنها با چند کلیک تنظیم کرده و یا نورپردازی موجود در دیگر دستگاه های سازگار را با یکدیگر همگام سازی کنید. همگام سازی نیز به شما این امکان را می دهد تا نورپردازی سیستم گیمینگ شما از روشنایی یکپارچه برخوردار شوند! از دیگر کاربردهای موجود در نرم افزار Armoury II می توان به قابلیت شخصی سازی کلیدها، پروفایل ها، ضبط ماکروها و ... اشاره کرد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیبورد گیمینگ TUF Gaming K7 ایسوس از دیگر قابلیت ها و امکاناتی همچون حافظه آنبرد (جهت ذخیره تنظیمات)، کلیدهای ترکیبی مالتی مدیا (جهت کنترل میزان صدا و مدیای در حال پخش) و قابلیت ماکرو نویسی در لحظه برخوردار است.

منبع: asus